• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Consells Carnet A

Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.199
2.571
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Sería convenient que diguessis per quina zona.
Sento no poder ajudar-te fa molt temps que m'el vaig treure. Si et recomano de cara al pràtic que busquis una autoescola que les faci amb motos que s'adaptin a les teves mides físiques, quan m'el vaig treure jo, hem van donar una 250 amb la que tenia que fer contorsionis-me per poder arribar al canvi i al pedal de fre, hem sobraven cames per arreu.

Sort amb l'examen (y)
 
  • Haha
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo i Serra
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Hola companys i companyes...

En poc més d’un mes, podré treure el carnet A de moto... Alguna autoescola recomanda? Vull fer-ho tot en el mateix dia... Sabeu d’alguna?
Jo ho vaig voler fer així i cap problema, en una autoescola que va tancar, tot i que com diuen a sota crec que ha de ser mínim en dos dies. El primer dia faràs els tests en un ordinador, com si fessis uns exercicis qualsevols, i el segon dia circuit i circulació. Em va resultar força avorrit per la monotonia de la pista fent voltes sense parar, però així ja està fet.

Et deixo alguns missatges en els quals els companys buscaven bones autoescoles per l'A2, que imagino que també ho seran per l'A. Serà qüestió de trucar-hi a veure si t'ho fan tot en un dia:

Autoescola Óscar de Tordera

RACC Autoescola

Autoescola 24 hores:
 
cargols2rodes

cargols2rodes

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
30 Abr 2018
357
1.176
Premis
27
Les Garrigues - Lleida
Moto
KTM 1290 superadventure S
Hola companys i companyes...

En poc més d’un mes, podré treure el carnet A de moto... Alguna autoescola recomanda? Vull fer-ho tot en el mateix dia... Sabeu d’alguna?
Bon dia,
Jo el vaig fer a ZonaF de Barcelona.
No sé si encara si n'hi ha autoescoles de fer el carnet A en u dia.
Jo el vaig fer en 2 dissabtes (crec que és el més normal) on es dividia de la següent manera;
  • Primer dissabte temari teòric unes 4 h.
  • Segon dissabte practica amb la moto A per circuit tancat per desprès, un circuit obert per carreteres amb la moto que has practicat amb el tancat. Total unes 6/7 hores.
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo i Sal919
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Jo vaig estar preguntant en diferents autoescoles i al final vaig fer en una setmana, um dia cada cosa. És qüestió de preguntar com van d ' horari. Per sort el carnet A és molt fàcil de fer perquè no depèn de cap inspector de tràfic
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Edmond

Edmond

Escriptor amb manillar
1 Ago 2020
302
662
Premis
9
Hola companys i companyes...

En poc més d’un mes, podré treure el carnet A de moto... Alguna autoescola recomanda? Vull fer-ho tot en el mateix dia... Sabeu d’alguna?
per el que tinc entes, i si l autoescola es seria, els hi demanen unas hores de teorica i unes hores e practica, per lo que no se si es viable fer ho tot el mateig dia........
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo

Fils similars