• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Venc Suzuki SV 650 S

Marc_DC

Marc_DC

Nouvingut
11 Jun 2020
11
13
Premis
1
Bones companyes i companys,

Ara que m'he comprat la Speed Triple R, poso a la venda la meva Suzuki SV 650 S. Em fa força pena desfer-me d'ella, però més pena em faria tenir-la aparcada eternament i omplint-se de pols. La moto és del 2006 i ha fet un recorregut total de 97.000 km. Ha estat el meu vehicle diari per anar a la feina i tornar. De tant en tant he fet alguna sortideta curta de cap de setmana amb ella, però mai ha entrat en circuit (sempre m'ha fet por que per una petita caiguda acabi sense el meu principal mitjà de transport...).

És una moto bicilíndrica (motor V2 de 4 temps) que rendeix uns 73 cv i pesa 170 kg en buit. És molt fàcil de pilotar ja que pesa poc i al ser bicilíndrica, és una moto amb molts baixos, per la qual cosa no cal portar-la a altes rpms per poder utilitzar la seva potència. De fet, és una moto molt àgil i ràpida que en carreteres de muntanya deixa enrere moltes Rs actuals (a no ser que qui porti la R sigui un gran pilot). Al tenir 73 cv, és una moto limitable pel carnet A2, la qual cosa pot ser molt interessant per tots aquells que vulguin aprendre amb una moto limitada però que vulguin deslimitar-la al cap d'uns anys per poder aprofitar el seu potencial total. A més a més, és una moto "indestructible". Va sortir molt bona i realment el seu manteniment és senzill i econòmic. Jo mai he tingut cap problema amb ella i totes les reparacions que li he fet són reparacions de desgast/temps (batería, rodes, kit de transmissió, frens...), mai coses importants o greus.

La venc amb extres i amb peces originals. Aquí teniu una llista amb les cosetes més importants que li he fet:

- neumàtics nous
- ITV en vigor fins el 2021
- Reglatge de vàlvules fet
- kit d'arrossegament (cadena i plats) nou de trinca
- tub d'escapament MIVV GP Carbono (línia completa) homologat
- centraleta per limitar-la (A2)
- quilla inferior
- tapa de seient passatger per fer-la mono-plaça
- topes protectors de chassis i motor
- porta matrícula
- matrícula de metacrilat

A més a més, entrego el tub d'escapament original, així com l'agafador ("asidero") del passatger.

El preu és de 2.500€ negociables. No tinc pressa per vendre-la, però crec que és una pena que estigui allà inutilitzada.

Si esteu interessats, ja sabeu on trobar-me :)

Una abraçada a tothom i a veure si algú s'anima i se l'emporta!!

PD: us deixo unes fotos (algunes són antigues i encara no tenien la matrícula nova de metacrilat o altres extres)
IMG 20120810 01331
IMG 20120810 01334
IMG 20120810 01329
IMG 0202
IMG 6529
IMG 20120810 01325
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Bones companyes i companys,

Ara que m'he comprat la Speed Triple R, poso a la venda la meva Suzuki SV 650 S. Em fa força pena desfer-me d'ella, però més pena em faria tenir-la aparcada eternament i omplint-se de pols. La moto és del 2006 i ha fet un recorregut total de 97.000 km. Ha estat el meu vehicle diari per anar a la feina i tornar. De tant en tant he fet alguna sortideta curta de cap de setmana amb ella, però mai ha entrat en circuit (sempre m'ha fet por que per una petita caiguda acabi sense el meu principal mitjà de transport...).

És una moto bicilíndrica (motor V2 de 4 temps) que rendeix uns 73 cv i pesa 170 kg en buit. És molt fàcil de pilotar ja que pesa poc i al ser bicilíndrica, és una moto amb molts baixos, per la qual cosa no cal portar-la a altes rpms per poder utilitzar la seva potència. De fet, és una moto molt àgil i ràpida que en carreteres de muntanya deixa enrere moltes Rs actuals (a no ser que qui porti la R sigui un gran pilot). Al tenir 73 cv, és una moto limitable pel carnet A2, la qual cosa pot ser molt interessant per tots aquells que vulguin aprendre amb una moto limitada però que vulguin deslimitar-la al cap d'uns anys per poder aprofitar el seu potencial total. A més a més, és una moto "indestructible". Va sortir molt bona i realment el seu manteniment és senzill i econòmic. Jo mai he tingut cap problema amb ella i totes les reparacions que li he fet són reparacions de desgast/temps (batería, rodes, kit de transmissió, frens...), mai coses importants o greus.

La venc amb extres i amb peces originals. Aquí teniu una llista amb les cosetes més importants que li he fet:

- neumàtics nous
- ITV en vigor fins el 2021
- Reglatge de vàlvules fet
- kit d'arrossegament (cadena i plats) nou de trinca
- tub d'escapament MIVV GP Carbono (línia completa) homologat
- centraleta per limitar-la (A2)
- quilla inferior
- tapa de seient passatger per fer-la mono-plaça
- topes protectors de chassis i motor
- porta matrícula
- matrícula de metacrilat

A més a més, entrego el tub d'escapament original, així com l'agafador ("asidero") del passatger.

El preu és de 2.500€ negociables. No tinc pressa per vendre-la, però crec que és una pena que estigui allà inutilitzada.

Si esteu interessats, ja sabeu on trobar-me :)

Una abraçada a tothom i a veure si algú s'anima i se l'emporta!!

PD: us deixo unes fotos (algunes són antigues i encara no tenien la matrícula nova de metacrilat o altres extres)Veure l'arxiu adjunt 1114Veure l'arxiu adjunt 1115Veure l'arxiu adjunt 1113Veure l'arxiu adjunt 1110Veure l'arxiu adjunt 1111Veure l'arxiu adjunt 1112
La vendràs de seguida, ja ho veuràs. Com tu dius és una moto extremadament vàlida tant pel que fa a un ús utilitari diari com a un d'oci.

A més la tens impecable, al dia i fa goig de veure.

Pel que fa a la Speed jo crec que ara si que val la pena que passis per circuit si t'agrada la idea. Ves amb seny i mica en mica, però no ho deixis de banda per por a quedar-te sense transport, perquè al final això et pot passar pel qualsevol cosa no només pel circuit, i ja trobaries alguna solució (y)
 
Última edició:
  • Like
Reaccions: Serra

Fils similars