• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

V-Strom DL 650

Bascu73

Bascu73

Rodant
19 Oct 2020
47
100
Premis
19
Moto
Suzuki DL 650 V-STROM
Hola, bon día. Sóc el Bascu i la meva nena es una Suzuki V-Strom DL 650. Som de Terrassa, i dic som perquè també surten amb nosaltres la meva dona amb una BMW F700 Gs amb el nostre gos.
IMG20201010151300
 
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Benvinguts...!!!!!

En quant aparegui per casa la meva parella l ensenyo la foto del "transportí motorista" del gos....!!! Ja em veig demanant un per la Bandit de la "jefa"...!!!! :giggle::giggle:

Salut i gas...!!!! (y)(y)
 
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
590
1.113
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Carai, sou ruters, no?, aneu ben carregats i amb mascota i tot.:love:
Molt benvinguts, nois.✌️
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Hola, bon día. Sóc el Bascu i la meva nena es una Suzuki V-Strom DL 650. Som de Terrassa, i dic som perquè també surten amb nosaltres la meva dona amb una BMW F700 Gs amb el nostre gos. Veure l'arxiu adjunt 2013
Benvinguts Bascu! M'encanta la GS, però segur que al gosset encara més, quina passada. Noteu si té ganes de pujar a la cistella per sortir a rodar? O li és més aviat igual?
 
Bascu73

Bascu73

Rodant
19 Oct 2020
47
100
Premis
19
Moto
Suzuki DL 650 V-STROM
Benvinguts Bascu! M'encanta la GS, però segur que al gosset encara més, quina passada. Noteu si té ganes de pujar a la cistella per sortir a rodar? O li és més aviat igual?
Hola. Al començament li donava igual, ara ja sembla que li agrada més i puja el solet al seient de la moto. Si voleu seguir les aventures del meu gos podeu seguir-lo a instagram @Soy_Ohki
 
  • Like
Reaccions: Tàrraco

Fils similars