• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Ruta en moto Què heu fet avui?

mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
585
1.578
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Doncs jo diria que us vaig veure passar. Estava aturat a la cruïlla que va a Les Casetes Noves de Can Padró quan van passar una pila de motos baixant de La Llacuna. Em va semblar en aquell moment que la majoria eren noies....vosaltres :D !!!

Salut i gassss!!!
0C1E7B27 8435 4D0E B344 16B3F5215BC9
 
JoanBP

JoanBP

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
7 Mar 2021
722
1.290
Premis
13
Torroella de Montgrí
Moto
HONDA NC750X ABS
Va ser diumenge aprofitant la invitació d'un grup de riders de Girona.

Ruta de 300 km, començant a Torroella fins a Sils per trobar-nos tots. Un cop agrupades les 10 motos, vam començar la ruta cap a Banyoles, Mieres, Santa Pau, Camprodon, Molló, (Prats de Molló, El Tec i St Llorenç de Cerdans a França), Tapis, Darnius, Figueres i cap a casa.

Ruta molt entretinguda per gaudir de rectes, curves, pujades, baixades i diferents tipus d'asfalt.
La ruta no coincideix amb el maps que ensenyo, però per fer-vos una idea, serveix.
 

Adjunts

  • Screenshot_20220211-171944_Maps.jpg
    Screenshot_20220211-171944_Maps.jpg
    463,5 KB · Visites: 42
raulsade

raulsade

Motoaddicte
16 Jun 2021
133
291
Premis
6
Terrassa
Moto
Kawasaki Versys 650
Va ser diumenge aprofitant la invitació d'un grup de riders de Girona.

Ruta de 300 km, començant a Torroella fins a Sils per trobar-nos tots. Un cop agrupades les 10 motos, vam començar la ruta cap a Banyoles, Mieres, Santa Pau, Camprodon, Molló, (Prats de Molló, El Tec i St Llorenç de Cerdans a França), Tapis, Darnius, Figueres i cap a casa.

Ruta molt entretinguda per gaudir de rectes, curves, pujades, baixades i diferents tipus d'asfalt.
La ruta no coincideix amb el maps que ensenyo, però per fer-vos una idea, serveix.
Bona manera de passar el diumenge ? .
 
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
585
1.578
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Doncs la inaguració del Mazinger podria ser una bona QDD. ?
Sembla bona idea. Hauriem de saber si es tindrà que fer algun tipus de reserva. Crec que ara amb el tancament, les motos no poden accedir directament i es reserven per una sona de barbacoes o algo així.

Algú sap com funcionarà la zona del Mazinger Z a Tarragona?
 
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Sembla bona idea. Hauriem de saber si es tindrà que fer algun tipus de reserva. Crec que ara amb el tancament, les motos no poden accedir directament i es reserven per una sona de barbacoes o algo així.

Algú sap com funcionarà la zona del Mazinger Z a Tarragona?
 
  • Love
Reaccions: mami_en_moto
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
462
1.534
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Bona tarda a tothom‼️
Per fí, ja tocava, tenia mono de fer una sortideta amb la Beverly, ja que vaig fer un viatge i no era amb moto precisament i aprofitant aquest bon temps no ho he pensat més i endavant, a rodar!!
És una ruta de 140 Km i una durada de 3:20 hores, incloent paradetes i fotos, que te dues parts, la primera amb bastantes corbes fins a Castelldefels i llavors fins a Terrassa quasi tot autopista, o sigui una tornada ràpida per arribar a dinar a casa.
Us poso el Track del Calimoto i del Wikiloc, també unes fotos de la carretera de Gelida, Sitges i del mirador de les Costes de Garraf.
Passe-ho be!!! Salut i gas….!!! ??✌️


¡Mira esta ruta! https://es.wikiloc.com/rutas-motociclismo/terrassa-95975562 (Terrassa-Sitges-Terrassa) en Wikiloc

Rutes amb moto.jpeg


890124EF 0003 41CA 8D12 A99C84C93362
146A6975 B52E 466E 8DC3 EA909824B5FA
122F659F FDE6 4C2D A4F4 6C9DD9BA4118
772DA699 0C7E 4F9D 8B95 4FE7704CBF24
 
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Bona tarda a tothom‼️
Per fí, ja tocava, tenia mono de fer una sortideta amb la Beverly, ja que vaig fer un viatge i no era amb moto precisament i aprofitant aquest bon temps no ho he pensat més i endavant, a rodar!!
És una ruta de 140 Km i una durada de 3:20 hores, incloent paradetes i fotos, que te dues parts, la primera amb bastantes corbes fins a Castelldefels i llavors fins a Terrassa quasi tot autopista, o sigui una tornada ràpida per arribar a dinar a casa.
Us poso el Track del Calimoto i del Wikiloc, també unes fotos de la carretera de Gelida, Sitges i del mirador de les Costes de Garraf.
Passe-ho be!!! Salut i gas….!!! ??✌️


¡Mira esta ruta! https://es.wikiloc.com/rutas-motociclismo/terrassa-95975562 (Terrassa-Sitges-Terrassa) en Wikiloc

Veure l'arxiu adjunt 5036

Veure l'arxiu adjunt 5037Veure l'arxiu adjunt 5038Veure l'arxiu adjunt 5039Veure l'arxiu adjunt 5040
Molt bona passejada!
Poder passejar tranquil·lament per Sitges un dimarts assolellat al mati es tot un luxe!

Com sempre, molta prudència per les Costes del Garraf... una carretera fantàstica amb vistes de luxe però molt complicada per el tràfic.

Salut i gasssss!
 
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
462
1.534
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Molt bona passejada!
Poder passejar tranquil·lament per Sitges un dimarts assolellat al mati es tot un luxe!

Com sempre, molta prudència per les Costes del Garraf... una carretera fantàstica amb vistes de luxe però molt complicada per el tràfic.

Salut i gasssss!
La veritat que avui ha sigut un plaer… Les ganes d’anar amb moto, el bon temps, poc tràfic per les Costes, i en general, Sitges maravellosa i unes carreteres que no habia fet mai amb moto, la de Gelida i la de Sant Pere de Molanta.
Sí, podem dir que ha sigut una bona passejada!
Salut ??✌️?
 
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Holas!

Després de quasi un mes sense moto per temes de climatologia o personals, ahir en quant va parar de ploure vaig treure a pasturar la VStrom.

Seguint la sèrie "carreteres perdudes i vies agropecuàries" va sortir un tomb d'uns 120 kms per Garraf-Baix Penedès-Alt Camp-Alt Penedès.

Dia brillant de sol amb tots els rastres habituals per les carreteres d'haver estat plovent durant dies. Temperatura collonuda.

Una fotico a Vila-Rodona, des de el castell.

IMG20220327112452


Vídeo resum de la sortida.

Hi ha tres parts diferenciades :

1.- Carretera entre Albinyana i Bonastre, sense nomenclatura de via. A Google Maps apareix com a Carrer del Sagrat i travessa el massís de Bonastre. Molt xula.
2.- Tram de corbes sinuoses molt ben asfaltades a la T204 entre Salomó i Montferri. :cool:
3.- Pista portlanada, força trencada, entre Vilardida i Vila-Rodona. Desprès de les pluges un pel delicada en algun punt i, en tot cas, propera al límit de confort OFFRoad de la VStrom, per el meu gust...

En el vídeo, homenatge musical per Taylor Hawkins (February 17 1972 - March 25 2022), bateria de Foo Fighters que ens va deixar fa un parell de deies. DEP. :cry:


Salut i gasssss!
 
JoanBP

JoanBP

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
7 Mar 2021
722
1.290
Premis
13
Torroella de Montgrí
Moto
HONDA NC750X ABS
Fa temps que porto de cap canviar de montura i ja he anat a Blanmoto, Mundimoto, Street Bike i Maquina Motors per veure què tenen de segona mà però que em faci vibrar quan ho vegi.
Aprofitant l'oferiment que fa Basoli a Girona he provat la Kawa Versys 650 i he anat a fer unes curves fins a Montnegre i tornar a Girona.
No són massa km però suficients per tenir sensacions.
M'ha agradat la resposta a baixes voltes, la facilitat d'entrar en curva, la frenada, l'acceleració i el color verd Kawa.
No m'ha agradat la suspensió del davant doncs estava molt dura i rebotava, ni la posició del seient que t'inclina a apoiar la panxa al dipòsit, posició més racing que turing.
En resum però, m'ho he passat genial i més quan al tornar-la m'han dit que estava limitada. M'imagino aquest "pepino verd" amb els 67 cv lliures. Quina passada!!!!
 

Adjunts

  • Screenshot_20220329-144654_Maps.jpg
    Screenshot_20220329-144654_Maps.jpg
    232,4 KB · Visites: 32
  • 20220329_100707.jpg
    20220329_100707.jpg
    5,1 MB · Visites: 36
  • 20220329_100718.jpg
    20220329_100718.jpg
    3,1 MB · Visites: 33
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
401
992
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
Fa temps que porto de cap canviar de montura i ja he anat a Blanmoto, Mundimoto, Street Bike i Maquina Motors per veure què tenen de segona mà però que em faci vibrar quan ho vegi.
Aprofitant l'oferiment que fa Basoli a Girona he provat la Kawa Versys 650 i he anat a fer unes curves fins a Montnegre i tornar a Girona.
No són massa km però suficients per tenir sensacions.
M'ha agradat la resposta a baixes voltes, la facilitat d'entrar en curva, la frenada, l'acceleració i el color verd Kawa.
No m'ha agradat la suspensió del davant doncs estava molt dura i rebotava, ni la posició del seient que t'inclina a apoiar la panxa al dipòsit, posició més racing que turing.
En resum però, m'ho he passat genial i més quan al tornar-la m'han dit que estava limitada. M'imagino aquest "pepino verd" amb els 67 cv lliures. Quina passada!!!!

hola joan, aquesta moto la té en xavier ballester de giromoter@s i potser et pot explicar alguna cosa més.


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Roger X-ADV Mecànica Què li heu fet avui a la moto? Mecànica de motos i recopilatoris 70
Roger X-ADV Recopilatori Què és el millor que us han donat les diferents motos que heu tingut? Un Cafè Ràpid 6
Roger X-ADV Opinió Què us va fer decidir per comprar la vostra moto actual? + foto Un Cafè Ràpid 42
Nikokaos APPS Què us sembla l'app RALLY SYSTEM? Anàlisi de productes 1
Roger Informació Què són els marcadors del fòrum? Informació i suport 0
Serra tracer 900 MY2021: què us sembla? Espai de debat 4
AgustiCarmona Vídeos CAPÍTOL 10: Viatjant en moto: ¿PER QUÈ? MotoVlogs propis 4
Serra Ja sabem què farà Suzuki amb la gamma mitja al 2021 (noves Sv 700 i V-Strom 700 ) Espai de debat 3
Roger X-ADV Dubte Què en sabeu de la marca Zontes? Espai de debat 5
Serra Metzeler Tourance Next - què tal? Pneumàtics 8
Serra Crònica Què vau fer diumenge passat dia 1? (o dissabte 29) Cròniques sobre motociclisme 2
Roger X-ADV Vídeos Què és un Rally de regularitat? Espai de debat 0
Xav2 Consells Què fer i què saber si caiem de la moto per bandes sonores Espai de debat 0
racingdeibit quin és el millor tram de curves que heu fet? Un Cafè Ràpid 20
Roger X-ADV Recopilatori El millor accessori que heu comprat mai per la moto o pilot + foto Un Cafè Ràpid 6
Roger X-ADV En quines ocasions us ho heu passat pitjor damunt la moto? Un Cafè Ràpid 17
jordiGSR600 Fotos quines motos heu tingut...i comentar-les Espai de debat 16
Roger X-ADV Vídeos Us heu trobat mai amb una situació com aquesta? Com reaccionaríeu? Espai de debat 7
Arnaubarruera OffRoad Sortideta que hem fet avui 13.03.21 Rutes en moto 6

Fils similars