• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

INCORPORAT

Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Benvingut....!!!!!

A vere una foto de la teva maquina....!!!!! ;)

Salut i gasss...!!!! (y)(y)
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Bon dia, sóc de per la zona del Maresme (Mataró) i si veig sortides molones, endavant, tot i que ara estaré un parell de mesos fora de combat. Porto un xadv i mirant fer canvi a Versys 1000. Algú la té i em pot comentar impressions?
Benvingut! La part bona de les sortides que es van compartint per aquí és que les crea la mateixa comunitat, així que pots estar segur que seran collonudes.

La X ADV és una molt bona màquina, però si tens ganes de més moto, la Versys 1000 és una molt bona candidata. A banda de recollir impressions alienes, mira de provar-ne una, ja que aquestes coses més val comprovar-les de primera mà, sobretot pel que fa a deixar enrrere una bona moto per passar a una altra de ben diferent.
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Edutarraco

Edutarraco

Com es caminava?
20 Feb 2020
209
594
Premis
8
Moto
Kawa KLE 500
Bon dia, sóc de per la zona del Maresme (Mataró) i si veig sortides molones, endavant, tot i que ara estaré un parell de mesos fora de combat. Porto un xadv i mirant fer canvi a Versys 1000. Algú la té i em pot comentar impressions?
Bon dia i benvingut!!!!!!
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.230
2.609
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Benvingut, m'agrada molt la X-ADV, era la meva primera candidata tot i que per circun stancies vaig acabar amb un altre;)
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo