• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Activitat recent

  • G
    Gerard Toldrà ha reaccionat al missatge de joanyjoan al fil Ruta en moto 100 pobles més menuts amb Like Like.
    M'agrada la idea ja que pots anar al teu ritme. Sabeu si s'ha d'estar federat i quin tipus de llicència cal, a la web no ho trobo. De...
  • G
    Gerard Toldrà ha reaccionat al missatge de Llao al fil Ruta en moto 100 pobles més menuts amb Like Like.
    Ostres @Gerard Toldrà , havia vist l'anunciat a la FCM però com vaig veure unes dades "indefinides" de varis mesos no n'hi vaig parar...
  • G
    Gerard Toldrà ha reaccionat al missatge de Roger al fil Ruta en moto 100 pobles més menuts amb Like Like.
    Molt xulo!!! Em recorda als nostres premis virtuals per visitar llocs, tant pel format com pel tema d'acreditar-los amb una foto ? Vull...
  • G
    Gerard Toldrà ha reaccionat al missatge de X04N al fil Esdeveniment MotoExplora Canet de Fals, 25/05 amb Like Like.
    Hola, Motoristes! Tornem amb més esdeveniments! Aquest any tenim un calendari amb 5 dates: 25/05 Canet de Fals - Barcelona, 27/07 -...
  • Xavi Canyo
    Xavi Canyo ha contestat al tema Porra Moto GP 2024 !!!.
    Sembla s'han esborrat uns quans missatges, torno a posar la classificació.
    • 1711372311202.png
  • mami_en_moto
    mami_en_moto ha reaccionat al missatge de Xavi Canyo al fil Porra Moto GP 2024 !!! amb Haha Haha.
    No siguis ploramiques que l'hem cagat tots plegats ? I el madrileño Márquez la torna a liar...
  • mami_en_moto
    mami_en_moto ha reaccionat al missatge de Xavi Canyo al fil Porra Moto GP 2024 !!! amb Love Love.
    Moltes vacil·lades veig per aquí... He de dir-vos que ja estic preparant la meva estrategia i m'he comprat l'arma definitiva... comença...
  • JoanBP
    JoanBP ha reaccionat al missatge de Xavi Canyo al fil Porra Moto GP 2024 !!! amb Haha Haha.
    No siguis ploramiques que l'hem cagat tots plegats ? I el madrileño Márquez la torna a liar...
  • Xavi Canyo
    Xavi Canyo ha contestat al tema Porra Moto GP 2024 !!!.
    No siguis ploramiques que l'hem cagat tots plegats ? I el madrileño Márquez la torna a liar...
  • GEORGECAT
    GEORGECAT ha reaccionat al missatge de Bascu al fil Formació ... I ara ja toca "Directe cap a l'A" amb Angry Angry.
    Vinga, sant tornem-hi... Jo no sé què em passa a mi amb els carnets, però... Ahir em tocava fer la classe teòrica, vaig anar i vaig...
  • arnausalce
    arnausalce ha reaccionat al missatge de davsol al fil Crònica Ruta de la seda a lloms d'una Honda CB500X amb Like Like.
    Uau quin viatge més guapo, seguiré la teva aventura i vés que no agafi la moto i et segueixi ? Gaudeix molt i gas.
  • arnausalce
    arnausalce ha reaccionat al missatge de Xavi Canyo al fil Crònica Ruta de la seda a lloms d'una Honda CB500X amb Like Like.
    Subscrit, molta sort en aquesta aventura que seguirem amb interés
  • Bascu
    Vinga, sant tornem-hi... Jo no sé què em passa a mi amb els carnets, però... Ahir em tocava fer la classe teòrica, vaig anar i vaig...
  • Roger
    Roger ha reaccionat al missatge de X04N al fil Esdeveniment MotoExplora Canet de Fals, 25/05 amb Like Like.
    Hola, Motoristes! Tornem amb més esdeveniments! Aquest any tenim un calendari amb 5 dates: 25/05 Canet de Fals - Barcelona, 27/07 -...
  • GEORGECAT
    GEORGECAT ha reaccionat al missatge de X04N al fil Esdeveniment MotoExplora Canet de Fals, 25/05 amb Like Like.
    Hola, Motoristes! Tornem amb més esdeveniments! Aquest any tenim un calendari amb 5 dates: 25/05 Canet de Fals - Barcelona, 27/07 -...