• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Bon Nadal !!!

Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.195
2.567
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Dessitjar-vos a totes i tots un Bon Nadal i bons tiberis, compte amb els desplaçaments en aquestes dates que més d'un porta alguna copeta de més.
Qué el Tió us cagui força regals per vosaltres i les vostres nenes de 2 rodes.
Salut,

PD: I a veure si algú te sort amb la grossa que estic de salut cada any fins els pebrots !! ??
 
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
461
1.526
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
BON NADAL A TOTHOM‼️
Avui des de Sant Feliu de Guixols, fent la primera sortida de l’hivern.
Sort amb la Loteria‼️

IMG 2513
 
Última edició:
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
379
962
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
Que tingueu tothom un molt bon cap d'any 2024 !!!
Al meu cas, tot i problemes de salut a l'inici i final de 2023, aquest any ha estat un any motard inoblidable !!!
He fet 13 rutes reglades (ral·lis mototurístics que m'agrada dir), un munt de sortides amb grups de motoristes.cat i motards girona principalment, també amb amics/companys anant-hi només 2 o 3 motos, i un viatge espectacular per secundàries des de Girona a Astúries i tornada.
I el millor de tot això, és que ha hagut un premi que m'ha rejuvenit molt: finalitzar el TCM com a campió de Catalunya en la modalitat Open de Mototurisme :cool: El dia 20 de gener aniré a Balaguer, que és on es celebra la gala de campions de la Federació Catalana de Mototurisme, per recollir el meu TROFEU amb tota la il·lusió del món mundial !!!
Abraçada companyes i companys! I molt bon any 2024!
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Jaumenovas Ruta en moto Avui Bon dia per Rodar Rutes en moto 0
G Em presento Bon dia al mati!!! Presentacions 9
Jaumenovas Ruta en moto Matinal Terrassa-Castellet, amb molt bon temps 20/02/2023 Cròniques sobre motociclisme 4
Roger X-ADV Dubte Un bon suport per moto trail per portar el mòbil Espai de debat 5
Roger X-ADV Recopilatori A quin lloc us agrada més fer parada per un bon esmorzar de forquilla? Un Cafè Ràpid 3
Xavi Canyo - EMERGÈNCIA - Coneixeu algún bon psicòleg a Barcelona? Situacions d'emergència o sol·licituds de suport 0
J Em presento Bon dia Presentacions 9
Pep Aràgo Off Topic Molt bon Sant Jordi per tothom...!!!! Un Cafè Ràpid 9
Alberto13 Em presento Bon dia desde Castellbisbal Presentacions 10
Ray Fields Rider BON ANY NOU A TOTHOM!!! MotoVlogs propis 1
Motorett Em presento Bon dia !!! Presentacions 8
C Dilluns 9 (¿?), sortida "bon pare de familia", cap al Tarraconés. BCN, Querol, Pont d'Armentera Sortides anteriors 9
C Bon dia, em presento desde Barcelona Presentacions 5
R Em presento Bon dia. Em presento, sóc en Marti, de la R100r. Presentacions 9
A Bon dia. Presentacions 9
Cesc Bon dia, em presento! Presentacions 7
F Bon dia m'hi apunto! Presentacions 15
Eduard Em presento Bon dia MOTORISTES.CAT Presentacions 6
A Bon dia!! Presentacions 30
alfredjorde Em presento Bon día companys! Presentacions 11
AgustiCarmona Bon dia a tothom Presentacions 8
M Bon dia a tothom Presentacions 7
Yogui Bon dia Presentacions 10
Sanodrac Em presento Bon dia a tothom! Presentacions 8
J Em presento Bon dia a tothom!!!! Presentacions 5
H bon dia¡¡¡¡¡¡ Presentacions 1
Ray Fields Rider Vídeos Especial de Nadal MotoVlogs propis 6

Fils similars