• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Dubte Fusibles Mondial 125 HPS

Bascu

Bascu

Grup Sanguini: 98 octans
3 Jun 2020
258
670
Premis
6
Hola a tots,

Aquesta tarda estava mirant els manuals que tinc de la meva Mondial 125 HPS, perquè vull portar el parell de fusibles que necessita "la Bicha" per si de cas.... i OH! Sorpresa. Diuen coses diferents...

Tots dos manuals són oficials, un el vaig demanar a Mondial Iberica i vaig rebre el pdf per mail i l'altre em van donar al concessionari mateix a l'anar a buscar-la per primer cop. Total que un diu

PDF - 20A secundaris i 30A principal
Manual - 20A general i 10A circuits

Total, un WTF en tota regla. Algú sap dir-me quin manual té la raó? (ja té collons la cosa...) o_Oo_O


Fusibles mondial
 
Bascu

Bascu

Grup Sanguini: 98 octans
3 Jun 2020
258
670
Premis
6
Això faré, perquè ni tan sols Mondial Iberica en sap donar una resposta concreta... (sigh!... es molt cutre...) XD
 

Fils similars