• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Em presento Cròniques d'un cono desde Barnacity

joan717

joan717

Rodant
16 Jul 2020
46
86
Premis
3
Tarragona
Moto
Yamaha xj6 Diversion s
Collons Bascu no guanyes per disgustos, quan he llegit que has tornat a tocar l'asfalt me entristit i tot. (M’han caigut els collons al terra) :(
Dels errors n'aparents molt, moltíssima precaució sempre tot i que ja sabem que a vegades no depèn solament de tu la teva seguretat.

No he circulat mai en moto per Barcelona, però és ben sabut que la conducció és la més perillosa del nostre territori donat l'acumulació de tans vehicles.

L'important és que no has pres mal, la moto és secundari tot i que en aquesta ocasió tampoc és una preocupació.

MOLTÍSSIMS ÀNIMS !!!!!!!!!! ;)
 
  • Like
Reaccions: Bascu
J.M

J.M

Com es caminava?
20 Feb 2020
248
626
Premis
13
Barcelona / Granollers
Moto
Triumph Speedmaster 900
Quan passen aquestes coses, és una merda, pq per molt en compte que vagis, sempre hi ha situacions en què no pots preveure ni pots reaccionar. El més important és la teva integritat física, tota la resta té solució; toca els pebrots i la butxaca, però tot es recuperable.
Molts ànims i una abraçada company!
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.207
2.583
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
M'alegro que estiguis bé, la moto sempre te arreglo, nosaltres, no.
Per Barcelona has d'anar amb mil ulls i més ara amb el motorsharing, qualsevol inepte es creu capaç d'anar amb moto i les fan de l'alçada d'n campanar.
Cada dia veig mínim 1 o 2 que crec no arribaran a cap d'any si segueixen llogant-ne.
L'únic bó que té circular per Barcelona, és que amb els anys agafes poders "aracnids", veient com es mouen els demés arribes a saber que i com ho faran abans que ells mateixos. És una escola dura, però molt bona de cara a saber llegir el tràfic.
 
  • Like
Reaccions: Mario G.
Bascu

Bascu

Grup Sanguini: 98 octans
3 Jun 2020
260
675
Premis
6
Moltes gràcies a tots.

Tranquils, jo estic increïblement bé. Però ara estic molt preocupat per què m'han dit que la moto té el xassís doblegat, tot el xassís. La distància entre eixos s'ha reduït... (glups!) :cry:

Jo pensava que només era la part del fre, però no. Espero que el tot risc de Mondial es faci càrrec, però sembla molt seriós...

Amb tot, l'altra dia em vaig recordar del gran còmic francès del Joe Bar Team, aquest dibuix resumeix molt bé la meva sensació abans de la topada.

Merde
 
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Moltes gràcies a tots.

Tranquils, jo estic increïblement bé. Però ara estic molt preocupat per què m'han dit que la moto té el xassís doblegat, tot el xassís. La distància entre eixos s'ha reduït... (glups!) :cry:

Jo pensava que només era la part del fre, però no. Espero que el tot risc de Mondial es faci càrrec, però sembla molt seriós...

Amb tot, l'altra dia em vaig recordar del gran còmic francès del Joe Bar Team, aquest dibuix resumeix molt bé la meva sensació abans de la topada.

Veure l'arxiu adjunt 2388
Mala noticia, sense dubte... Ara és el moment de verificar lo bona que és la teva companyia d assegurances... :cry::cry:

Ja que has penjat a "Too Fast" Eddi en plena passada de frenada, potser et puc ajudar a passar el mal tràngol del teu incident... A aquest web hi trobaràs el sis primers volums del Joe Bar Team, que ja son descatalogats, per que els puguis baixar i guardar.... El format és una mica "ranci" però pitjor és que es perdi aquesta "joia".... www.motoscoot.net/blog/joe-bar-team-comic/

Col·lecció Joe Bar Team
 
Edmond

Edmond

Escriptor amb manillar
1 Ago 2020
302
662
Premis
9
Moltes gràcies a tots.

Tranquils, jo estic increïblement bé. Però ara estic molt preocupat per què m'han dit que la moto té el xassís doblegat, tot el xassís. La distància entre eixos s'ha reduït... (glups!) :cry:

Jo pensava que només era la part del fre, però no. Espero que el tot risc de Mondial es faci càrrec, però sembla molt seriós...

Amb tot, l'altra dia em vaig recordar del gran còmic francès del Joe Bar Team, aquest dibuix resumeix molt bé la meva sensació abans de la topada.

Veure l'arxiu adjunt 2388
ostia noi, no ho havia vist, per aqui tots hem passat.........sempre s ha dit que hi ha dos tipus de motoristes, el que han caigut i els que cauran.......lo important es que tu estiguis be......las motos......son eines.
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Bascu

Bascu

Grup Sanguini: 98 octans
3 Jun 2020
260
675
Premis
6
Hola a tots...

Mala/Bona notícia... redéu... jo estava patint per quedar-me sense moto, el pronòstic era horrorós amb el tema del xassís. I bé, la poden deixar com nova, però deixar-la nova suposa 2800 euros de reparacions (pausa...). Sort que tinc aquesta mena de tot risc de Mondial per valor de 2000 euros (franquícia de 100). Però he de posar 900 euros si vull posar-ho tot nou. Fot molt perquè sé que potser en un altre lloc seria més barat, però la pega és que "tot risc Mondial" va vinculat al concessionari oficial...

Al taller m'han dit que hi ha algunes coses estètiques que es poden deixar tal qual si a mi no m'importa. Alguna rascada aquí i allà. Em fot un rabia que només per un copet per darrere la moto estigui feta un nyap, em fot molt moltíssima rabia. (i la furgo només amb un copet de res

Si no fos per l'assegurança és per llençar-la a les escombraries.

Diuen que el xassís es pot posar recte, però crec que l'opció de xassís nou és la millor i més segura. Aquí no es pot estalviar pasta.

Nois, no he pogut dormir gaire.... Aquesta tarda aniré al taller per parlar amb el mecànic a veure què es fa...

:cry: :cry: :cry: :cry:
 
  • Like
  • Sad
Reaccions: GEORGECAT i Serra
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.207
2.583
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Canviar xassís sens dubte, les rascades no deixen de ser "ferides de guerra"
Una de les coses que hem fa més por de comprar una moto de segona mà, és precisament no adonar-me d'algún problema d'aquest tipus.
La seguretat és el primer, per exemple al•lucino veient gent amb motos cares amb un casc de 100€
 
  • Like
Reaccions: Bascu i Serra
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Intenta estalviar alguna cosa si pots...
Hi ha motos de 125 que noves valen poc més d'això... No tan maques però no sé
 
Bascu

Bascu

Grup Sanguini: 98 octans
3 Jun 2020
260
675
Premis
6
Bé, després d'anar al taller i ajustant unes quantes coses, la broma em surt per 600 euros. Amb xassís nou.

Deixo unes petites rascades al dipòsit, que ell tot sol ja val 200 leuritos, i per al que té no crec que passi res. Com algú ha dit, ferides de guerra.

Ara estic més tranquil, d'aquí a quinze dies aprox la tindré.
 
Bascu

Bascu

Grup Sanguini: 98 octans
3 Jun 2020
260
675
Premis
6
La història continua, ara entra un nou protagonista. El Perit de l'assegurança... Us explico

Després d'esperar tres setmanes, donant marge al taller, el dimecres vaig enviar un mail calculant que aquesta setmana ja la tindrien. Quina és la meva sorpresa que es veu que el perit de l'assegurança encara no ha donat permís per fe el canvi de xassís argumentant que el xassís es pot arreglar i que no cal el canvi. Total que el taller ja té totes les peces menys el xassís

Collons amb el perit toca collons!! Crec que encara no sap que el límit de 2000 euros de l'assegurança se'l menja si o sí. I que aquest calers que xassís nou el poso jo de la meva butxaca!! Que se l'hen fot el que jo faci amb els meus calers???

Total, el taller ja hi ha trucat dues vegades, jo estic cada dia trucant també, però em diu la recepcionista que està parlant per telèfon, que després trucarà i al final res de res. Doncs jo no em canso, ara rebrà trucades matí i tarda de part meva, fins que això s'arregli

Osti nanos, estic furiós... podria estar ja tota arreglada i el que em queda, i a sobre arriben festes... argh!
 
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
588
1.109
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Quina putadissima, a mi em va passar a menor escala (molt menor amb el tema pasta) però el fet és el mateix que et quedes sense moto, i t'agafen unes ganes d'estrangular a algú (en pla Homer a Bart Simpson).:mad:
 
  • Like
Reaccions: Bascu
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
La història continua, ara entra un nou protagonista. El Perit de l'assegurança... Us explico

Després d'esperar tres setmanes, donant marge al taller, el dimecres vaig enviar un mail calculant que aquesta setmana ja la tindrien. Quina és la meva sorpresa que es veu que el perit de l'assegurança encara no ha donat permís per fe el canvi de xassís argumentant que el xassís es pot arreglar i que no cal el canvi. Total que el taller ja té totes les peces menys el xassís

Collons amb el perit toca collons!! Crec que encara no sap que el límit de 2000 euros de l'assegurança se'l menja si o sí. I que aquest calers que xassís nou el poso jo de la meva butxaca!! Que se l'hen fot el que jo faci amb els meus calers???

Total, el taller ja hi ha trucat dues vegades, jo estic cada dia trucant també, però em diu la recepcionista que està parlant per telèfon, que després trucarà i al final res de res. Doncs jo no em canso, ara rebrà trucades matí i tarda de part meva, fins que això s'arregli

Osti nanos, estic furiós... podria estar ja tota arreglada i el que em queda, i a sobre arriben festes... argh!
Un consell... agafa el peritatge i parla directament amb la companyia o l agent q t ha fet l assegurança... els hi dius tu directament el q vulguis i ho podreu tancar més rapidament...

Potser el tema ho tens en que la reparació no arriba als 2000€ encara i per això el perit dona tantes voltes al tema per provar de pagar el menys possible....
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
La història continua, ara entra un nou protagonista. El Perit de l'assegurança... Us explico

Després d'esperar tres setmanes, donant marge al taller, el dimecres vaig enviar un mail calculant que aquesta setmana ja la tindrien. Quina és la meva sorpresa que es veu que el perit de l'assegurança encara no ha donat permís per fe el canvi de xassís argumentant que el xassís es pot arreglar i que no cal el canvi. Total que el taller ja té totes les peces menys el xassís

Collons amb el perit toca collons!! Crec que encara no sap que el límit de 2000 euros de l'assegurança se'l menja si o sí. I que aquest calers que xassís nou el poso jo de la meva butxaca!! Que se l'hen fot el que jo faci amb els meus calers???

Total, el taller ja hi ha trucat dues vegades, jo estic cada dia trucant també, però em diu la recepcionista que està parlant per telèfon, que després trucarà i al final res de res. Doncs jo no em canso, ara rebrà trucades matí i tarda de part meva, fins que això s'arregli

Osti nanos, estic furiós... podria estar ja tota arreglada i el que em queda, i a sobre arriben festes... argh!
Collons paio quina mala ratxa. Molts ànims i mantén-nos informats de tot plegat.
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Bascu

Bascu

Grup Sanguini: 98 octans
3 Jun 2020
260
675
Premis
6
Doncs bé, sembla que ara sí. A les 18:25 el taller ha rebut en compromís de reparació de l'assegurança. Amb tot per fi he pogut parlar directament amb el perit i m'ha demanat disculpes. Cosa que subtilment jo no he acceptat i simplement l'hi he tornat a donar tota la turra, queixar-me de la seva falta de comunicació i desitjar-li unes bones tardes (que em molt sembla que no les ha tingudes)

Ara, es clar. Cal que arribi el xassís nou des d'Italia, i el mecànic és posi a remuntar tot.

Es evident que presentaré una queixa a Mondial Iberica una vegada tingui la moto a les meves mans.
 
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Doncs bé, sembla que ara sí. A les 18:25 el taller ha rebut en compromís de reparació de l'assegurança. Amb tot per fi he pogut parlar directament amb el perit i m'ha demanat disculpes. Cosa que subtilment jo no he acceptat i simplement l'hi he tornat a donar tota la turra, queixar-me de la seva falta de comunicació i desitjar-li unes bones tardes (que em molt sembla que no les ha tingudes)

Ara, es clar. Cal que arribi el xassís nou des d'Italia, i el mecànic és posi a remuntar tot.

Es evident que presentaré una queixa a Mondial Iberica una vegada tingui la moto a les meves mans.
Bueno... llum al final del tunel...!!!

A vera si et pots treure el tema de sobre i tornes aviat a rodar amb la moto...!!!!

Salut i endavant...!!!! (y) (y)
 
  • Like
Reaccions: Serra
Bascu

Bascu

Grup Sanguini: 98 octans
3 Jun 2020
260
675
Premis
6
Jo ja no sé què dir.... ara m'han dit que el xassís nou triga DOS MESOS a arribar.

El mecànic ja no sap que dir-me, diu que ell no s'esperava això. Que els recanvis com a molt triguen 48 hores a arribar... demà tornarà a trucar desitjant que sigui un error. Jo ara mateix estic en shock...

:cry::cry:

Jo no sé ara mateix que fer, això ja se m'escapa... i no sé si contactant jo directament amb Mondial podria fer gaire cosa.

:cry::cry:
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
rbadfrozen Notícia Llibre "Cròniques des de la visera d'un casc" Cròniques sobre motociclisme 4
Serra Ruta en moto cròniques del meu conisme off road Trail en moto 24
Roger Crònica Primer concurs de cròniques moteres! Cròniques sobre motociclisme 1
Roger Fotos Recull de fotos i cròniques de la Diada Nacional en moto Rutes en moto 0
waspbcn Nou "cono" de Barcelona Presentacions 8
Biker?Jou54✌️ Rubén (Jou) desde Manresa. Presentacions 12
Pepxi Em presento Em presento desde Igualada Presentacions 35
G Ruta en moto Sortida demà desde Vilafranca Penedes Rutes en moto 2
Alberto13 Em presento Bon dia desde Castellbisbal Presentacions 10
Albert&Judit Bones desde Lleida Presentacions 11
xaviubia Salutacions desde Sabadell Presentacions 11
manumanu_adv Nou al foro desde Lleida! Presentacions 15
javi mvm Em presento Salutacions desde calella. Presentacions 9
manel_pa Hola desde Lleida Presentacions 20
M Hola desde cunit Presentacions 17
C Bon dia, em presento desde Barcelona Presentacions 5
Xavi Canyo Salutacions desde Barcelona Presentacions 12
Molsu Em presento Nouvingut desde Ponent Presentacions 21
Mushu Em presento Salutacions desde BCN Presentacions 15
S Salutacions desde Pira Presentacions 5
cesarserpi Em presento Salutacions desde Cabrera d' Anoia Presentacions 6
Pep Aràgo Salutacions desde el Lluçanès Presentacions 20
P Em presento Un saludo desde Terrassa Presentacions 11
prompt Em presento Em presento desde Terrassa Presentacions 11
GEORGECAT Em presento Hola hola desde BCN. Presentacions 15
S Presentació desde Bcn Presentacions 5
JoanKR Em presento Em presento desde Terrassa BCN Presentacions 10
J Bona tarda desde Lleida Presentacions 1
edudzn Em presento Hola desde Barcelona Presentacions 3
xavi_adventure Molt bones desde Montblanc Presentacions 2

Fils similars