• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Em presento Nouvingut de Sabadell

1nanu

1nanu

Motoaddicte
15 Ago 2020
170
365
Premis
16
Bon dia
Sòc de Sabadell i tinc una Afric Twin AS de 2020, tinc 58 anys
No tinc massa experiència en sortides en moto, però estic intentant sortir cada setmana per agafar-ne.
La meva intenció es poder fer un viatge "llarg" a l'any, quan es pugui.
De moment surto sol, vaig una mica lent i no vull destorbar dins d'un grup, però més endevant m'agradaria surtir en grup.
 
Erik

Erik

Motoaddicte
Motorista Viatger
16 Mar 2020
147
332
Premis
11
Sabadell
Moto
Triumph Tiger 800 XCA
Bon dia
Sòc de Sabadell i tinc una Afric Twin AS de 2020, tinc 58 anys
No tinc massa experiència en sortides en moto, però estic intentant sortir cada setmana per agafar-ne.
La meva intenció es poder fer un viatge "llarg" a l'any, quan es pugui.
De moment surto sol, vaig una mica lent i no vull destorbar dins d'un grup, però més endevant m'agradaria surtir en grup.
Benvingut! Jo tb de Sabadell i tb surto igual que tu, piano piano i disfrutant del cami...Com tu tb penso en algún viatje llarg..en el meu cas m agradaría molt Marroc e inclus allargar fins la mítica platja de Dakar...tot arriba!!! Ens veiem va, nosaltres ho tenim fácil!
 
  • Like
Reaccions: 1nanu
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Bon dia
Sòc de Sabadell i tinc una Afric Twin AS de 2020, tinc 58 anys
No tinc massa experiència en sortides en moto, però estic intentant sortir cada setmana per agafar-ne.
La meva intenció es poder fer un viatge "llarg" a l'any, quan es pugui.
De moment surto sol, vaig una mica lent i no vull destorbar dins d'un grup, però més endevant m'agradaria surtir en grup.
Benvingut company! No pateixis, el ritme, la comoditat i la seguretat augmenten com molt bé fas: rodant i sortint. Ho pots compaginar amb cursos de conducció com els que imparteix l'Institut d'Honda, o les jornades del Servei Català de Trànsit amb la Formació 3.0.

A més, sempre pots sortir amb gent que vagi més tranquil·la per la carretera i així també gaudeixes de la moto en grup mentre tens poca experiència el grup de Conos BCN et podria quadrar. Passa't pel seu fil i a veure si coincidiu uns quants algun dia!

 
1nanu

1nanu

Motoaddicte
15 Ago 2020
170
365
Premis
16
Benvingut! Jo tb de Sabadell i tb surto igual que tu, piano piano i disfrutant del cami...Com tu tb penso en algún viatje llarg..en el meu cas m agradaría molt Marroc e inclus allargar fins la mítica platja de Dakar...tot arriba!!! Ens veiem va, nosaltres ho tenim fácil!
Hola, Erik
Serà un plaer compartir ruta amb tu.
El Marroc també es un dels llocs on vull anar, de fet tenia pensat anar-hi aquest any.
 
  • Like
Reaccions: Serra
cargols2rodes

cargols2rodes

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
30 Abr 2018
357
1.176
Premis
27
Les Garrigues - Lleida
Moto
KTM 1290 superadventure S
Bon dia
Sòc de Sabadell i tinc una Afric Twin AS de 2020, tinc 58 anys
No tinc massa experiència en sortides en moto, però estic intentant sortir cada setmana per agafar-ne.
La meva intenció es poder fer un viatge "llarg" a l'any, quan es pugui.
De moment surto sol, vaig una mica lent i no vull destorbar dins d'un grup, però més endevant m'agradaria surtir en grup.
Bones des de la ciutat de Barcelona, bé ara desde els Lleides.
Tens bona màquina i desitjo que poc a poc agafis per la mà aquesta moto.
Per un'altre banda jo la setmana que bé sortiré a fer un tomb per Mura, Talamanca, etc. Si vols vindre seria tot un plaer, i així pots agafar ritme, o jo agafar el teu jajajaja.
Bé, benvingut.
Gassss
 
  • Like
Reaccions: Serra
T

Tomb per Mura

Convidat
Bones des de la ciutat de Barcelona, bé ara desde els Lleides.
Tens bona màquina i desitjo que poc a poc agafis per la mà aquesta moto.
Per un'altre banda jo la setmana que bé sortiré a fer un tomb per Mura, Talamanca, etc. Si vols vindre seria tot un plaer, i així pots agafar ritme, o jo agafar el teu jajajaja.
Bé, benvingut.
Gassss

El plaer serà meu, quin dia seria la sortida?
 
  • Like
Reaccions: cargols2rodes
1nanu

1nanu

Motoaddicte
15 Ago 2020
170
365
Premis
16
Bones des de la ciutat de Barcelona, bé ara desde els Lleides.
Tens bona màquina i desitjo que poc a poc agafis per la mà aquesta moto.
Per un'altre banda jo la setmana que bé sortiré a fer un tomb per Mura, Talamanca, etc. Si vols vindre seria tot un plaer, i així pots agafar ritme, o jo agafar el teu jajajaja.
Bé, benvingut.
Gassss

El plaer serà meu, quin dia seria la sortida?
El post anterior és meu, però com que sóc novell en els fòrums no m'havia enregistrat
 
cargols2rodes

cargols2rodes

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
30 Abr 2018
357
1.176
Premis
27
Les Garrigues - Lleida
Moto
KTM 1290 superadventure S
El plaer serà meu, quin dia seria la sortida?
Em principi no tinc cap problema matí o tarda. Si es per la tarda vindrà la meua dona que l'i agrada vindre, si es pel matí, jo sol. Mira la teva agenda digues, això sí, divendres no comtis que vaig a fer la Quebrantabok i marxo al pont de Suert el divendres tarda, i al matí el dedicaré a posar-me la moto a punt per marxar.
Dit això, ja en diràs el dia que vols.
 
  • Like
Reaccions: Serra
1nanu

1nanu

Motoaddicte
15 Ago 2020
170
365
Premis
16
Em principi no tinc cap problema matí o tarda. Si es per la tarda vindrà la meua dona que l'i agrada vindre, si es pel matí, jo sol. Mira la teva agenda digues, això sí, divendres no comtis que vaig a fer la Quebrantabok i marxo al pont de Suert el divendres tarda, i al matí el dedicaré a posar-me la moto a punt per marxar.
Dit això, ja en diràs el dia que vols.

Jo entre setmana treballo, de manera que només puc sortir dissabtes o diumenges.
Quina sort que a la teva dona li agradi compartir les teves sortides en moto, la meva li té pànic.
 

Fils similars