• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Bardenas reales

Hola! Em presento, sóc en Jordi, tinc 35 anys i visc a Barcelona. En un parell de setmanes tinc intenció de fer unes rutes amb la meva estimada GSR600 i tinc uns dubtes. Vull entrar a les bardenas reals, Una ruta d'uns 45km ± offroad, està molt malament per fer-ho amb la meva moto? Comentar que no seria la primera vegada que em fico en off amb ella ?, però tinc el dubte de si és massa complicat o es una pista fàcil i assequible. Gracies!
 
Última edició:
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.308
2.664
Premis
5
Hola! Em presento, sóc en Jordi, tinc 35 anys i visc a Barcelona. En un parell de setmanes tinc intenció de fer unes rutes amb la meva estimada GSR600 i tinc uns dubtes. Vull entrar a les bardenas reals, Una ruta d'uns 45km ± offroad, està molt malament per fer-ho amb la meva moto? Comentar que no seria la primera vegada que em fico en off amb ella ?, però tinc el dubte de si és massa complicat o es una pista fàcil i assequible. Gracies!
Bones Jordi! Bueno, a primera vista, i de fet compartim moto, se'm fa difícil pensar en gaudir de la GSR fent off, ja que no gaudeix de cap facilitat de construcció ni disseny per fer-ho, però si ja ho has fet i t'ha engrescat i divertit, al final és un fet que les motos son eines de passió, satisfacció i entreteniment, així que farà la seva funció, tot i que ja saps q pot patir un desgast elevat.

A la tarda em miro el tram que comentes a veure com pinta ?

Sóc el primer que està enamorat de la GSR, però si volgués fer off em miraria una trail de segona mà, més o menys lleugera segons les aspiracions camperes!
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Hola! Em presento, sóc en Jordi, tinc 35 anys i visc a Barcelona. En un parell de setmanes tinc intenció de fer unes rutes amb la meva estimada GSR600 i tinc uns dubtes. Vull entrar a les bardenas reals, Una ruta d'uns 45km ± offroad, està molt malament per fer-ho amb la meva moto? Comentar que no seria la primera vegada que em fico en off amb ella ?, però tinc el dubte de si és massa complicat o es una pista fàcil i assequible. Gracies!
hola Jordi! Benvingut al fòrum!
 
  • Like
Reaccions: Roger i Jordi86.86
Jordi86.86

Jordi86.86

Nouvingut
27 Jun 2021
4
6
Bones Jordi! Bueno, a primera vista, i de fet compartim moto, se'm fa difícil pensar en gaudir de la GSR fent off, ja que no gaudeix de cap facilitat de construcció ni disseny per fer-ho, però si ja ho has fet i t'ha engrescat i divertit, al final és un fet que les motos son eines de passió, satisfacció i entreteniment, així que farà la seva funció, tot i que ja saps q pot patir un desgast elevat.

A la tarda em miro el tram que comentes a veure com pinta ?

Sóc el primer que està enamorat de la GSR, però si volgués fer off em miraria una trail de segona mà, més o menys lleugera segons les aspiracions camperes!
A veure, que crec que he sonat molt flipat, la idea no és fer un Dakar eh ?. Em refereixo ha anar a poc a poc, ritme bici per dir alguna cosa, i el dubte és si la pista és de terra compacta i fàcil, ja que a Wikiloc els he vist fent-la fins i tot en autocaravana. Per això he pensat que potser podria entrar, ja que el paisatge em sembla una passada.
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
588
1.109
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Hola! Em presento, sóc en Jordi, tinc 35 anys i visc a Barcelona. En un parell de setmanes tinc intenció de fer unes rutes amb la meva estimada GSR600 i tinc uns dubtes. Vull entrar a les bardenas reals, Una ruta d'uns 45km ± offroad, està molt malament per fer-ho amb la meva moto? Comentar que no seria la primera vegada que em fico en off amb ella ?, però tinc el dubte de si és massa complicat o es una pista fàcil i assequible. Gracies!
Molt benvingut noi.✌️
Les fotos de la màquina, és tradició.?
 
J.M

J.M

Com es caminava?
20 Feb 2020
248
626
Premis
13
Barcelona / Granollers
Moto
Triumph Speedmaster 900
Benvingut Jordi! Jo vaig ser-hi però anava en cotxe. El ferm és prou compactat i de fet en un dels punts més turístics hi havia una harlley aparcada, o sigui si els del món Custom podem passar-hi, tu, si vas amb compte, no hauries de tenir problema.
De tota manera informa't bé, que no voldria que per seguir el meu consell, després em maleisis els ossos!
 
  • Haha
Reaccions: Nikokaos
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Tenim confirmació ja de com està aquest tram de 45 kms sense asfalt?

És per un amic....

Ah, i benvingut !!
 
Edmond

Edmond

Escriptor amb manillar
1 Ago 2020
302
662
Premis
9
Hola! Em presento, sóc en Jordi, tinc 35 anys i visc a Barcelona. En un parell de setmanes tinc intenció de fer unes rutes amb la meva estimada GSR600 i tinc uns dubtes. Vull entrar a les bardenas reals, Una ruta d'uns 45km ± offroad, està molt malament per fer-ho amb la meva moto? Comentar que no seria la primera vegada que em fico en off amb ella ?, però tinc el dubte de si és massa complicat o es una pista fàcil i assequible. Gracies!
jo ho he fet i son pistes facils, sense problema, la pista principal esta força be, si agafes altres en algun tram es complica una mica per un tipo de moto com la teva.....
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos