• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Consells Rentada i greixat de cadena

Iván García

Iván García

Rodant
23 Mar 2020
35
83
Premis
4
Bona tarda, fa dies que porto donant-li voltes a com fer el tractament de cadena jo mateix. Parlant amb el mecànic m'ha dit que la manera pràctica és posant-li el cavallet central a la moto (no ho porta però hi ha de sèrie per posar-li, però ho tinc pensat per un futur pròxim) per tal de tindré la roda posterior solta. Hi ha alguna altra manera de fer el tractament amb les rodes a terra, és a dir, bloquejades?
 
Tàrraco

Tàrraco

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
31 Ago 2017
445
679
Premis
8
Tarragona
Doncs vas posant oli a la part de la cadena que puguis i vas movent la moto fins arribar a donar tota la volta a la cadena, es mes engorrós que si tens caballet central però al final es lo mateix. ;) Si tens algú que t¡aguanti la moto o faràs mes facilment.
 
R

RAROZ

Nouvingut
20 Jun 2020
18
40
Premis
2
Bona tarda, la roda de darrera ha de poder tindre moviment ja que l'hauràs d'anar movent mica en mica i així des d'un mateix punt aplicar el greix a la cadena i que vagi impregnat tan el plat com els pinyons. Una bona opció si no tens el cavallet central a la moto es comprar un cavallet mòbil per aixecar la roda de darrera i que la moto quedi recte, n'hi han de molt econòmics per exemple a la web de xlmoto.es des de 30€. Adjunto imatge d'algun cavallet mòbil. Salut
b9739de2197796b49639f7ac05ef8264.jpg
a7ac46458ee320fa876a2afc9447d67a.jpg


Enviado desde mi SM-N960F mediante Tapatalk
 
R

RAROZ

Nouvingut
20 Jun 2020
18
40
Premis
2
Sinó si tens un gat del cotxe també ho pots fer posant-lo al costat contrari d'on tens la pota de cabra, per youtube hi han varis videos, un per exemple es aquest; youtube/watch?v=xSWJa-r8_48

Enviado desde mi SM-N960F mediante Tapatalk
 
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Ho facis com ho facis el que es important es greixar la cadena quan està calenta...es a dir desprès de rodar. Esta dilatada i s'engreixa millor. Un cop fet això deixar reposar unes quantes hores pk el greix s'assenti correctament. En qualsevol cas al tornar a rodar es possible que esquitxi greix per la llanta del darrera...
 
Burkat450R

Burkat450R

Com es caminava?
OffRoader
4 Abr 2020
241
402
Premis
7
Moto
Bultaco juntior 75c.c/Beta tr39/Gas gas ec125R/ktm exc450-r/honda CBR 600 f2/ suzuki gs500e / Kawasaki klx 650r
De la millor manera en el meu parer.... Desmuntar la cadena,que només porta un cir-clic... Es renta bé amb benzina i es banya amb oli ,es deixa reposar 24 h, important netejar plat i pinyó... Es torna a muntar i kit d'arrastre per molts anys....com a mínim en motos de muntanya.
Tot i que avui dia hi ha molts productes eficients però el sistema antic sempre serà millor... Jejeje...
 
Erik

Erik

Motoaddicte
Motorista Viatger
16 Mar 2020
147
332
Premis
11
Sabadell
Moto
Triumph Tiger 800 XCA
Bona tarda, fa dies que porto donant-li voltes a com fer el tractament de cadena jo mateix. Parlant amb el mecànic m'ha dit que la manera pràctica és posant-li el cavallet central a la moto (no ho porta però hi ha de sèrie per posar-li, però ho tinc pensat per un futur pròxim) per tal de tindré la roda posterior solta. Hi ha alguna altra manera de fer el tractament amb les rodes a terra, és a dir, bloquejades?
Hola! Ostras jo ho faig amb caballet. Sense no podrás girar roda fácilment i moure cadena. Haurias d anar movent la moto potser. Sino els caballets exteriors. De productes jo faig servir motul i força be. Sento no poderte ajudar mes..igual algu X aquí et dona alternativa. Sort!
 

Fils similars