• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Avantatges Nou sistema de premis virtuals

Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.308
2.664
Premis
5
Bona tarda! Hem realitzat alguns canvis en el sistema d'aprofitament dels premis virtuals. D'una banda s'han re-formulat les puntuacions que dóna cada premi, atenent a la seva dificultat, complexitat i durada de km o de jornades.

Amb aquest criteri, els premis relacionats amb acreditar la realització de determinats esdeveniments organitzats tenen una puntuació més alta que no pas els premis relacionats amb visitar indrets concrets (ja que no podem avaluar els km o la complexitat que us hi han portat, així que se'ls atribueix una puntuació genèrica). En aquesta línia també s'ha potenciat la puntuació dels cursos de formació de conducció, perquè des d'aquesta comunitat volem potenciar al màxim aquest tipus de pràctiques.

El nou funcionament dels premis és el següent:
  • Cada premi atorga a qui el té acreditat al seu perfil una puntuació.
  • Tots els premis sumen una puntuació total
  • Cada 10 punts de premis es puja un nivell.
    • Per exemple, si una persona té 10 punts tindrà el nivell 1.
    • Un altre exemple és una persona que tingui 15 punts de premis, que tot i tenir 15 punts, encara serà de nivell 1
  • Les recompenses que s'atorguen amb aquest sistema poden oferir-se segons punts o segons nivells.
    • Per exemple, la recompensa que farem servir per posar a prova el sistema serà pels companys del fòrum que tinguin acreditats 7 punts al sistema de premis.
Iniciem l'assignació ordenada de 10 enganxines troquelades del logotip de motoristes.cat per als 10 primers motoristes que, tenint un mínim de 7 punts en el sistema de premis mentre no s'esgotin les 10 enganxines, comentin en aquest fil el seu interès en rebre una de les enganxines (màxima una per persona). L'ordre per les assignacions serà el cronològic de les publicacions en aquest fil, sempre que qui publica tingui els 7 punts al perfil.
*En aquesta ocasió hi ha temps per assolir els 7 punts mentre quedin enganxines, però l'aprovació dels premis no és immediata sinó segons disponibilitat meva, i fins que no es tinguin els 7 punts al perfil, no s'opta a l'enganxina.

L'enviament de les enganxines també serà gratuït, però la data d'arribada serà passada la meitat d'abril, que és quan m'arriben a mi.

Ja sé que no és un gran premi! Però així anem provant la dinàmica, i si agrada potser podríem incloure samarretes o coses així de tant en tant.

Salut

Les puntuacions dels premis són les següents, I només s'admeten propostes de canvis de barems quan no hi hagi cap campanya o promoció activa.​

* Falta sumar 3 punts pels que acreditin una 100 colls, que no és al sistema encara, i 2 punts per la MotoExplora. Els que la tinguin i me n'enviïn acreditació per privat, se'ls conten els punts.

Screenshot 20230327 210610 Chrome
Screenshot 20230327 210621 Chrome
Screenshot 20230327 210630 Chrome
Screenshot 20230327 210649 Chrome
Screenshot 20230327 210658 Chrome
Screenshot 20230327 210708 Chrome
Screenshot 20230327 210716 Chrome
Screenshot 20230327 210726 Chrome
 
Última edició:
  • Like
Reaccions: oriolxr
Carmeta

Carmeta

Grup Sanguini: 98 octans
9 Gen 2021
261
691
Premis
12
Bona tarda! Hem realitzat alguns canvis en el sistema d'aprofitament dels premis virtuals. D'una banda s'han re-formulat les puntuacions que dóna cada premi, atenent a la seva dificultat, complexitat i durada de km o de jornades.

Amb aquest criteri, els premis relacionats amb acreditar la realització de determinats esdeveniments organitzats tenen una puntuació més alta que no pas els premis relacionats amb visitar indrets concrets (ja que no podem avaluar els km o la complexitat que us hi han portat, així que se'ls atribueix una puntuació genèrica). En aquesta línia també s'ha potenciat la puntuació dels cursos de formació de conducció, perquè des d'aquesta comunitat volem potenciar al màxim aquest tipus de pràctiques.

El nou funcionament dels premis és el següent:
  • Cada premi atorga a qui el té acreditat al seu perfil una puntuació.
  • Tots els premis sumen una puntuació total
  • Cada 10 punts de premis es puja un nivell.
    • Per exemple, si una persona té 10 punts tindrà el nivell 1.
    • Un altre exemple és una persona que tingui 15 punts de premis, que tot i tenir 15 punts, encara serà de nivell 1
  • Les recompenses que s'atorguen amb aquest sistema poden oferir-se segons punts o segons nivells.
    • Per exemple, la recompensa que farem servir per posar a prova el sistema serà pels companys del fòrum que tinguin acreditats 7 punts al sistema de premis.
Iniciem l'assignació ordenada de 10 enganxines troquelades del logotip de motoristes.cat per als 10 primers motoristes que, tenint un mínim de 7 punts en el sistema de premis mentre no s'esgotin les 10 enganxines, comentin en aquest fil el seu interès en rebre una de les enganxines (màxima una per persona). L'ordre per les assignacions serà el cronològic de les publicacions en aquest fil, sempre que qui publica tingui els 7 punts al perfil.
*En aquesta ocasió hi ha temps per assolir els 7 punts mentre quedin enganxines, però l'aprovació dels premis no és immediata sinó segons disponibilitat meva, i fins que no es tinguin els 7 punts al perfil, no s'opta a l'enganxina.

L'enviament de les enganxines també serà gratuït, però la data d'arribada serà passada la meitat d'abril, que és quan m'arriben a mi.

Ja sé que no és un gran premi! Però així anem provant la dinàmica, i si agrada potser podríem incloure samarretes o coses així de tant en tant.

Salut

Les puntuacions dels premis són les següents, I només s'admeten propostes de canvis de barems quan no hi hagi cap campanya o promoció activa.​

* Falta sumar 3 punts pels que acreditin una 100 colls, que no és al sistema encara, i 2 punts per la MotoExplora. Els que la tinguin i me n'enviïn acreditació per privat, se'ls conten els punts.

Veure l'arxiu adjunt 6102Veure l'arxiu adjunt 6103Veure l'arxiu adjunt 6104Veure l'arxiu adjunt 6105Veure l'arxiu adjunt 6106Veure l'arxiu adjunt 6107Veure l'arxiu adjunt 6108Veure l'arxiu adjunt 6109
Hola @Roger ,segons el meu perfil tinc 18 punts, puc optar a l'enganxina? Si és així, ja m'hi pots apuntar, jejeje!?
 
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
401
992
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
Bona tarda! Hem realitzat alguns canvis en el sistema d'aprofitament dels premis virtuals. D'una banda s'han re-formulat les puntuacions que dóna cada premi, atenent a la seva dificultat, complexitat i durada de km o de jornades.

Amb aquest criteri, els premis relacionats amb acreditar la realització de determinats esdeveniments organitzats tenen una puntuació més alta que no pas els premis relacionats amb visitar indrets concrets (ja que no podem avaluar els km o la complexitat que us hi han portat, així que se'ls atribueix una puntuació genèrica). En aquesta línia també s'ha potenciat la puntuació dels cursos de formació de conducció, perquè des d'aquesta comunitat volem potenciar al màxim aquest tipus de pràctiques.

El nou funcionament dels premis és el següent:
  • Cada premi atorga a qui el té acreditat al seu perfil una puntuació.
  • Tots els premis sumen una puntuació total
  • Cada 10 punts de premis es puja un nivell.
    • Per exemple, si una persona té 10 punts tindrà el nivell 1.
    • Un altre exemple és una persona que tingui 15 punts de premis, que tot i tenir 15 punts, encara serà de nivell 1
  • Les recompenses que s'atorguen amb aquest sistema poden oferir-se segons punts o segons nivells.
    • Per exemple, la recompensa que farem servir per posar a prova el sistema serà pels companys del fòrum que tinguin acreditats 7 punts al sistema de premis.
Iniciem l'assignació ordenada de 10 enganxines troquelades del logotip de motoristes.cat per als 10 primers motoristes que, tenint un mínim de 7 punts en el sistema de premis mentre no s'esgotin les 10 enganxines, comentin en aquest fil el seu interès en rebre una de les enganxines (màxima una per persona). L'ordre per les assignacions serà el cronològic de les publicacions en aquest fil, sempre que qui publica tingui els 7 punts al perfil.
*En aquesta ocasió hi ha temps per assolir els 7 punts mentre quedin enganxines, però l'aprovació dels premis no és immediata sinó segons disponibilitat meva, i fins que no es tinguin els 7 punts al perfil, no s'opta a l'enganxina.

L'enviament de les enganxines també serà gratuït, però la data d'arribada serà passada la meitat d'abril, que és quan m'arriben a mi.

Ja sé que no és un gran premi! Però així anem provant la dinàmica, i si agrada potser podríem incloure samarretes o coses així de tant en tant.

Salut

Les puntuacions dels premis són les següents, I només s'admeten propostes de canvis de barems quan no hi hagi cap campanya o promoció activa.​

* Falta sumar 3 punts pels que acreditin una 100 colls, que no és al sistema encara, i 2 punts per la MotoExplora. Els que la tinguin i me n'enviïn acreditació per privat, se'ls conten els punts.

Veure l'arxiu adjunt 6102Veure l'arxiu adjunt 6103Veure l'arxiu adjunt 6104Veure l'arxiu adjunt 6105Veure l'arxiu adjunt 6106Veure l'arxiu adjunt 6107Veure l'arxiu adjunt 6108Veure l'arxiu adjunt 6109
Merci Roger per l'actualització.

No obstant això, voldria comentar que la RodiBook, EutichesBook i SenseLimits, tenen tres modalitats, i penso que caldria adequar les puntuacions amb 2 per a les modalitats rookie o mitja, i 3 per a la superior.

En concret, detallo les modalitats d'aquests tres ral·lis turístics: (tinc en ment redactar un article per proposar socialment l'ús d'aquest terme "ral·li turístic" per aquests esdeveniments)

* RodiBook: ROOKIE (400-500 km), PRO (600-700 km) i OFF (350 km) <<< jo diria que 2 punts ROOKIE i 3 PRO i OFF

* EutichesBook ON-ROAD: ROOKIE (300 km), PRO (500 km) i XTREM (700 km) <<< proposta de 1 punt Rookie, 2 en Pro, i 3 en Xtrem

* SenseLímits: Clàssiques (250 km), SenseCovid (500 km) i SenseLímits (800 km) <<< 2 punts clàssiques i SenseCovid, i 3 punts SenseLímits.

I respecte a la 100Colls, penso que seria més just que fossin 4 punts, igual que la Rider1000, ja que l'estimació és fer uns 1500km en 48 hores; com dos de 700, però seguides!

La Motovolta la veig semblant a la CromRide en quant a exigència (uns 500 km) i penso que haurien de puntuar totes dues amb 2 punts.

Per a la teva valoració!

Merci.
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.308
2.664
Premis
5
Merci Roger per l'actualització.

No obstant això, voldria comentar que la RodiBook, EutichesBook i SenseLimits, tenen tres modalitats, i penso que caldria adequar les puntuacions amb 2 per a les modalitats rookie o mitja, i 3 per a la superior.

En concret, detallo les modalitats d'aquests tres ral·lis turístics: (tinc en ment redactar un article per proposar socialment l'ús d'aquest terme "ral·li turístic" per aquests esdeveniments)

* RodiBook: ROOKIE (400-500 km), PRO (600-700 km) i OFF (350 km) <<< jo diria que 2 punts ROOKIE i 3 PRO i OFF

* EutichesBook ON-ROAD: ROOKIE (300 km), PRO (500 km) i XTREM (700 km) <<< proposta de 1 punt Rookie, 2 en Pro, i 3 en Xtrem

* SenseLímits: Clàssiques (250 km), SenseCovid (500 km) i SenseLímits (800 km) <<< 2 punts clàssiques i SenseCovid, i 3 punts SenseLímits.

I respecte a la 100Colls, penso que seria més just que fossin 4 punts, igual que la Rider1000, ja que l'estimació és fer uns 1500km en 48 hores; com dos de 700, però seguides!

La Motovolta la veig semblant a la CromRide en quant a exigència (uns 500 km) i penso que haurien de puntuar totes dues amb 2 punts.

Per a la teva valoració!

Merci.
Tota la raó! Hi ha pendent actualitzar els premis en les noves versions i modalitats dels diferents esdeveniments. La veritat és que l'ordre adequat de fer les coses era primer completar el llistat i després actualitzar el funcionament ??.

Un cop assignades les 10 enganxines actualitzaré els premis, merci Javier!

Pel que fa a la Motovolta, el punt extra és perquè és l'únic dels esdeveniments que és solidari, i per aquest motiu prefereixo que valgui un punt més que el que atorgaria per complexitat o quilometratge. D'altra banda el balanç de barems que has comentat sobe les variants dels altres esdeveniments, opino que els teus ronaments són molt encertats, així que tot i que ja ho confirmaria, s'aplicaran les modificacions que comentes ?
 
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
401
992
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
Tota la raó! Hi ha pendent actualitzar els premis en les noves versions i modalitats dels diferents esdeveniments. La veritat és que l'ordre adequat de fer les coses era primer completar el llistat i després actualitzar el funcionament ??.

Un cop assignades les 10 enganxines actualitzaré els premis, merci Javier!

Pel que fa a la Motovolta, el punt extra és perquè és l'únic dels esdeveniments que és solidari, i per aquest motiu prefereixo que valgui un punt més que el que atorgaria per complexitat o quilometratge. D'altra banda el balanç de barems que has comentat sobe les variants dels altres esdeveniments, opino que els teus ronaments són molt encertats, així que tot i que ja ho confirmaria, s'aplicaran les modificacions que comentes ?
OK Roger, tens raó que la Motovolta ha de tenir algun extra per ser solidari! Merci!
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.308
2.664
Premis
5
@jamar m'he arremangat i he:
- Introduït totes les versions noves dels diferents esdeveniments, i els he aplicat les teves puntuacions suggerides, excepte a la Sense Límits Clàssiques, que he vist que admet tot tipus de motos, i pel quilometratge li he assignat 1p.
-He transferit els premis nous segons les acreditacions que us constaven amb els antics, i he amagat i tret la puntuació dels antics. D'aquesta manera, tot hauria d'estar correctament anivellat, sense presentar cap alteració de cara a les puntuacions que ja es tenien.

@Ramon "Fosfi" molt bona proposta! Feia temps que ningú proposava un premi nou. M'agrada la idea del que comentes, n'anem parlant (y)

Llistat actual d'assignació d'enganxines!

Screenshot 20230328 111205 Samsung Internet

  1. @oriolxr
  2. @Carmeta
  3. @FormigaAtòmica
  4. @Jaumenovas
  5. @JoanBP
  6. @Ramon "Fosfi"
  7. @J.M
  8. @GEORGECAT
  9. @racingdeibit
  10. @Moe
 
Última edició:
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Roger Informació Nou sistema d'anuncis al fòrum Informació i suport 0
Roger Informació Nou sistema d'estats d'ànim Informació i suport 3
Roger Informació Nou sistema de calendari i esdeveniments Informació i suport 3
Roger Informació Nou sistema de continguts multimèdia Informació i suport 4
Pantum Nou de Sant Boi Presentacions 9
M Em presento sóc nou Presentacions 4
Roger Informació Nou funcionament del fòrum en proves Informació i suport 1
Lluis Tram La carretera que va de Tuixent a la Seu, asfaltada de nou Trams motociclistes d'interès 5
pereg Soc nou Presentacions 10
perlanegraviajes Nou Michelin Road6 Anàlisi de productes 0
torpeyenmoto Nou Canal: TORPEYENMOTO MotoVlogs propis 44
Roger Avantatges Un nou producte ben aviat Avantatges especials 15
navegante360 Em presento Nou vingut Presentacions 8
A Soc nou per aquí. Presentacions 8
Tomás73 Ruta - BCN Soc nou Presentacions 27
Benji67 Soc nou per aquí Presentacions 21
Sergi_gshp Em presento Sóc nou aqui des de Vilanova i la Geltrú Presentacions 40
R Nou des de Terrassa Presentacions 15
JoanBP Em presento Un de nou Presentacions 17
Roger Negoci de Motociclisme Tecnimoto, nou patrocinador de motoristes.cat Negocis motoristes del territori català 12
Jaumenovas Ruta en moto Un nou tomb pel Vallès Occidental Rutes en moto 7
manumanu_adv Nou al foro desde Lleida! Presentacions 15
Ray Fields Rider BON ANY NOU A TOTHOM!!! MotoVlogs propis 1
A Em presento Un de nou al fòrum! Presentacions 13
jmartells Em presento Un de nou Presentacions 11
Francesc89 Em presento De nou a casa Presentacions 14
Sherpa92 Nou per ací Presentacions 6
datkren nou des de Vacarisses Presentacions 12
torpeyenmoto Drone Fimi X8SE (nou preu) Taulell d'anuncis 0
waspbcn Nou "cono" de Barcelona Presentacions 8
K Un de nou Presentacions 10
Serra nou casc: Scorpion exo 1400 air? Mecànica de motos i recopilatoris 16
J.M Fotos Nou mini-motero Presentacions 6
Burkat450R Em presento Nou per aquí Presentacions 5
Roger Informació Nou panell d'estadístiques i nous tipus de comptes Informació i suport 2
S Nou Menbre Presentacions 3
Roger Eric Granado es defineix com a nou campió d’Europa de Moto2 Espai de debat 0
Roger Nou concessionari Motospazio al centre de Barcelona Espai de debat 0
J Nou al forum Presentacions 3
J Ruta en moto Fiesta de la Moto (nou pingüinos) Rutes en moto 5
Roger Informació Sistema de venda de productes de Segona Mà Informació i suport 0
SerrDavos Anàlisis-Comparativa Sistema GPS Quadlock Anàlisi de productes 21
Roger Enganxen a un motorista amb un sistema per amagar la matrícula Espai de debat 0
perlanegraviajes Off Topic Premis Moto Turisme Suport entre companys 0
Fran Mataró afegir premis d'esdeveniments Informació i suport 2

Fils similars