• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Mecànica Filtres d'Alt Rendiment (tipus K&N) en moto limitada?

Bascu

Bascu

Grup Sanguini: 98 octans
3 Jun 2020
258
670
Premis
6
Molt bon dia,

Demà portaré la moto a la segona revisió, i com que una de les coses a revisar es el ralentí que està una miqueta baix, m'ha portat a veure el filtres d'aire i concretament els K&N. La veritat és que no necessito un filtre d'aquesta mena, sembla que són molt bons, però ara mateix tinc la moto limitada i trobo que potser no cal tot això. Potser més endavant per la deslimiti.

Encara que sigui per curiositat. Vosaltres que teniu més experiència, que penseu d'això. Ara mateix suposo que només si fas circuit l'hi treu profit, oi?
 
  • Like
Reaccions: Roger
Bascu

Bascu

Grup Sanguini: 98 octans
3 Jun 2020
258
670
Premis
6
Jo l'unic off que faig és el camí de terra quan surto de vacances de Masia amb els amics, i crec que amb els pneumàtics mixtes que munto ja en tinc prou.

Doncs bé, sembla que la meva curiositat ja ha quedat satisfeta...
 
  • Like
Reaccions: mr_pointer
racingdeibit

racingdeibit

Motoaddicte
21 Feb 2020
120
257
Premis
6
els filtres d'aire d'alt fluxe no només milloren el rendiment i tacte del motor a certs règims, també donen una resposta més "plena" i optimitzen el consum de combustible, així que diria que també és recomenable per a un ús exclusivament de carrer.
sent una bicilíndrica crec que ho notaries tot i estar limitada, tot i aixó jo esperaria a que li toqués el canvi de filtre per fer-ho
 
  • Like
Reaccions: mr_pointer
Bascu

Bascu

Grup Sanguini: 98 octans
3 Jun 2020
258
670
Premis
6
La veritat és que tinc previst delimitar-la a la següent revisió, ara mateix veient que treure'm l'A a l'abril. Perquè tal com estan les coses amb la DGT millor que faci aquest put* tràmit ja.

Ara mateix estic molt satisfet tal com va, puc esperar sense problemes. Suposo que l'any vinent faré tot el canvi delimitar y filtre
 

Fils similars