• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Informació Nou sistema de calendari i esdeveniments

Afegit al Calendari 30-07-20, 31-07-20

Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.653
Premis
5
Bones! Hem implementat un sistema de calendari i esdeveniments al fòrum a fi de dinamitzar l'organització de sortides i l'assistència a cites del món del motor.

Amb aquest sistema, podem per exemple obrir un fil a la secció de sortides i configurar-hi una o més dates que apareixeran al calendari del fòrum, i que serviran per marcar que per aquell dia s'ha organitzat una sortida. Si una mateixa sortida la realitzem igual en diverses dates, podem afegir més dates al calendari que es relacionaran amb el mateix fil.

Si mirem al botó de "Novetats" veurem que es marquen diferenciats els fils que consten al calendari, i s'hi mostrarà la data.

Com afegir una nova entrada al calendari?
1- Crear un nou fil o dirigir-vos a un ja existent
2- Clicar a "Més opcions"
3- Clicar a "Menú del Calendari"
4 - Clicar a "Afegir a Calendari"
5- Seleccionar "Data d'esdeveniment de Calendari"
6- Clicar "Afegir al Calendari"

Tots els esdeveniments dels pròxims 30 dies no només es mostraran al calendari que trobareu en una pestanya a la barra superior de navegació del fòrum, sinó que es mostraran a la barra lateral del menú principal del fòrum.

Amb aquesta funcionalitat esperem donar un cop de mà en la organització de sortides i en la recerca de companys de ruta.

Per aprofitar la funcionalitat val la pena crear fils ben detallats pel que fa a les sortides que es muntin, encara que siguin a nivell individual per si s'hi vol unir més gent. En aquest cas recomano que afegiu detalls com ara:
  • Traçat (enllaçat al maps) i parades previstes
  • Nivell de conducció
  • Predisposició a esperar-se mútuament o a quedar directament en punts del traçat
  • Ritme de circulació
  • Model de moto
  • Cilindrada
  • Preferències en general que es puguin valorar de cara a una bona experiència de ruta
Si es tracta de rutes de diversos dies, viatges que es volen compartir o experiències o plans més elaborats, com més detallats estiguin els fils, més podrem aprofitar la funcionalitat (Imatges, traçats del Wikiloc o Google Maps, detalls....)

Aprofito per afegir que si sortiu a rodar en un grup habitual de companys però no esteu tancats a noves incorporacions, pot ser bona idea obrir fils convidant a altres a unir-se, indicant sempre que es vulgui preferències per edat, tipus de moto, habilitat, ritme, etc.. Al final no es tracta només de muntar sortides sols o de buscar-ne, sinó d'obrir una mica el nostre entorn a altres persones que també poden voler gaudir de la moto amb gent nova.
 

Adjunts

  • Screenshot_20200717-080702_Chrome.jpg
    Screenshot_20200717-080702_Chrome.jpg
    537,7 KB · Visites: 485
  • Screenshot_20200717-080627_Chrome.jpg
    Screenshot_20200717-080627_Chrome.jpg
    198,9 KB · Visites: 200
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Roger Informació Nou sistema d'anuncis al fòrum Informació i suport 0
Roger Informació Nou sistema d'estats d'ànim Informació i suport 3
Roger Informació Nou sistema de continguts multimèdia Informació i suport 4
Roger Avantatges Nou sistema de premis virtuals Informació i suport 292
Pantum Nou de Sant Boi Presentacions 9
M Em presento sóc nou Presentacions 4
Roger Informació Nou funcionament del fòrum en proves Informació i suport 1
Lluis Tram La carretera que va de Tuixent a la Seu, asfaltada de nou Trams motociclistes d'interès 5
pereg Soc nou Presentacions 10
perlanegraviajes Nou Michelin Road6 Anàlisi de productes 0
torpeyenmoto Nou Canal: TORPEYENMOTO MotoVlogs propis 44
Roger Avantatges Un nou producte ben aviat Avantatges especials 15
navegante360 Em presento Nou vingut Presentacions 8
A Soc nou per aquí. Presentacions 8
Tomás73 Ruta - BCN Soc nou Presentacions 27
Benji67 Soc nou per aquí Presentacions 21
Sergi_gshp Em presento Sóc nou aqui des de Vilanova i la Geltrú Presentacions 40
R Nou des de Terrassa Presentacions 15
JoanBP Em presento Un de nou Presentacions 17
Roger Negoci de Motociclisme Tecnimoto, nou patrocinador de motoristes.cat Negocis motoristes del territori català 12
Jaumenovas Ruta en moto Un nou tomb pel Vallès Occidental Rutes en moto 7
manumanu_adv Nou al foro desde Lleida! Presentacions 15
Ray Fields Rider BON ANY NOU A TOTHOM!!! MotoVlogs propis 1
A Em presento Un de nou al fòrum! Presentacions 13
jmartells Em presento Un de nou Presentacions 11
Francesc89 Em presento De nou a casa Presentacions 14
Sherpa92 Nou per ací Presentacions 6
datkren nou des de Vacarisses Presentacions 12
torpeyenmoto Drone Fimi X8SE (nou preu) Taulell d'anuncis 0
waspbcn Nou "cono" de Barcelona Presentacions 8
K Un de nou Presentacions 10
Serra nou casc: Scorpion exo 1400 air? Mecànica de motos i recopilatoris 16
J.M Fotos Nou mini-motero Presentacions 6
Burkat450R Em presento Nou per aquí Presentacions 5
Roger Informació Nou panell d'estadístiques i nous tipus de comptes Informació i suport 2
S Nou Menbre Presentacions 3
Roger Eric Granado es defineix com a nou campió d’Europa de Moto2 Espai de debat 0
Roger Nou concessionari Motospazio al centre de Barcelona Espai de debat 0
J Nou al forum Presentacions 3
J Ruta en moto Fiesta de la Moto (nou pingüinos) Rutes en moto 5
Roger Informació Sistema de venda de productes de Segona Mà Informació i suport 0
SerrDavos Anàlisis-Comparativa Sistema GPS Quadlock Anàlisi de productes 21
Roger Enganxen a un motorista amb un sistema per amagar la matrícula Espai de debat 0
Roger Formació Calendari juny, juliol i setembre de formacions HIS (Honda Institut de Seguretat) Formació motorista 5
Roger Concurs / Sorteig Concurs de fotografia pel calendari del 2021 Concurs de fotografia Calendari 2021 105

Fils similars