• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Em presento De la Segarra

Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
462
1.531
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Benvinguda @juditjuditt
Sort amb la tria de la nova moto, jo no et puc aconsellar amb algun model en concret, ja que vaig amb Scooter i no coneixo massa els models, pero sí que m’agraden les motos de la marca Honda, però tampoc ser si son les preferides de la gent.
Salutttt‼️?✌️?
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Bé més baixa inclús que la que dieu és la Honda CB500X que jo tenia, a 810 mm és més baixa que alguna deportiva i tot, per això hi ha moltes persones menys altes que compren Honda. La meva Guzzi ve de sèrie amb seient 830, però venen un seient opcional que et deixa en 800 si vols (pagant l'extra). El que passa que la Guzzi, si ets molt baixet, té l'inconvenient que el seient és ample i has d'obrir molt les cames en qualsevol cas per tocar bé a terra.

Una altra cosa @juditjuditt que pots pensar és comprar-te una bota touring o trail i provar les motos amb la bota posada. Les botes de moto porten talons i seràs 3-4 cm més alta, lo qual a la pràctica és una diferència enorme a la hora de tocar a terra amb seguretat. Jo amb la meva si vaig amb bambes vaig més just, però amb botes poso peus plans sobradament en diferents posicions de la cama.
 
juditjuditt

juditjuditt

Cul quadrat
10 Mar 2021
69
162
Premis
6
Benvinguda @juditjuditt
Sort amb la tria de la nova moto, jo no et puc aconsellar amb algun model en concret, ja que vaig amb Scooter i no coneixo massa els models, pero sí que m’agraden les motos de la marca Honda, però tampoc ser si son les preferides de la gent.
Salutttt‼️?✌️?
Moltes gràcies @Jaumenovas tot ajuda!!! Estic mirant diferents opcions i a veure amb quina em sento millor i preu i tot plegat x valorar. ??
 
juditjuditt

juditjuditt

Cul quadrat
10 Mar 2021
69
162
Premis
6
Bé més baixa inclús que la que dieu és la Honda CB500X que jo tenia, a 810 mm és més baixa que alguna deportiva i tot, per això hi ha moltes persones menys altes que compren Honda. La meva Guzzi ve de sèrie amb seient 830, però venen un seient opcional que et deixa en 800 si vols (pagant l'extra). El que passa que la Guzzi, si ets molt baixet, té l'inconvenient que el seient és ample i has d'obrir molt les cames en qualsevol cas per tocar bé a terra.

Una altra cosa @juditjuditt que pots pensar és comprar-te una bota touring o trail i provar les motos amb la bota posada. Les botes de moto porten talons i seràs 3-4 cm més alta, lo qual a la pràctica és una diferència enorme a la hora de tocar a terra amb seguretat. Jo amb la meva si vaig amb bambes vaig més just, però amb botes poso peus plans sobradament en diferents posicions de la cama.
Jo tinc una bota normaleta, però 2/3 cm deu fer i si que ajuda una mica. Merci x l’ajuda @Serra
Dimecres en vaig a veure una gs 800 q ja te el seient més baix de serie i la provaré. Us informo, moltes gràcies!
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo i Serra
FerSalou

FerSalou

Rodant
31 Gen 2021
23
52
Premis
2
Salou
Moto
Honda CBF 1000 ABS
Bon dia!!!
Em dic Judit i sóc de Cervera! Sempre m’han cridat l’atenció les motos, però el punt d’inflexió va ser quan vaig fer un viatge per Sardenya de copilot... ho vaig disfrutar, però mai més, em vaig comprar la Honda cb300 abans de tenir el carnet A2 i em va servir molt per aprendre. Ara fa un any que tinc el carnet i disfruto molt damunt la moto, tant en rutes d’una tarda com en viatges de dies.
Aquesta setmana mareix l’he venut i estic en procés de buscar-ne una nova, estic buscant una trail per poder viatjar. Quina em recomaneu?
Eppp molt benvinguda!!! jo no et puc ajudar en lo de la trail perquè encara que tinc uns anys soc novato coma motero, segur que algú d’aquí et podrà donar idees, salut i gas
 
Fils similars

Fils similars