• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Esdeveniment Rider1000 2024

Llao

Llao

Cul quadrat
27 Abr 2020
84
252
Premis
28
Bítem (Tortosa)
Moto
Bmw R1250GS+Husqvarna 450 enduro
Dia 08-02-2024 obertura inscripcions per participar a la Rider1000 2024 (per als 9 punts Masters). Encara tinc dubtes de si apuntar-me, però al igual que l'any passat, el mes probable es que m'hi inscrigui sense estar convençut. Després, quant tornes a casa, satisfet, penses que si, que he fet be.;)
Algú mes del grup vos voleu inscriure?. A veure si fem un bon grupet!.?️?️?️
 
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
379
962
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
Dia 08-02-2024 obertura inscripcions per participar a la Rider1000 2024 (per als 9 punts Masters). Encara tinc dubtes de si apuntar-me, però al igual que l'any passat, el mes probable es que m'hi inscrigui sense estar convençut. Després, quant tornes a casa, satisfet, penses que si, que he fet be.;)
Algú mes del grup vos voleu inscriure?. A veure si fem un bon grupet!.?️?️?️
Hola @Llao, jo finalment la faré. L'any passat vaig fer la 1000 després d'anar pujant des de la 500 que va ser la primera en 2020, i dues 700 en 2021 i 2022. I amb això ja tancava aquest repte...

PERÒ llavors va ser vox pupulis que fins i tot la 1100 havia estat més fluixa que les 1000 anteriors... i clar, jo havia fet la 1000 i no pas la 1100. Així que d'alguna manera era com no haver consumat el repte de la 1000.

Aleshores, enguany faré la 1000 per tancar el repte definitivament. I del tot ferm, perquè ara expliquen que serà la 1000 més dura de tots els temps!

Així que ja serem dos en la Rider de 2024!

Això sí, no m'esperis pel sopar, que jo trigaré molt més que tu !!!

PD Però divendres vespre ja farem plegats un soparet tots els que hi anem, igual que altres anys.
 
Llao

Llao

Cul quadrat
27 Abr 2020
84
252
Premis
28
Bítem (Tortosa)
Moto
Bmw R1250GS+Husqvarna 450 enduro
Jo m'apunto a la 1000 també! conteu amb mi pel soparet (de divendres). @Llao estic mirant la pàgina IDrider per la inscripció, però quan entro em surt pàgina caducada i no carrega. us passa a vosaltres també?
No, acabo d'entrar per comprovar-ho i m'ha funcionat bé. Ara be, li a costat un poquet carregar-se.
 
Llao

Llao

Cul quadrat
27 Abr 2020
84
252
Premis
28
Bítem (Tortosa)
Moto
Bmw R1250GS+Husqvarna 450 enduro
Hola @Llao, jo finalment la faré. L'any passat vaig fer la 1000 després d'anar pujant des de la 500 que va ser la primera en 2020, i dues 700 en 2021 i 2022. I amb això ja tancava aquest repte...

PERÒ llavors va ser vox pupulis que fins i tot la 1100 havia estat més fluixa que les 1000 anteriors... i clar, jo havia fet la 1000 i no pas la 1100. Així que d'alguna manera era com no haver consumat el repte de la 1000.

Aleshores, enguany faré la 1000 per tancar el repte definitivament. I del tot ferm, perquè ara expliquen que serà la 1000 més dura de tots els temps!

Així que ja serem dos en la Rider de 2024!

Això sí, no m'esperis pel sopar, que jo trigaré molt més que tu !!!

PD Però divendres vespre ja farem plegats un soparet tots els que hi anem, igual que altres anys.
Tot això hem sona a excusa per tornar-la a fer enguany. :ROFLMAO:
Això si, el soparet no el perdonarem. A veure si aconseguim alguna cosa amb mes consistència que l'any passat.
 
Última edició:
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
379
962
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
hola gent, com que jo vaig fer la 1000 i no pas la 1100, fins demà dissabte no puc inscriure'm.... i veig que ja s'han fet prop de 300 inscripcions... així que si agafo de les primeres places el dissabte, podria sortir cap a les 7... @oriolxr em costarà enxampar-te! que tindré 200 aprox. pel davant i uns 40 min. de retràs ... dissabte a la nit tindré el dorsal i us ho dic.
 
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
379
962
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
Bon dia a tots, el nostre grupet del Maresme aquest any pugem un nivell i farem la 700, després de 2 de 300 i 2 de 500, ja ens tocava un canvi, així que ja ens veurem per allà.
molt bé fran !!! de mica en mica pujant nivell :) amb el teu tricicle la 700 serà com una 1000plus !!! quin valent !!!
perfecte! ja quedarem doncs per fer el sopar pre-rider!!!
 
oriolxr

oriolxr

Cul quadrat
23 Mai 2021
67
193
Premis
14
Moto
BMW S1000XR Triple Black
hola gent, com que jo vaig fer la 1000 i no pas la 1100, fins demà dissabte no puc inscriure'm.... i veig que ja s'han fet prop de 300 inscripcions... així que si agafo de les primeres places el dissabte, podria sortir cap a les 7... @oriolxr em costarà enxampar-te! que tindré 200 aprox. pel davant i uns 40 min. de retràs ... dissabte a la nit tindré el dorsal i us ho dic.
Tranquil que segur que ens trobarem, crec que aquest any serà molt més lenta que l'any passat. Jo quan m'adelanti @Llao intentaré anar a rebufo seu...2km? ????.
Vaig trigar un minut en fer la inscripció i vaig tenir 115 persones per davant.... moltes ganes de Rder té la gent!!!!
 
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
379
962
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
Tranquil que segur que ens trobarem, crec que aquest any serà molt més lenta que l'any passat. Jo quan m'adelanti @Llao intentaré anar a rebufo seu...2km? ????.
Vaig trigar un minut en fer la inscripció i vaig tenir 115 persones per davant.... moltes ganes de Rder té la gent!!!!
2 Km em semblen molts ‼️ :p
 
Fran Mataró

Fran Mataró

Motoaddicte
4 Mai 2020
192
403
Premis
9
MATARO
Moto
PIAGGIO MP3 500 SPORT
molt bé fran !!! de mica en mica pujant nivell :) amb el teu tricicle la 700 serà com una 1000plus !!! quin valent !!!
perfecte! ja quedarem doncs per fer el sopar pre-rider!!!
Qui va dir por ?? jajajaja Aquest any no crec que vagi al sopar pre-Rider, just divendres estic arribant de vacances i tindré el temps just per preparar-ho tot per al dia següent, els companys m'agafaran el dorsal i la resta. Però segur que ens saludem per allà.
 
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
379
962
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
inscrit amb dorsal 347!

abans de l'obertura d'avui hi havia inscrits 333 (amb 8 o 9 punts màsters).
m'ha fallat un copy-paste i m'han avançat 13 ... però ja està bé així.

o sigui, que sortiré poc abans de les set del matí, 39 minuts més tard que l'@oriolxr, difícil d'enxampar, i 24 minuts després d'en @Llao, impossible d'enxampar llevat que s'aturi a buscar bolets ?

però a mi ja m'està bé, que no soc de matinar massa, soc més aviat de nits ? i en tindrem força hores enguany de conducció nocturna ‼?
 
oriolxr

oriolxr

Cul quadrat
23 Mai 2021
67
193
Premis
14
Moto
BMW S1000XR Triple Black
inscrit amb dorsal 347!

abans de l'obertura d'avui hi havia inscrits 333 (amb 8 o 9 punts màsters).
m'ha fallat un copy-paste i m'han avançat 13 ... però ja està bé així.

o sigui, que sortiré poc abans de les set del matí, 39 minuts més tard que l'@oriolxr, difícil d'enxampar, i 24 minuts després d'en @Llao, impossible d'enxampar llevat que s'aturi a buscar bolets ?

però a mi ja m'està bé, que no soc de matinar massa, soc més aviat de nits ? i en tindrem força hores enguany de conducció nocturna ‼?
Confio en el teu bon ritme, i segur que farem com l'any passat per fer el tram nocturn junts (sempre dona una mica més de seguretat), amb una mica de sort encara podrem parar a buscar bolets amb en @Llao ? ? ?
 

Fils similars