• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Notícia Un motorista de 45 anys perd la vida en xocar amb un porc senglar a Riudoms

Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.307
2.662
Premis
5
DEP - Us passo aquesta notícia que ens fa arribar el SCT. Vosaltres heu provat mai els xiulets que van enganxats a la moto o al cotxe, I que representa que allunyen als senglars?

Amb aquesta víctima són 18 les persones mortes en accident de trànsit enguany a la xarxa viària interurbana de Catalunya (dades provisionals)

HORA D'AVÍS: 22.03 h

VIA: TV-3141, al punt quilomètric 3,4 a Riudoms (Baix Camp)


El Servei Català de Trànsit informa que ahir a la nit es va registrar un sinistre viari mortal al punt quilomètric 3,4 de la carretera TV-3141 al terme municipal de Riudoms (Baix Camp) en sentit Cambrils. Els Mossos d'Esquadra van rebre l'avís a les 22.03 h.

Per causes que encara s'estan investigant, un motorista va col·lidir amb un porc senglar i, posteriorment, un turisme va xocar amb la moto. El conductor de la motocicleta va morir. Es tracta d'un home de 45 anys, J.A.H.A., veí de Vinyols i els Arcs. Els dos ocupants del turisme van resultar il·lesos.

Arran de la incidència, que va tallar la via en tots dos sentits fins a les 00.47 h, es van activar set patrulles dels Mossos d'Esquadra, dues dotacions dels Bombers de la Generalitat i dues ambulàncies i el servei de suport psicològic del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM).

El Servei Català de Trànsit recorda que el SIAVT (Servei d'Informació i Atenció a les Víctimes de Trànsit) es troba a disposició dels familiars i afectats per sinistres de trànsit els 365 dies de l'any per oferir-los un servei d'orientació i informació sobre els tràmits després del sinistre, conèixer els recursos existents, rebre informació sobre els drets que els reconeix la legislació vigent i el suport psicològic davant d'un sinistre de trànsit. S'hi pot contactar mitjançant el telèfon gratuït 900 100 268 i a través del web victimestransit.gencat.cat.
 
Llorenç Esteve

Llorenç Esteve

Rodant
2 Oct 2023
21
111
Premis
3
Moto
BMW F750GS
Bones jo ho porto a la moto i al cotxe, despres de patir un accident amb el cotxe on un porc senglar em va envestir a la part esquerra davantera del cotxe. Sincerament no se si fan res, si son eficients o que , però després de l'ensurt i vaig veure aquests xiulets, que no son audibles per l'orella humana, vaig pensar mal no faran. I els vaig comprar a Aliexpress. Espero no comprobar que no fan res. :(.
Després del cop vaig tenir que deixar el cotxe al taller uns dies, i agafar la moto per la carretera que has patit un ensurt d'aquests a les 5:30 del mati negre nit, us puc assegurar que no es agradable, molts cops esperava que passes un cotxe per anar darrera ell.
 
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
379
962
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
Hola,

Aquests xiulets d'ultrasons, els porto des de fa 4 anys, i vaig apreciar que des d'aleshores se'm creuen menys animals.

No puc assegurar que tinguin un alt grau d'efectivitat, però sí que quelcom fan. Perquè des que els vaig posar només se m'ha creuat un cérvol, i molt gran, en pujar pel sud al coll d'Ares d'Àger. Però també cal dir que anava a poc a poc, penso que entre 30 i 40, i perquè funcionin els xiulets cal una mica de velocitat; estimo que almenys 50 Km/h.

No se senten res i es poden posar de manera discreta. I que no sigui per no portar-los, perquè està molt clar que topar amb un animal en moto és molt fotut.

De fet, a mi no m'afecta gaire conduir de nit. Està clar que és millor conduir de dia, però em sento còmode conduint de nit (sempre que no hi hagi boires o plogui). Però si entro en alguna zona on pot haver-hi animals, llavors de còmode res de res. Perquè és a la nit, com en el cas comentat en el fil, quan és més fàcil que es creui un animalot. O sigui, que el que realment m'incomoda de conduir de nit és el risc dels animals.

Afegeixo els que vaig comprar i com els he instal·lat (a la moto i al cotxe), que és en vertical perquè els ultrasons s'emetin cap als costats.


Xiulets moto
Xiulets cotxe
 
Última edició:
  • Like
Reaccions: JoanBP i GEORGECAT
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Roger Esdeveniment Actes i esdeveniments pel 75è aniversari de la Penya Motorista Barcelona Rutes en moto 0
Silverwing Consells Arranjaments roba motorista. Suport entre companys 5
mami_en_moto Com vau arribar a ser motorista? Un Cafè Ràpid 24
mami_en_moto Vídeos Feliç Dia de la Mare ... Motorista jejeje MotoVlogs propis 4
soy_ohki Crònica El gos motorista Ohki va fer la ruta Terrassa – Besalú – Sant Llorenç de Morunys – Santuari de Lord – Llosa del Cavall – Terrassa Cròniques sobre motociclisme 3
soy_ohki Em presento Ohki el gos motorista i la Vero-Nika Presentacions 16
Pastoret Negoci de Motociclisme Botiga Online i física d´equipació motorista... Negocis motoristes del territori català 1
Roger Negoci de Motociclisme Restauració per emportar d'interès motorista Negocis motoristes del territori català 10
Roger Ruta en moto Punts de trobada d'interès i costum motorista Rutes en moto 0
B Em presento Motorista novell Presentacions 5
Burkat450R Vídeos Motorista fantasma Espai de debat 8
Roger Informació Promoció de negocis del sector motorista Negocis motoristes del territori català 2
Roger Notícia Bagul del motorista contra el coronavirus Espai de debat 1
Roger Venc Pack complet equipament motorista de dona - 375 € Taulell d'anuncis 0
Roger Un motorista perd la vida i un altre resulta ferit al Circuit de Calafat Espai de debat 0
Roger Troben el cos sense vida del motorista desaparegut a Sant Sadurní d’Anoia Espai de debat 0
Roger Cosmo Connected, un dispositiu per augmentar la seguretat del motorista Espai de debat 0
Roger Informació Motorista desaparegut a l'Anoia Espai de debat 1
Roger Enganxen a un motorista amb un sistema per amagar la matrícula Espai de debat 0
Roger VÍDEO - Un cérvol salta per damunt d'un motorista + accident Espai de debat 0
Roger Sobrepassa la línia contínua i un motorista acaba damunt del seu maleter Espai de debat 1
Roger VIDEO - Un camioner protegeix a una motorista avariada a l’autopista. Espai de debat 0
Alex93 Vídeos Nova venjança d'un motorista Espai de debat 1
Roger Ruta en moto 1a concentració motorista solidària Ángeles Verdes Catalunya Rutes en moto 0
Roger X-ADV Vídeos Motorista imprudent Espai de debat 0
Miriam_er6 Vídeos Un cotxe envesteix a un motorista en un stop Espai de debat 1
Roger Vídeos Motorista de l'any 2015 d'Honda Espai de debat 0
Roger X-ADV Vídeos Un cotxe envesteix a un motorista intencionadament Espai de debat 1
perlanegraviajes 2 anys amb els guants Mecànica de motos i recopilatoris 0
Bruce Em presento Bones a tot-hom , em dic Bruce i tinc 47 anys . Soc de Cerdanyola del Vallès Presentacions 11
Roger X-ADV Fotos Edició especial de 40 anys de GS Espai de debat 7
Edutarraco Recopilatori 3 anys junts MotoVlogs propis 1
Roger Harley-Davidson, 115 anys de llibertat i vocació de distingir-se Espai de debat 1
Roger Daniel Hegarty perd la vida durant el GP de Macao Espai de debat 0

Fils similars