• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Presentació

Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Holaaaaa !!

Sóc en Niko des de Girona!!

Retornat al mòn de les dues amb una Yamaha Fazer FZ6 S del 2006. I passant-m'ho pipaaaaaa !!

Estic per la zona de Banyoles-Girona i agafant experiència i hores de carretera amb les sortides que fan els MOTEROS IAIO's de Girona tots els diumenges.

Seria genial trobar gent per fer sortides el dissabte !!!

Ens veiem a l'asfalt....
 
  • Like
Reaccions: Oriol i Roger X-ADV
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Holaaaaa !!

Sóc en Niko des de Girona!!

Retornat al mòn de les dues amb una Yamaha Fazer FZ6 S del 2006. I passant-m'ho pipaaaaaa !!

Estic per la zona de Banyoles-Girona i agafant experiència i hores de carretera amb les sortides que fan els MOTEROS IAIO's de Girona tots els diumenges.

Seria genial trobar gent per fer sortides el dissabte !!!

Ens veiem a l'asfalt....

Boness! Benvingut Niko! Normal que t'ho passis bé, tens una moto molt agraïda i àgil. Segur que trobes gent nova per escapar-te els dissabtes. Per aquí ja n'hi a uns quants que surten al marge dels diumenges, inclús entre setmana.

Com és que dius que has retornat al món de les dues rodes? Ho vas deixar una temporada?
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Holaaaaa !!

Doncs he retornat a gaudir de les dues rodes després de molts anys...em vaig separar al 2011 i en el procés em feia falta efectiu, i vaig haver de vendre la moto, una Honda Shadow 600cc del 1984, amb 4 marxes...Bé, la moto i alguna cosa més, tot s'ha de dir.

I feia temps que li comentaba a la meva nova parella que tenia "mono" de moto, però la situació no era la millor per invertir-hi fins aquest agost passat del 2019. Pressupost de 2000€ per moto, canvi de nom, assagurança i posada a punt. Fet !!

Canvi d'estil, de potència, de companys de carretera....

Ara ja hi hem gastat una mica més: a la "jefa" intento portar-la (tot i que no li fa molta gràcia anar en moto), i necessitaba equipació bàsica i un casc.

Ara ja és anar fent kilómetres i cuidar les dues donetes que em fan feliç: la "jefa" i la Fazer.


Ens veiem per l'asfalt !!
 
  • Like
Reaccions: Oriol i Roger X-ADV
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Holaaaaa !!

Doncs he retornat a gaudir de les dues rodes després de molts anys...em vaig separar al 2011 i en el procés em feia falta efectiu, i vaig haver de vendre la moto, una Honda Shadow 600cc del 1984, amb 4 marxes...Bé, la moto i alguna cosa més, tot s'ha de dir.

I feia temps que li comentaba a la meva nova parella que tenia "mono" de moto, però la situació no era la millor per invertir-hi fins aquest agost passat del 2019. Pressupost de 2000€ per moto, canvi de nom, assagurança i posada a punt. Fet !!

Canvi d'estil, de potència, de companys de carretera....

Ara ja hi hem gastat una mica més: a la "jefa" intento portar-la (tot i que no li fa molta gràcia anar en moto), i necessitaba equipació bàsica i un casc.

Ara ja és anar fent kilómetres i cuidar les dues donetes que em fan feliç: la "jefa" i la Fazer.


Ens veiem per l'asfalt !!
A vegades la vida apreta i toca prioritzar, me'n alegro de que hagis pogut tornar al mundillo. Ara ja saps que toca: primer aconseguir equipament bé d preu per la jefa, i després, intentar donar-li confiança perquè també s'ho passi bé rodant amb moto.

Ojo que a vegades les motos no conquisten, i si no li agrada o li fan por, poc hi podràs fer!
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Si si siiiii, estic treballant-ho.

A veure, ara mateix té jaqueta i pantaló bàsics Freeday, un Airoh ST501 de mescla de fibres nou de trinca i uns guants de quan la seva filla hi anaba en scooter....als peus diu que amb les goretex del Decathlon de trekking va molt cómoda.

Ahir vam anar des de Banyoles a Piugcerdà, passant per Vallfogona, Ribes de Fresser, collada de Tosses, ..... i a la tornada deia que li feien mal els genolls. Això i que tornant per la N260e des de La Molina a Ribes, va pasar molta por perquè a la dreta i ha la vall....que millor per la collada de Tosses. Les corves no li agraden gaire, ni en moto ni en cotxe. La sort és que diu que es vol comprar un 3/4 per anar en moto

Mica en mica anirem millorant en lo que es pugui, pors i equipació.

Ens veiem per l'asfalt !!!
 
  • Like
Reaccions: Yamnis
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Alagust Presentació Presentacions 8
George Presentació Presentacions 6
JORDI TRAVESSET Em presento Presentació Presentacions 14
Lone Wolf Presentació Presentacions 12
Josep-s Presentació Presentacions 10
Bascu Em presento Re presentació Bascu i Yamaha XSR700 Presentacions 8
X04N Esdeveniment Presentació MotoExplora Barcelona nord! MotoExplora 16
I Presentació Presentacions 13
Camilo2 Em presento Presentació Presentacions 12
G Presentació Presentacions 12
Johanovski Presentació de la Tiger! Les nostres motos 6
Comas77 Em presento Presentació Presentacions 13
R Presentació Presentacions 14
L Presentació Presentacions 11
Carmeta Presentació Presentacions 12
J Presentació Presentacions 9
Edutarraco Fotos Presentació de la Granera 2.0 Les nostres motos 8
Marc76 Presentació Presentacions 12
Jordi71 Presentació Presentacions 12
Mario G. Presentació Presentacions 9
J Presentació Presentacions 5
paupicasso33 Presentació Presentacions 7
XT_Rider Presentació Presentacions 11
M Presentació Presentacions 11
acgarriga Em presento Presentació Presentacions 8
H Presentació Herman Z1300 Presentacions 11
D Em presento Presentació Presentacions 13
P Presentació Presentacions 11
sergistein Presentació Presentacions 23
X Em presento Presentació Sergi Presentacions 5
J Em presento Presentació Joan de Tarragona Presentacions 13
nebraska Presentació Presentacions 18
S Presentació desde Bcn Presentacions 5
ChristianGM Presentació Presentacions 7
Silverwing Em presento Presentació Presentacions 7
Sal919 Em presento Presentació from... Presentacions 12
A Presentació Presentacions 9
D Em presento Presentació. Presentacions 14
A Em presento Presentació Presentacions 6
E Presentació Presentacions 1
Edutarraco Presentació Presentacions 3

Fils similars