• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Dubte ....inútil màxim

Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
eeeyyy, no se penjar fotos, sempre em diu que l'arxiu es massa gran....algú em fot un cop de mà???

Jajajaja d'inútil res!! És una molt bona pregunta, hauríem de posar alguna explicació perquè segur que moltes persones es poden preguntar el mateix.

Tens dues opcions:
  • O redimensionar la imatge i penjar-la aquí al fòrum com intentaves fer fins ara (amb el programa paint crec que es pot canviar la mida de les imatges, jo utilitzo gimp).
  • L'altre opció més senzilla és anar a una pàgina com imgur.com, penjar la imatge alli, copiar l'enllaç de la imatge clicant damunt seu amb el botó dret del ratólí (Copiar url o enllaç de la imatge), després venir aquí i a damunt d'on s'escriu el missatge hi ha una serie d'icones; clica la que té la imatge d'un paisatge dins d'un rectangle i hi copies l'enllaç de la imatge que has penjat a imgur.com. Després clica Inserir i ja s'hauria de veure.
Més tard prometo fer un post explicatiu, no hi havia pensat i és important.

Si no te'n surts envia la foto a webmaster@motoristes.cat i la penjaran ells. Quan faci una bona guia explicativa serà més fàcil!
 
Última edició:
jordiGSR600

jordiGSR600

Rodant
16 Feb 2016
50
27
Jajajaja d'inútil res!! És una molt bona pregunta, hauríem de posar alguna explicació perquè segur que moltes persones es poden preguntar el mateix.

Tens dues opcions:
  • O redimensionar la imatge i penjar-la aquí al fòrum com intentaves fer fins ara (amb el programa paint crec que es pot canviar la mida de les imatges, jo utilitzo gimp).
  • L'altre opció més senzilla és anar a una pàgina com imgur.com, penjar la imatge alli, copiar l'enllaç de la imatge clicant damunt seu amb el botó dret del ratólí (Copiar url o enllaç de la imatge), després venir aquí i a damunt d'on s'escriu el missatge hi ha una serie d'icones; clica la que té la imatge d'un paisatge dins d'un rectangle i hi copies l'enllaç de la imatge que has penjat a imgur.com. Després clica Inserir i ja s'hauria de veure.
Més tard prometo fer un post explicatiu, no hi havia pensat i és important.

Si no te'n surts envia la foto a webmaster@motoristes.cat i la penjaran ells. Quan faci una bona guia explicativa serà més fàcil!
provo ara mateix....