• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Ruta en moto Reobren inscripcions a Motovolta

Erik

Erik

Motoaddicte
Motorista Viatger
16 Mar 2020
147
332
Premis
11
Sabadell
Moto
Triumph Tiger 800 XCA
Es tota asfalt si. 460km crec aquest any. El circuit el publiquen sempre una setmana abans, es tipic d la motovolta. Ho fan prou be la veritat, a mi l any pasat em va agradar...potser un mica mases km x un dia, l any pasat van ser 560 aprox.
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Jo diria sobre 55-60€...jo m ho estic pensant
Ojo que si vas amb acompanyant són 110 € o així. La Motovolta és un esdeveniment solidari, però crec que generalment són preus força alts les inscripcions a aquests esdeveniments i a mi m'arriben a tirar enrrere. Òbviament és qüestió de prioritats però és que no es la inscripció només, és la inscripció, la gasolina i l'allotjament, a més d'àpats a vegades.

Tot i això entenc que tindran gastos d'organització així que si es volen gaudir entenc que valen el que costen.
 
  • Like
Reaccions: Serra
Erik

Erik

Motoaddicte
Motorista Viatger
16 Mar 2020
147
332
Premis
11
Sabadell
Moto
Triumph Tiger 800 XCA
Tens rao. Jo pensava nomes pilot. Amb copilot no se quin preu es. Aquesta vegada s haura d sumar allotjament pq se surt d st Hilari Sacalm.
 
  • Like
Reaccions: Serra
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Tens rao. Jo pensava nomes pilot. Amb copilot no se quin preu es. Aquesta vegada s haura d sumar allotjament pq se surt d st Hilari Sacalm.
no n'estic segur i no em voldria equivocar, però crec que tenen 2 opcions de sortida? a BCN primer i sinó a Sant Hilari?
 
Erik

Erik

Motoaddicte
Motorista Viatger
16 Mar 2020
147
332
Premis
11
Sabadell
Moto
Triumph Tiger 800 XCA
no n'estic segur i no em voldria equivocar, però crec que tenen 2 opcions de sortida? a BCN primer i sinó a Sant Hilari?
No ho posa a la web. De fet indica explicitament salida y llegada en St Hilari. Jo no ho he sabut veure, seria ideal. L any pasat es sortia d Ace cafe bcn.
 
  • Like
Reaccions: Serra
Silverwing

Silverwing

Motoaddicte
9 Mai 2020
132
267
Premis
7
Entre BCN i L'Alt Emporda
Moto
Honda CTX700 DCT
No ho posa a la web. De fet indica explicitament salida y llegada en St Hilari. Jo no ho he sabut veure, seria ideal. L any pasat es sortia d Ace cafe bcn.

L'any passat va començar la Motovolta Provincies amb la Motovolta Barcelona.
Aquesta any es Motovolta Girona i comença a Sant Hilari, no te sortida des de Barcelona, i no tinc clar si les verificacions i briefing tambe serán a Sant Hilari o hi haura llocs alternatius.

Les properes serán Motovolta Lleida i Motovolta Tarragona, no se l'ordre.

EDITO: ho he trobat a les FAQS:

"La entrega de acreditaciones se hará dos semanas antes en el ACE CAFE de Barcelona. "
 
  • Like
Reaccions: Serra
MarcG

MarcG

Cul quadrat
7 Mai 2020
65
152
Premis
8
Moto
FZ6s
Bones. Segons la web les acreditacions son dos.setmanes abans al Ace Cafe. La.Sortida i arriba a Sant Hilari Sacalm.
Esperem.k.es pugui fer. Jo ja hi estava apuntat.
Ela costos.... bueno, tema organitzacio i.que es un.event solidari.
A mi magrada, serà el.segon cop, i suposo.que es tema de prioritats de cadascú.
Tambe fare la.Rider 500 de nou i mestic plantejant la Crom Ride.Aquesta.última es la k mes em preocupa per la.proximitat de la.data, pero si es cancela et tornen el diners. Crec k maputaré de totes maneres, jeje
Ens veiem a la carreter quan ens deixin.sortir
 
  • Like
Reaccions: Serra i Roger X-ADV
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Holaaaaa !!

1) A veure, per als que els calers de la inscripció us pugui fer mal:

A la web s'indica que hi ha dos opcions: rider i rider+copi. Per participar, com a minim s'ha d'inscriure el pilot, NO FA FALTA INSCRIURE AL COPILOT. De fet, jo faré això: la dóna no té clar que vulgui venir i tema adhesius i samarretes com que passa....no tè sentit pagar 2 inscripcions, en el meu cas.

2) La benzina la pago igual que quan surto de ruta. Aniré al meu ritme, el consum el puc controlar. L'únic tema és trobar-la bé de preu i que la benzinera tingui botiga i serveis que funcionin (aire per les rodes, que sembla mentida però casi a totes pagues 1€ i carda pena com està el tub i la vàlvula).

3) El menjar jo penso fer com quan surto de ruta, però més ligth en quantitat. Motxila amb fruits secs, fruita, aigua, iogurts i algun dolç per mig matí i berenar. Dinar on es pugui. Esmortzar a casa, algun cafetó on the road. Sopar....si tinc cul i ganes, a Sant Hilari. Si marxo abans, a casa.


Tenint opcions, ara només és triar com ho voleu fer, oi?


Ens veiem a la Motovolta !!
 
  • Like
Reaccions: MarcG

Fils similars