• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Ruta en moto Què heu fet avui?

jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Holas !

Avui ha afluixat una mica el vent i he sortit a fer un volt amb la VStrom. Esta quasi al límit de la revisió però feia dies que dormia al parking i jo en tenia ganes ?.

Costa del Garraf - Vila-Rodona - Aiguaviva - Pla de Manlleu - Pontons - Sant Martí Sarroca - La Múnia - Castellet - Costa del Garraf : Uns 140 kms +/-

Dia esplèndid i transparent, tot i que fred i un pel ventós, res a veure amb ahir. He arribat a circular a uns 7º per la part de Pla de Manlleu i Pontons.

Volia repetir la TV2443 entre Vila-Rodona i Aiguaviva, tram del WRC-Catalunya 2021 i que també vam fer a la Sense Covid 2021 : Una carretera deliciosa, totalment recomanable...

Us deixo un vídeo-resum :



Salut i gasssss!
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.208
2.586
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Per fí començo a rodar de nou ? ✌️
Screenshot 20211214 232449 Photos
 
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
462
1.532
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Bona tarda a tothom!!!
Doncs avui ja tenia planejada una sortideta amb un company del grup de Sabadell, però me la guardo per un altre dia, ja que finalment no s’ha pogut fer i llavors he canviat el plan, ja que m’havia fet il.lusió de sortir sí o sí… i he decidit a fer les famoses “Costes del Garraf” (Que a més tenen premi).

La ruta és la següent: Terrassa-Castellbisbal-A2 Vallirana-L’Ordal-Vilafranca del Penedés-Vilanova i la Geltrú-Costes de Garraf-C32 Sant Baudilio de Llobregat-A2 Sant Andreu de la Barca-Castellbisbal-Terrassa.
Un total de 144 km.
Poso l’enllaç del Calimoto i del Wikiloc per si algú la vol fer.
També unes fotos de la sortida. L’Ordal, Vilanova i la Geltrú i Costes del Garraf.

Salut i gassss…‼️?✌️



D26D5F4E 880F 4B49 ACA2 92A684F51BBD
FC016D03 B4DD 4256 9454 73B665929D46
DCB6179A 9E5A 4CA3 B180 27E467FA1082
E43A594D 0D65 4479 8D0B 94CF1C12BA21
 
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Bona tarda a tothom!!!
Doncs avui ja tenia planejada una sortideta amb un company del grup de Sabadell, però me la guardo per un altre dia, ja que finalment no s’ha pogut fer i llavors he canviat el plan, ja que m’havia fet il.lusió de sortir sí o sí… i he decidit a fer les famoses “Costes del Garraf” (Que a més tenen premi).

La ruta és la següent: Terrassa-Castellbisbal-A2 Vallirana-L’Ordal-Vilafranca del Penedés-Vilanova i la Geltrú-Costes de Garraf-C32 Sant Baudilio de Llobregat-A2 Sant Andreu de la Barca-Castellbisbal-Terrassa.
Un total de 144 km.
Poso l’enllaç del Calimoto i del Wikiloc per si algú la vol fer.
També unes fotos de la sortida. L’Ordal, Vilanova i la Geltrú i Costes del Garraf.

Salut i gassss…‼️?✌️



Veure l'arxiu adjunt 4869Veure l'arxiu adjunt 4870Veure l'arxiu adjunt 4871Veure l'arxiu adjunt 4872
Bona ruta!!!
Has estat per els meus dominis :D .

Quan dius que les Costes del Garraf tenen "premi".... que vols dir???.

T'ho dic pk moltes vegades el premi pot ser una "recepta" dels mossos :).

Salut i gassss!!!
 
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
462
1.532
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Bona ruta!!!
Has estat per els meus dominis :D .

Quan dius que les Costes del Garraf tenen "premi".... que vols dir???.

T'ho dic pk moltes vegades el premi pot ser una "recepta" dels mossos :).

Salut i gassss!!!
No és cap recepte. Es un premi virtual, un punt, que em donarà el Roger per fer les Costes del Garraf. Està al llistat de premis del grup.
Suposso que si ets de aquestes terres ja les deus haver fet i les domines bé!!
Sigui com sigui ha anat molt bé.
Salut Jordi
 
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
No és cap recepte. Es un premi virtual, un punt, que em donarà el Roger per fer les Costes del Garraf. Està al llistat de premis del grup.
Suposso que si ets de aquestes terres ja les deus haver fet i les domines bé!!
Sigui com sigui ha anat molt bé.
Salut Jordi
Ostres ... si que les he fet i molt : Amb moto, cotxe, furgoneta, camió ... amb el que vulguis.

I m'he emportat algunes "receptes" dels mossos, sempre amb la moto i per avançar trepitjant la línia continua que es el que hi ha en tot el trajecte des de fa anys.

Al tanto si feu les Costes : Podeu no veure el mossos per enlloc però podeu estar essent retratats per el helicòpter tant xulo que tenen .... :mad:

Això si, a primera hora del matí quan fa solet, es una carretera fantàstica, per les corbes i per les vistes !!!

Salut!
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.308
2.664
Premis
5
No és cap recepte. Es un premi virtual, un punt, que em donarà el Roger per fer les Costes del Garraf. Està al llistat de premis del grup.
Suposso que si ets de aquestes terres ja les deus haver fet i les domines bé!!
Sigui com sigui ha anat molt bé.
Salut Jordi
Ep!! Ben vist. Ja tens el premi al teu perfil?
 
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
589
1.111
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Volteta de 140 km per l'Alt Empordà, Port de la Selva, Llançà i pobles de l'interior.
Jooo, com mola la volta. :love:
Aquesta zona a mi m'agrada moltissim. ?
Un dia vaig anar al Castell de Requesens des de Barcelona (Molt maco) i de tornada vaig passar per Sant Climent, Mollet de Peralada, Delfià, Garriguella i algun poble més fins a Llançà i el Port de la Selva, em va encantar, hi ha unes carreteretes molt boniques. ✌️
 
JoanBP

JoanBP

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
7 Mar 2021
722
1.290
Premis
13
Torroella de Montgrí
Moto
HONDA NC750X ABS
Jooo, com mola la volta. :love:
Aquesta zona a mi m'agrada moltissim. ?
Un dia vaig anar al Castell de Requesens des de Barcelona (Molt maco) i de tornada vaig passar per Sant Climent, Mollet de Peralada, Delfià, Garriguella i algun poble més fins a Llançà i el Port de la Selva, em va encantar, hi ha unes carreteretes molt boniques. ✌️
Sí, és un conjunt de coses molt bonic: rectes, curves i paisatge.
 
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
462
1.532
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Benvolguts companys!!
No estava previst, però com que feia tan bon clima i la dòna no tenia tasques per mí, m’ha faltat temps per enfundarme els pantalons, jaqueta i botes, posar-me el casc, agafar la Beverly i a Rodar… que ben segur que és l’ùltima d’aquest any i ha sigut genial.
La ruta es la següent, 150 Km. majoritariament pet carretera ràpida i poques corbes: Terrassa-Rubí-Sant Andreu de la Barca-Túnel de Vallirana-l’Ordal-Sant Sadurní d’Anoia-Sant Pere de Riudebitlles-Manresa-Terrassa.

Adjunto el Link amb el Calimoto i el Wikiloc.
També una foto camí a Sant Sadurní d’Anoia amb Montserrat de fons.

Espero us agradi i aprofito per desitjar-vos una bona entrada d’any nou 2022 amb molta salut i gas…. Amb moderació‼️?✌️?



C4F1C569 B838 4DA2 944C B433729B0B11
 
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
589
1.111
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Benvolguts companys!!
No estava previst, però com que feia tan bon clima i la dòna no tenia tasques per mí, m’ha faltat temps per enfundarme els pantalons, jaqueta i botes, posar-me el casc, agafar la Beverly i a Rodar… que ben segur que és l’ùltima d’aquest any i ha sigut genial.
La ruta es la següent, 150 Km. majoritariament pet carretera ràpida i poques corbes: Terrassa-Rubí-Sant Andreu de la Barca-Túnel de Vallirana-l’Ordal-Sant Sadurní d’Anoia-Sant Pere de Riudebitlles-Manresa-Terrassa.

Adjunto el Link amb el Calimoto i el Wikiloc.
També una foto camí a Sant Sadurní d’Anoia amb Montserrat de fons.

Espero us agradi i aprofito per desitjar-vos una bona entrada d’any nou 2022 amb molta salut i gas…. Amb moderació‼️?✌️?



Veure l'arxiu adjunt 4882
Caram com les gastem, molt bona ruta noi. ?
 
  • Haha
Reaccions: Jaumenovas
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.208
2.586
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Bona tarda companys i companyes,
Avui la primera intenció era anar al autorentat perquè la "nena" comencés l'any ben neta i polida (després de tants díes de poca activiat i moltes hores al Parking estava plena de pols) però havia un munt de gent i tidre paciència per fer cua no és precisament una de les meves virtuts.
Així que he girat cua per on havia anat i m'he anat animant, animant i animant i finalment he fet una petita ruta per Collserola. M'ha sorprés tot i els 18º i el sol que lluia avui l'humitat que tenía la carretera en les zones d'ombra.
Unes fotos que he fet (No critiqueu lo porca que està la mto, prometo arreglar-ho en breu)
NOTA: La ruta no és 100% exacte, com ha estat improvisat i estava molt emocionat, no he obert ninguna de les aplicacions que tinc i l'he reconstruit +/- amb Google Maps.
20211231 134913
20211231 134931
20211231 135651
20211231 135720
Ruta 31 12 21
20211231 142338
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Roger X-ADV Mecànica Què li heu fet avui a la moto? Mecànica de motos i recopilatoris 70
Roger X-ADV Recopilatori Què és el millor que us han donat les diferents motos que heu tingut? Un Cafè Ràpid 6
Roger X-ADV Opinió Què us va fer decidir per comprar la vostra moto actual? + foto Un Cafè Ràpid 42
Nikokaos APPS Què us sembla l'app RALLY SYSTEM? Anàlisi de productes 1
Roger Informació Què són els marcadors del fòrum? Informació i suport 0
Serra tracer 900 MY2021: què us sembla? Espai de debat 4
AgustiCarmona Vídeos CAPÍTOL 10: Viatjant en moto: ¿PER QUÈ? MotoVlogs propis 4
Serra Ja sabem què farà Suzuki amb la gamma mitja al 2021 (noves Sv 700 i V-Strom 700 ) Espai de debat 3
Roger X-ADV Dubte Què en sabeu de la marca Zontes? Espai de debat 5
Serra Metzeler Tourance Next - què tal? Pneumàtics 8
Serra Crònica Què vau fer diumenge passat dia 1? (o dissabte 29) Cròniques sobre motociclisme 2
Roger X-ADV Vídeos Què és un Rally de regularitat? Espai de debat 0
Xav2 Consells Què fer i què saber si caiem de la moto per bandes sonores Espai de debat 0
racingdeibit quin és el millor tram de curves que heu fet? Un Cafè Ràpid 20
Roger X-ADV Recopilatori El millor accessori que heu comprat mai per la moto o pilot + foto Un Cafè Ràpid 6
Roger X-ADV En quines ocasions us ho heu passat pitjor damunt la moto? Un Cafè Ràpid 17
jordiGSR600 Fotos quines motos heu tingut...i comentar-les Espai de debat 16
Roger X-ADV Vídeos Us heu trobat mai amb una situació com aquesta? Com reaccionaríeu? Espai de debat 7
Arnaubarruera OffRoad Sortideta que hem fet avui 13.03.21 Rutes en moto 6

Fils similars