• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Bon dia gent!
No sé si esteu preocupats (imagino que sí) per com s'està encarint la gasolina davant de tota la gent que som al món que en compra i del fet que hi hagi guerres i altres conflictes que ho empitjoren encara més.

Així a curt termini sembla difícil trobar cap solució ideal (tots sabem que NO hi és pas) però us vull explicar què he observat avui. En un grup de whatsapp de motos que estic parlàven de l'aplicació de bonpreu esclat i la he provat. Consisteix en què introdueixes les teves dades en una aplicació de mòbil (correu, vehicles que tens, matrícula, targeta de crèdit i targeta del super) i segons diuen, durant els dos primers mesos tens descompte extra.
La veritat és que aquest descompte es tradueix en què per cada litre de gasolina que compres t'afegeixen 3 cèntims a la targeta client del supermercat que només se't tornen en el cas que compris algun producte al supermercat o a la botgia de la gasolinera.
Així avui he gastat uns 32 euros en comprar uns 19 litres de sense plom 95 per la meva moto, que anava en reserva, i d'aquests, que m'han sortit exactament a 1,739 el litre, me n'han afegit uns 75 cèntims extres que només els recuperaré comprant al super o a la botiga de la gasolinera.
Així com a mesura d'estalvi m'ha semblat poca cosa, tot i que l'aplicació és més pràctica que treure la cartera al mig de la gasolinera, això és veritat, i m'ha servit per estalviar temps i cues a la hora de pagar.

A més a més he vist que tenien un cartell que anunciava que si vas a comprar gasolina entre 22.00 de la nit i 8 del matí, et fan 3 cèntims més de descompte (aquests si directes i reals) per litre. S'haurà de tenir en compte, aixecar-se més aviat i repostar ABANS d'anar a treballar...
Tot sigui per estalviar quatre duros i tornar-nos una mica menys pobres.

Vosaltres esteu buscant també desesperadament alguna mesura per estalviar en els preus de la gasolina i el gas? Heu trobat alguna cosa interessant? Gràcies.
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.200
2.571
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Bon dia gent!
No sé si esteu preocupats (imagino que sí) per com s'està encarint la gasolina davant de tota la gent que som al món que en compra i del fet que hi hagi guerres i altres conflictes que ho empitjoren encara més.
Desde fa anys tinc la tarjeta Repsol que et descompta un 3% de l'import i ademés m'era molt còmode perquè hi ha una just al costat de la feina.
Desgraciadament no tinc cap benzinera del Esclat o el Bon Preu a la vora.
Ara hem faré la tarjeta de totes les Bezineres ? ?
També pot ser útil el google maps:
 
  • Like
Reaccions: Serra
Lluis

Lluis

Rodant
25 Jul 2020
27
83
Premis
14
Girona
Moto
Kawasaki Ninja 1000 SX
Twitter
LluisRider
Desde fa anys tinc la tarjeta Repsol que et descompta un 3% de l'import i ademés m'era molt còmode perquè hi ha una just al costat de la feina.
Desgraciadament no tinc cap benzinera del Esclat o el Bon Preu a la vora.
Ara hem faré la tarjeta de totes les Bezineres ? ?
També pot ser útil el google maps:
Desgraciadament no, tens sort. Les benzineres Esclat son les pitjors que hi han. Només poses merda al cotxe, a la llarga ho notaràs i molt. (t'ho dic per experiència). Les benzineres de marca són una garantia.
Actualment a les Repsol fan un descompte de 10 cèntims litre i estan més barates que les gasolineres basura com l'Esclat i derivats.
 
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
461
1.526
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Jo procuro no possar ni a la moto ni al cotxe benzines low cost, tinc la targeta bonpreu i no en posso mai perquè es nota, almenys amb el cotxe ni corra tant ni el motor va fi a més que embruten inyectors.
Per mi les millors son Repsol o BP, amb aquestes noto que el cotxe va fi i no he tingut mai problemes d’inyectors.
Si son més cares, és perquè porten aditius, o almenys és el que tinc entès i aixó es nota a la combustió del cotxe.
Ja diuen que el barato a la llarga surt car. Pots estalvisr 4 o 5 € al repostar però el cotxe o moto no dona les prestacions comparant-ho amb Repsol o BP.
Les dues benzineres tenen targetes que també fan descomptes i llavors la diferència tampoc es tant i pots estalviar una reparació costosa a la llarga.
Salut ?✌️?