• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Consells De Barcelona a Andorra

J.M

J.M

Com es caminava?
20 Feb 2020
248
626
Premis
13
Barcelona / Granollers
Moto
Triumph Speedmaster 900
Bona ruta!!! Ja ens explicaràs que tal ?. En @Bascu també quan hi pugi!
Creieu que amb una foto del Maps, serà suficient per sol·lictar el premi d'Andorra per la N-260?
Screenshot 2023 08 02 20 40 13 660 comgoogleandroidappsmaps
 
Fran Mataró

Fran Mataró

Motoaddicte
4 Mai 2020
192
403
Premis
9
MATARO
Moto
PIAGGIO MP3 500 SPORT
Ostí! Ara vaig cap allà.Em va de conya, pq tinc l'hotel a Aixovall, just a la carretera d'Os de Civis
Doncs aprofita i menja a l'Hotel Os de Civis, menjaràs molt i bo, jo sempre que pujo Andorra, acabo fent un homenatge i amb migdiada a l'ombra en un dels berenars que hi ha baixant. Bona ruta !!!
 
  • Like
Reaccions: Ramon "Fosfi"
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
X04N Esdeveniment Presentació MotoExplora Barcelona nord! MotoExplora 16
Xavi Canyo - EMERGÈNCIA - Coneixeu algún bon psicòleg a Barcelona? Situacions d'emergència o sol·licituds de suport 0
Xavi Canyo Nous Radars Fixos a Barcelona City Informació i suport 3
Roger Esdeveniment Actes i esdeveniments pel 75è aniversari de la Penya Motorista Barcelona Rutes en moto 0
mami_en_moto Consells Alarmes, antirrobo per a motos en Barcelona? Espai de debat 32
scooterista.cat Em presento Sergi des de Barcelona amb la meva Forza350 Presentacions 46
Roger Informació Ruta 601 Barcelona cancel·lada Rutes en moto 0
JoanBP Informació Manifestació 13 de juny a Girona i Barcelona Espai de debat 25
JBC Jordi, de Barcelona (F850GS Adv) Presentacions 20
Pirmin Un nouvingut del barri del Clot de Barcelona Presentacions 26
J Un nouvingut, a Barcelona Presentacions 15
Diablo Azrael Salutacions des de Piera, Barcelona. Presentacions 9
JordiRT Em presento Em presento des de Barcelona Presentacions 26
C Bon dia, em presento desde Barcelona Presentacions 5
Xavi Canyo Salutacions desde Barcelona Presentacions 12
waspbcn Nou "cono" de Barcelona Presentacions 8
sergistein Passeig per Barcelona MotoVlogs propis 4
Sanodrac Barcelona passa dilluns a la fase 1!! MotoVlogs propis 4
edudzn Em presento Hola desde Barcelona Presentacions 3
Roger Nou concessionari Motospazio al centre de Barcelona Espai de debat 0
S La Història del Circuit de Barcelona-Catalunya (1986-2017) Espai de debat 0
francesc Ruta en moto 1a moto-gimcana a barcelona Rutes en moto 22
Roger Ruta en moto 13a Concentració i ruta Motos Clàssiques Andorra Rutes en moto 1
arnausalce Ruta en moto Ruta a Andorra i visita al museu de les dues rodes Cròniques sobre motociclisme 10
SerrDavos Ruta en moto Andorra - Tiurana Rutes en moto 2
Roger X-ADV Notícia Alt Urgell i Andorra formen una unitat comarcal per la mobilitat a partir de dilluns Espai de debat 2
Nikokaos Ruta en moto AJORNADA !! Ruta 2 dies: Banyoles - Andorra - Banyoles Rutes en moto 8

Fils similars