Hola!
Doncs, molt content, la veritat és que no li puc posar cap pega a la moto, tot i que vull fer un canvi cap a algo més "custom"... em tira molt la Kawasaki Vulcan...
Et tira el custom?
Ves-hi aquells dies en que pots provar motos als conces !!
Jo crec que tot i tenir els seus pros (sobretot estétics), si busques una moto pel dia a dia, fàcil de mantenir i amb recanvis "accessibles", una custom tipus americana (low and long) comença a estar-hi al principi del costat de poc pràctic.
Opinions tenim moltes i variades tothom, però ho has de probar tu en primera persona. Posició de conducció, pes, accessoris,...."m'hi possa o no m'hi possa"....etc
La meva primera opció de compra per tornar a les 2 rodes era una Triumph TT100 de carburació negra, per sortir del concepte "custom americà" tant present ara mateix, i tenir una moto més curta i àgil en ciutat i carreteres revirades. Però el pressupost i una supervendes i supertestada Yamaha Fazer, d'estil sport turisme, em va convèncer: potència suficient per portar 2 i amb les comoditats que se li poden possar a poc a poc, com a totes les motos.
Jo et recomano que no et tenquis en banda i donis una oportunitat a la CB500X i que mentre la portis no li facis el salt mentalment amb la Vulcan.....
Gaudeix el que tens i ja vindrà el que hagi de venir !!!
Ens veiem a l'asfalt