• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Ruta en moto Visita a can Rayfields Rider de Berga diumenge 26 matí

Afegit al Calendari 26-07-20

Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Hola bon dia companys/es!
us volia recordar que Diumenge en @Ray Fields Rider ha convocat una sortida matinal que suposa quedar a la gasolinera BP de Berga tothom que vulgui a les 9.30 del matí, seguir-lo a la ruta que ha preparat i anar a esmorzar.

Aquí teniu el vídeo on ho explica: youtube Rayfields Rider

JO m'estic pensant si anar-hi ja que potser dissabte vagi a escoltar un grup de música i anem a dormir tard, però m'agradaria. I vosaltres? algú hi anirà?
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Girona
@Edutarraco Tarragona-Girona
@Yamnis - Banyoles
@Serra - Girona
@kimhdb - Badia de Roses
@Nikokaos - Banyoles - Girona (busca sortir els dissabtes)
@Nikokaos - Girona
@Motoridersmontseny - Arbúcies. Organitzen sortides els caps de setmana
@Burkat450R - Rutes per asfalt i Offroad / Enduro
@Gllm - Surto a fer Enduro per Osona i voltants... amb la de carretera una mica més lluny..
emoji6.png


@nebraska - Anglès, Girona
@Ferrguitart - M'encantaria que comptesiu amb mi per rutes al voltant de Barcelona i Girona. Fa 1 anyet i poc que tinc una CB500x i tinc moltes ganes de fer kilometratge
@Educamp - Normalment surto pel Ripollès, Cerdanya, nord Osona. Porto una Honda Hornet

Barcelona
@Erik - Sabadell
@J.M - Granollers - Vallès
@tritó - Maresme
@MiguelAT - Barcelona
@Joanen - Manresa
@joseki - Cerdanyola
@Oforigua - Viladecavalls
@edudzn - Barcelona
Miguel Àngel i la seva dona (@cargols2rodes) - Barcelona (PARELLA)
Josep Mestre i la seva dona - Arenys de Munt (PARELLA)
@Myke's i la seva dona (PARELLA) - Barcelona (Surten amb un germà també a vegades)
Germà del Myke - Barcelona (pendent crear usuari)
@Mario G - i la seva dona - Maresme (Caldetes) i a Barcelona ciutat. També s'hi apunta el seu soci a vegades. (PARELLA)
@Sebastricu amb el seu fill Arnau - Malgrat de Mar (A vegades en PARELLA)
@Sanodrac - Barcelona. Sortides de cap de setmana i viatges més llargs durant les vacances.
@Bluesbrother - Sitges
@nilmoreno - Offroad Baix Llobregat
@Àlex - Mataró
@Ray Fields Rider - Berguedà - Catalunya central
Genís - Badalona
@wunderlich - Barcelona
@MarcG - Manresa
@Robiker.1985 - Mataró
@miquelopv - Vic - Sense acompanyant, només carretera
@Gas a fons - Penedès- Per fer sortides amb la dona (PARELLA)
@hURIkane - Eii!! Natrus som de Granollers i anem els dos. De "especial", tenim que sortim alguns dilluns, que mola pq no hi ha tanta gent pels puestus...
@Rafalet - Sabadell - BCN
@perlanegraviajes -
Hola tinc una BMW F850GS Adventure i vivim a Granollers amb la meva dona Montse "Polvorilla" te una Benelli TRK 502x
Fem viatges llargs (Nordkapp, Islàndia, Dakar, Irlanda, França, Suïssa, Itàlia, Tunísia, Espanya ...) i sortides quan el treball i els nens ens deixen.
@Bascu - Barcelona - Ep! Aquí Bascu de Barcelona, fent el pato per la ciutat encara XD
@GEORGECAT - Jo sóc de Barcelona i no m'agrada la calor. Els dies laborals normalment tinc lliure, (si no hi ha coses d'importància major). Sortides de anar i tornar al mateix dia.
@Iván García - de BCN ciutat
@AlbertObiols - Surten des de BCN ciutat (PARELLA)
@Pepué - sóc de fer més carreteres i poca autopista.
@torpeyenmoto - M'adapto, puc sortir sol i en parella! Segon ruta i acompanyants. M'encanten les carreteres secundàries i les bones vistes... tinc una CB500X.
@Ferrguitart - M'encantaria que comptesiu amb mi per rutes al voltant de Barcelona i Girona. Fa 1 anyet i poc que tinc una CB500x i tinc moltes ganes de fer kilometratge
@Sheider - Hola! Jo sóc de Barcelona, normalment sol, algun cop en parella.
@Maria695 - Sóc de Granollers, Vallès Oriental (y)
@Bruce - Cerdanyola del Vallès - BCN. Sorto sol o també amb la dona.
 
Gllm

Gllm

Rodant
29 Jun 2020
40
121
Premis
4
Tona
Moto
WR 125, KTM EXC 450, GPX 600 R i GTR 1400
Quin gréu.. no puc venir, tindré la moto al taller per revisió i gomes.. aniré a fer Enduro. Dic quin gréu pq vaig fer la transpirinaica més ò menys com tu la vols fer... vaig fer 2 dies anar i 2 tornar, ara vaig pencar eh...! Si vols els tracks per comparar variants, els tinc a Wikiloc també, allà sóc en Gllm també i trobaràs els traks que jo vaig fer interessants..!
 
Burkat450R

Burkat450R

Com es caminava?
OffRoader
4 Abr 2020
241
402
Premis
7
Moto
Bultaco juntior 75c.c/Beta tr39/Gas gas ec125R/ktm exc450-r/honda CBR 600 f2/ suzuki gs500e / Kawasaki klx 650r
Fffff jo no crec que hi vagi tot i que m'agrada la idea...pero jo amb la meva nena no veig massa viable fer tants km de carretera O autopista.... No és el més bo per a ella anar tanta estona a velocitat constant... però de moment no decideixo res...jejejeje
 
Gllm

Gllm

Rodant
29 Jun 2020
40
121
Premis
4
Tona
Moto
WR 125, KTM EXC 450, GPX 600 R i GTR 1400
Burkat, quan dic pencar no vol dir córrer, vol dir fart de curves..!!, no sé passar l'enllaç dels tracks, però he fet fotos per si us ho voleu buscar...
uns tracks interesantíssims per si voleu gastar roda només de les bandes...
intento passar fotos, si jo hi tornés, repeteria, va ser genial.
 

Adjunts

  • IMG_20200723_185822.jpg
    IMG_20200723_185822.jpg
    1,7 MB · Visites: 98
  • IMG_20200723_185103.jpg
    IMG_20200723_185103.jpg
    2 MB · Visites: 95
  • IMG_20200723_185727.jpg
    IMG_20200723_185727.jpg
    1,5 MB · Visites: 98
Gllm

Gllm

Rodant
29 Jun 2020
40
121
Premis
4
Tona
Moto
WR 125, KTM EXC 450, GPX 600 R i GTR 1400
El dia 3 com veureu espectacular com tots, baixo a St Juan de la Peña i Càmping Anzanigo, lloc mític moteru...
El quart dia tinc varies variants, pel nord, pel mig autovies, ò sud, a gust del motard...
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Hola bon dia companys/es!
us volia recordar que Diumenge en @Ray Fields Rider ha convocat una sortida matinal que suposa quedar a la gasolinera BP de Berga tothom que vulgui a les 9.30 del matí, seguir-lo a la ruta que ha preparat i anar a esmorzar.

Aquí teniu el vídeo on ho explica: youtube Rayfields Rider

JO m'estic pensant si anar-hi ja que potser dissabte vagi a escoltar un grup de música i anem a dormir tard, però m'agradaria. I vosaltres? algú hi anirà?
Anima't-hi tu que tens la ocasió, segur que val la pena!! Home la hora de quedada no es molt matinera, jo crec que si vas a dormir cap a les 2 o així et pot quadrar. Depèn de lo que allarguis la nit. Jo treballo però si pogués aprofitar un dia de ruta per aquestes zones, amb mes gent amb un bon esmorzar, no m'ho pensaria (y)
 
  • Like
Reaccions: Serra
Ray Fields Rider

Ray Fields Rider

Motoaddicte
27 Abr 2020
158
392
Premis
13
Gironella
www.youtube.com
Moto
KTM 1290 Super Adventure S 2022
Ei gent!!!
Primer de tot, gràcies Serra per promocionar la trobada.
Com que sé que molts sou de bastant lluny, el què havia pensat és fer una ruteta de 157 km, tot curves i amb parada a esmorzar a mig camí. Si ho trobeu necessari o veieu que es fa tard (compto que si sortim puntuals, amb esmorzar inclòs estariem unes 3 horetes), a mig camí es pot escurçar una mica la ruta i enllestir abans.
Si no heu pujat gaire per aquí dalt, descobrireu uns paisatges extraordinaris que faran que pugeu més sovint. Jejeje.

Si us atreviu, ens veiem diumenge a les 9:30 a la BP de Berga.

Moltes gràcies a tots! Una abraçada i gaaaaas!!!
 
  • Like
Reaccions: Roger X-ADV i Serra
Ray Fields Rider

Ray Fields Rider

Motoaddicte
27 Abr 2020
158
392
Premis
13
Gironella
www.youtube.com
Moto
KTM 1290 Super Adventure S 2022
Per cert!!!
He vist que el @Gllm ha penjat uns tracks de la Transpirenaica i just la he fet aquest cap de setmana passat.
Si voleu veure la primera etapa (jo l'he fet en dues i recomano com a mínim 3) ara a les 19:30 s'estrena el vídeo al canal.
Jugo una mica amb la Insta360 que em vaig firar fa poc. Si us animeu a veure'l, digueu-me què us ha semblat.


Novament gràcies!!!
 
Educamp

Educamp

Nouvingut
22 Jul 2020
12
31
Premis
2
Campdevànol
Moto
Honda cb600f Hornet
Ei gent!!!
Primer de tot, gràcies Serra per promocionar la trobada.
Com que sé que molts sou de bastant lluny, el què havia pensat és fer una ruteta de 157 km, tot curves i amb parada a esmorzar a mig camí. Si ho trobeu necessari o veieu que es fa tard (compto que si sortim puntuals, amb esmorzar inclòs estariem unes 3 horetes), a mig camí es pot escurçar una mica la ruta i enllestir abans.
Si no heu pujat gaire per aquí dalt, descobrireu uns paisatges extraordinaris que faran que pugeu més sovint. Jejeje.

Si us atreviu, ens veiem diumenge a les 9:30 a la BP de Berga.

Moltes gràcies a tots! Una abraçada i gaaaaas!!!
Hola! Quina ruta fareu?
 
  • Like
Reaccions: Serra
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
588
1.109
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Per cert!!!
He vist que el @Gllm ha penjat uns tracks de la Transpirenaica i just la he fet aquest cap de setmana passat.
Si voleu veure la primera etapa (jo l'he fet en dues i recomano com a mínim 3) ara a les 19:30 s'estrena el vídeo al canal.
Jugo una mica amb la Insta360 que em vaig firar fa poc. Si us animeu a veure'l, digueu-me què us ha semblat.


Novament gràcies!!!
Quin viatget mes bonic(y), ara, fins els mateixos, no ?, molta tela. A part de les corbeso_O pot ser que el vaivé de la càmera acabi de marejar-meo_Oo_O;) De tota manera molt bonic el vídeo.:love:
 
Ray Fields Rider

Ray Fields Rider

Motoaddicte
27 Abr 2020
158
392
Premis
13
Gironella
www.youtube.com
Moto
KTM 1290 Super Adventure S 2022
Gràcies @GEORGECAT

Sí. A vegades em falla aquest punt. Vull que veieu gran part de la carretera, i per no fer els vídeos ultra llargs, em passo de fer-ho a càmera ràpida en comptes de fer més talls. Però costa molt saber on tallar i on no...:rolleyes:
I a sobre, que és el primer vídeo que faig estrenant la 360, i havia d'experimentar. Em sap molt greu, però sou els meus conillets d'índies.:LOL::ROFLMAO:
Hauré de fer un curs de direcció i producció de vídeos... Però això el dia que Youtube em dongui el primer cèntim, jejeje.

Gaaaaas!!!
 
  • Like
Reaccions: GEORGECAT
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
588
1.109
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Gràcies @GEORGECAT

Sí. A vegades em falla aquest punt. Vull que veieu gran part de la carretera, i per no fer els vídeos ultra llargs, em passo de fer-ho a càmera ràpida en comptes de fer més talls. Però costa molt saber on tallar i on no...:rolleyes:
I a sobre, que és el primer vídeo que faig estrenant la 360, i havia d'experimentar. Em sap molt greu, però sou els meus conillets d'índies.:LOL::ROFLMAO:
Hauré de fer un curs de direcció i producció de vídeos... Però això el dia que Youtube em dongui el primer cèntim, jejeje.

Gaaaaas!!!
La 360 és una pasada el mateix que el recorregut que has fet. Són molts quilometres en pocs dies, jo no als podría fer, és una pallissa. Jo als faria en una setmaneta, perquè per tornar, per on vas venir?.
 
  • Like
Reaccions: Ray Fields Rider
Ray Fields Rider

Ray Fields Rider

Motoaddicte
27 Abr 2020
158
392
Premis
13
Gironella
www.youtube.com
Moto
KTM 1290 Super Adventure S 2022
Ei Edu!!!
Gràcies per la foto!!! I pel comentari! Em va sorprendre molt que vinguéssiu i a sobres de tant lluny.
Oi tant que repetirem, però a la pròxima us tocarà a vosaltres ser els locals i jo el visitant... jejeje
Va ser una bona sortida!

Gaaaaaas!!!
 
  • Like
Reaccions: Serra
Ray Fields Rider

Ray Fields Rider

Motoaddicte
27 Abr 2020
158
392
Premis
13
Gironella
www.youtube.com
Moto
KTM 1290 Super Adventure S 2022
La 360 és una pasada el mateix que el recorregut que has fet. Són molts quilometres en pocs dies, jo no als podría fer, és una pallissa. Jo als faria en una setmaneta, perquè per tornar, per on vas venir?.
La tornada va ser el pitjor. El diumenge a la 1 del migdia tenia concert amb el grup, així que a les 7 del matí agafava la moto des de San Sebastián per ser a les 12 a Berga. Així que només podia anar per carreteres ràpides, rectes i avorrides. :(
 
  • Like
Reaccions: GEORGECAT
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
arnausalce Ruta en moto Ruta a Andorra i visita al museu de les dues rodes Cròniques sobre motociclisme 10
Roger Ruta en moto Ruta en moto amb visita al Museu de la Moto, dinar i ruta de tornada! Dia 31 d'octubre Sortides anteriors 192
pepprats Visita improvisada al Mazinger Z Sortides anteriors 24
Gabivolador Ruta en moto Visita a la Molina Cròniques sobre motociclisme 4
Roger Competició De visita als Tests del Catalunya WorldSBK Round 2021 Competició 0
mami_en_moto Esdeveniment Rider 1000 -2023 | Rider 1100 Rider 1000 88
scooterista.cat Dubte alguna botiga que tingui TOMTOM Rider?? Espai de debat 1
Edutarraco Esdeveniment Fotos RIDER Rider 1000 45
Nikokaos GIROMOTER@S RIDER 666 Sortides anteriors 0
Edutarraco Esdeveniment HORES RIDER 2022 Rider 1000 8
raulsade Ruta en moto KDD 300 suscriptors al Youtube del company Ray Fields Rider Sortides anteriors 21
mami_en_moto Esdeveniment Rider 1000 - 2022 Rider 1000 224
Roger Off Topic Moltes felicitats Ray Fields Rider! Un Cafè Ràpid 9
Roger Crònica Rider 300 #URBANMODE Rider 1000 0
Roger Notícia Cherokee Rider 2021 obre inscripcions! Cherokee Rider 2
mami_en_moto Vídeos La meva experiencia fent la Rider 1000 -2021 Rider 1000 9
Gabivolador Crònica Principi Rider, Mazinguer, Monserrat i més... Cròniques sobre motociclisme 5
Pastoret Anàlisis-Comparativa GPS TomTom Rider 500 Anàlisi de productes 14
Pep Aràgo Informació Rider 1000/700/500/300 2021 Rider 1000 362
Ray Fields Rider RIDER 500 2020 MotoVlogs propis 6
nilmoreno Venc TomTom Rider Taulell d'anuncis 0
Gabivolador Crònica Rider 1000 Cròniques sobre motociclisme 125
Nikokaos Ruta en moto Rider 1000 Rutes en moto 4
S La Rider 1000: L’art de l’estratègia moto-turística des d'una moto elèctrica Rutes en moto 0
Qim44 Ruta en moto Rider 1000 2016 Rutes en moto 4

Fils similars