• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Em presento Soc el Llorenç

Llorenç Esteve

Llorenç Esteve

Rodant
2 Oct 2023
21
111
Premis
3
Moto
BMW F750GS
De Sant Quirze del Valles, amb una mica mes de 60 tacos he tingut vareis motos, des de la primera Ossa 50 (un ciclomotor que no crec que ningu conegui) amb 14 anys, a una Scorpion 50, una Frontera 370 MK11, Cagiva 500 T4, compaginada amb uan piaggio X8-200 i d'aqui cap a la moto de carretera (tanta prohibició per la muntanya em va fer-mo plantejar ), Honda CB500x compartida amb fill i filla, i ara una BMW F750GS. Tot i que la carretera no ha sigut mai el meu, era mes de fer camins de terra, poc a poc li vaig agafant el gustet i cada cop gaudeixo mes, estic entre una conducció tranquila quant s'ha de gaudir del paissatge, a una conducció mes rapida (sense perdre el cap) quant la carretera s'ho mereix. He pogut gaudir durant aquest anys de dues sortides de mes d'un dia, la ultima la ruta del silenci amb tres companys d'aquest forum... i contant que sols l'agafo per fer sortides en un any han caigut 14.000 km.... en fi anirem aportant el que boanment pugui i continuarem gaudint de la nostre afició.
 
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
461
1.528
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Benvingut per aquí @Llorenç Esteve
Tot i que ja ens coneixem, m’alegra que estiguis a Motoristes.cat, per poguer compartir totes les sortides en aquest fantàstic grup ‼️
Salut ??✌️
 
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
588
1.109
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
De Sant Quirze del Valles, amb una mica mes de 60 tacos he tingut vareis motos, des de la primera Ossa 50 (un ciclomotor que no crec que ningu conegui) amb 14 anys, a una Scorpion 50, una Frontera 370 MK11, Cagiva 500 T4, compaginada amb uan piaggio X8-200 i d'aqui cap a la moto de carretera (tanta prohibició per la muntanya em va fer-mo plantejar ), Honda CB500x compartida amb fill i filla, i ara una BMW F750GS. Tot i que la carretera no ha sigut mai el meu, era mes de fer camins de terra, poc a poc li vaig agafant el gustet i cada cop gaudeixo mes, estic entre una conducció tranquila quant s'ha de gaudir del paissatge, a una conducció mes rapida (sense perdre el cap) quant la carretera s'ho mereix. He pogut gaudir durant aquest anys de dues sortides de mes d'un dia, la ultima la ruta del silenci amb tres companys d'aquest forum... i contant que sols l'agafo per fer sortides en un any han caigut 14.000 km.... en fi anirem aportant el que boanment pugui i continuarem gaudint de la nostre afició.
Molt benvingut amic Llorenç, és un costum posar (quan puguis), una foto de la moto. (jo ja la conec ? )
Llorenç es un company que a vingut a fer rutes amb el @Jaumenovas, el @FormigaAtòmica i amb mi, es un altre gran company.✌️
 
Última edició:
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.308
2.663
Premis
5
De Sant Quirze del Valles, amb una mica mes de 60 tacos he tingut vareis motos, des de la primera Ossa 50 (un ciclomotor que no crec que ningu conegui) amb 14 anys, a una Scorpion 50, una Frontera 370 MK11, Cagiva 500 T4, compaginada amb uan piaggio X8-200 i d'aqui cap a la moto de carretera (tanta prohibició per la muntanya em va fer-mo plantejar ), Honda CB500x compartida amb fill i filla, i ara una BMW F750GS. Tot i que la carretera no ha sigut mai el meu, era mes de fer camins de terra, poc a poc li vaig agafant el gustet i cada cop gaudeixo mes, estic entre una conducció tranquila quant s'ha de gaudir del paissatge, a una conducció mes rapida (sense perdre el cap) quant la carretera s'ho mereix. He pogut gaudir durant aquest anys de dues sortides de mes d'un dia, la ultima la ruta del silenci amb tres companys d'aquest forum... i contant que sols l'agafo per fer sortides en un any han caigut 14.000 km.... en fi anirem aportant el que boanment pugui i continuarem gaudint de la nostre afició.
Benvingut Llorenç!!! Un plaer tenir-te per aquí, moltes gràcies per la presentació ??
 
Ramon "Fosfi"

Ramon "Fosfi"

Cul quadrat
22 Gen 2023
62
178
Premis
9
El Plà d'Urgell
Moto
XL 750 TRANSALP
Benvingut Llorenç petita gran moto la CB 500 X i la qüestió es sortir a rodar gaudint de les rutes els km cauen sols
servidor només surt un parell de cops l'any a fer rutes de 2 dies i la resta sortides i rutes d'un sol dia, la mitja va sobre els 15 - 17 mil a l'any
la silent route la vaig fer en un dia +700km al damunt ?...la resta va per l'estil rutes de 300 km en amnut ja cauen sols ja els km???
 
Llorenç Esteve

Llorenç Esteve

Rodant
2 Oct 2023
21
111
Premis
3
Moto
BMW F750GS
Molt benvingut amic Llorenç, és un costum posar (quan puguis), una foto de la moto. (jo ja la conec ? )
Llorenç es un company que a vingut a fer rutes amb el @Jaumenovas, el @FormigaAtòmica i amb mi, es un altre gran company.✌️
Despres intento actualitzar dades i posar foto, em falten hores.... despres de revelar 450 fotos d'aquest cap de setmana el dia no te mes hores :)
 
Llorenç Esteve

Llorenç Esteve

Rodant
2 Oct 2023
21
111
Premis
3
Moto
BMW F750GS
P4110379


La meva moto.... no havia pujat imatge.... :)
 
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
390
975
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
Benvingut Llorenç petita gran moto la CB 500 X i la qüestió es sortir a rodar gaudint de les rutes els km cauen sols
servidor només surt un parell de cops l'any a fer rutes de 2 dies i la resta sortides i rutes d'un sol dia, la mitja va sobre els 15 - 17 mil a l'any
la silent route la vaig fer en un dia +700km al damunt ?...la resta va per l'estil rutes de 300 km en amnut ja cauen sols ja els km???
ei ramon! aquest darrer any t'he guanyat ;-) el dia 9 de nov. farà un any que tinc la moto nova, i he fet... 22.700 km ?
com bé dius, quan s'agafa el gust, es busca temps per rodar i fem molts km!
PD només he fet una ruta de 9 dies, i la resta d'un dia (de vegades anant el dia abans al punt de sortida i tornant a l'endemà, que es podrien considerar rutes de més d'un dia).
 
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
390
975
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
De Sant Quirze del Valles, amb una mica mes de 60 tacos he tingut vareis motos, des de la primera Ossa 50 (un ciclomotor que no crec que ningu conegui) amb 14 anys, a una Scorpion 50, una Frontera 370 MK11, Cagiva 500 T4, compaginada amb uan piaggio X8-200 i d'aqui cap a la moto de carretera (tanta prohibició per la muntanya em va fer-mo plantejar ), Honda CB500x compartida amb fill i filla, i ara una BMW F750GS. Tot i que la carretera no ha sigut mai el meu, era mes de fer camins de terra, poc a poc li vaig agafant el gustet i cada cop gaudeixo mes, estic entre una conducció tranquila quant s'ha de gaudir del paissatge, a una conducció mes rapida (sense perdre el cap) quant la carretera s'ho mereix. He pogut gaudir durant aquest anys de dues sortides de mes d'un dia, la ultima la ruta del silenci amb tres companys d'aquest forum... i contant que sols l'agafo per fer sortides en un any han caigut 14.000 km.... en fi anirem aportant el que boanment pugui i continuarem gaudint de la nostre afició.
benvingut llorenç!
agrada molt aquest fòrum per poder conèixer gent con tu! molt bones cròniques!
 
Ramon "Fosfi"

Ramon "Fosfi"

Cul quadrat
22 Gen 2023
62
178
Premis
9
El Plà d'Urgell
Moto
XL 750 TRANSALP
ei ramon! aquest darrer any t'he guanyat ;-) el dia 9 de nov. farà un any que tinc la moto nova, i he fet... 22.700 km ?
com bé dius, quan s'agafa el gust, es busca temps per rodar i fem molts km!
PD només he fet una ruta de 9 dies, i la resta d'un dia (de vegades anant el dia abans al punt de sortida i tornant a l'endemà, que es podrien considerar rutes de més d'un dia).
la ruta de 9 dies 4.000 - 4.500 km? si es aixi han sigut 18.000 i això no son gaires mes dels meus 17.500 del 2022?... i fets amb una motot més justeta
 

Fils similars