• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Dubte roba hivern

Gerard

Gerard

Rodant
17 Oct 2015
46
18
Premis
1
hola tinc pensat de comprar un mono sport alpinestars crec q el model es deia anthem (es de pell). el cas és que tinc uns guants també alpinestars gp plus i entra bastant daire pels forats de transpiració. magradaria saber si x hivern recomaneu el mono o millor buscar roba mes dhivern.. xq si entra tant daire com als guants en ple hivern no tapara massa..
Gràcies
 
Última edició:
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
hola tinc pensat de comprar un mono sport alpinestars crec q el model es deia anthem (es de pell). el cas és que tinc uns guants també alpinestars gp plus i entra bastant daire pels forats de transpiració. magradaria saber si x hivern recomaneu el mono o millor buscar roba mes dhivern.. xq si entra tant daire com als guants en ple hivern no tapara massa..
Gràcies
Jo pel que tinc entès sempre és més recomanable un mono que jaqueta i pantaló, tot i que a mi m'agrada més la segona opció, potser per costum o polivalència. Pel que fa a l'hivern o l'aire, les diferents peces de roba (per semblants que siguin) tenen unes propietats particulars que s'especifiquen a l'etiqueta o descripció de la pàgina web. Per exemple:

Aquesta per exemple no és impermeable i no protegeix del vent, i s'indica que és per estiu.

Aquesta altra, per contra, sí que ho fa. Protegeix tant de l'aigua com del fred, a més de que queda més cenyida i es recomana per a l'hivern.

Potser els guants que tens estan indicats per a l'estiu. A veure si algú més et pot indicar.
 
  • Like
Reaccions: Gerard
Gerard

Gerard

Rodant
17 Oct 2015
46
18
Premis
1
pel q he vist tant amb el mono ( q pot ser amb una o dos peces jo tinc pensat el de dos) pero pel q he vist son x tot lany xo he vist q amb la roba esport te molts forats de transpiracio i almenys els guants no son molt dobles x tenir mes tacte no se si amb el mono passa tan daire es aqui on tinc el dubte
 
Alex_AC

Alex_AC

Nouvingut
21 Oct 2015
12
12
Parlem de fer sortides o d'anar pel carrer? En el primer cas mono i roba tèrmica sota o sobre, sobretot algo que tapi el vent. Jo porto un mono perforat i amb una samarreta tèrmica del decathlon ja aguanto el fred sempre que tingui el coll tapat. Per les mans si fa fred de debó l'únic que servirà seran punys calefactables. En pots trobar per 70€ i és una passada lo bé que van. Per anar pel carrer a l'hivern vaig amb cordura amb forro intern. Amb una jaqueta dainese carve master puc anar amb una samarreta de màniga curta a sota a 0 graus tant pantxu.
 
Gerard

Gerard

Rodant
17 Oct 2015
46
18
Premis
1
em referia a fer sortides. tenia por de que amb mono i samarreta termica no nhi hauria prou xo si dius q vas be dons xfecte merci x la resposta
 
Llibi

Llibi

Nouvingut
30 Oct 2015
10
9
hola tinc pensat de comprar un mono sport alpinestars crec q el model es deia anthem (es de pell). el cas és que tinc uns guants també alpinestars gp plus i entra bastant daire pels forats de transpiració. magradaria saber si x hivern recomaneu el mono o millor buscar roba mes dhivern.. xq si entra tant daire com als guants en ple hivern no tapara massa..
Gràcies

Bones Gerard!

Com a roba de hivern propiememt dita val la pena una jaqueta, amb la membrana de gore-tex, aixo si que abriga i si plou no et mulles!

Pero com dius si es per fer sortides al hivern val la pena tindre una jaqueta i per la resta del any un mono dos peses, que et permet entrar al circuit i pilotar amb mes seguretat per la carretera.

Jo tinc un mono dos peses de la marca dainse, i per el hivern no es suficient, per la resta del any si. el convides com bé han dit amb una samarreta tèrmica interior per el mig temps.
 

Fils similars