Pep Aràgo
Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
- 21 Set 2020
- 865
- 1.535
- Premis
- 10
No és gaire complicat, sempre que els materials de l antiga especificació Euro4 ho permetin.... una repro electrónica combinada amb una mica més de relació de compressió per cremar millor els "residus" de la combustió, per contrarestar un sistema d escapament més restrictiu en quant a fluxe de gasos i ja tens més "baixos i mitjos" amb "Euro5 adaptation"...Si li treu +nervi malament, molt ja no te.
diu: -adaptació interna del motor a la Euro 5 (prometen més força en baixos i mitjos) No se com faran això. No entenc de mecànica profundament.
Personalment, ficaría, no se com, fins 90cv reals, suspensions cap als 200mm, i llantes tubeless. Tot sense modificar exterior actual.
Sls
Si els materials de motor de l especificació Euro4 no admeten el petit increment de la relació de compressió, llavors ja és un tema de canviar elements interns del motor com pistons, bieles i possiblement ciguenyal... encare que dubto que tinguin que arribar a aquets extrems...