• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Suport GPS / mòbil de quadlock

Hola a tothom.

La meva dona m'ha regalat el suport pel mòbil de Quadlock, que porta un sistema anti-vibracions (el dumpener) per protegir el mòbil, i la seva càmera.

És un sistema que pots muntar per parts segons les teves necessitats. Suport de base, dumpener o no i després l'enganxament a la carcassa del mòbil, que és una altra part i n'hi ha per diferents models de mòbil i s'ajusta com un güà.

1000036885


De moment l'he utilitzat per carretera i molt bé.

Algú l'ha utilitzat en off-road? Perquè tot i que diuen que ho aguanta tot i ho pots posar fins i tot en una mountain-bike, no les tinc totes de que no surti volant.



Un cop muntat m'ha quedat així a la KTM.
1000036947
 

Adjunts

  • 1000036885.jpg
    1000036885.jpg
    806,7 KB · Visites: 23
  • 1000036947.jpg
    1000036947.jpg
    2,5 MB · Visites: 23
Última edició:
Ray Fields Rider

Ray Fields Rider

Motoaddicte
27 Abr 2020
158
391
Premis
13
Gironella
www.youtube.com
Moto
KTM 1290 Super Adventure S 2022
Hola company. El Quadlock t'aguantarà. Jo no faig offroad, però fa anys que el faig servir i he anat per carreteres ben espatllades. L'únic cop que m'ha caigut el mòbil és perquè no el vaig posar bé. Això si: ni amb el antivibration dampener m'he salvat de carregar-me dos estabilitzadors de càmera de l'iPhone 12. Amb això sí que cal anar amb compte.
 
  • Like
Reaccions: Roger i davsol

Fils similars