Notícia Dia gris

Burkat450R

Cul quadrat
OffRoader
Premis
3
Avui males notícies....Fa unes hores m'he assebentat que un amic de la família ens a deixat disfrutant de la moto....va passar ahir a la carretera de Palafrugell a Calella de Palafrugell sobre les 9 del vespre....però no és sap la causa del accident...

Aquest amic va sortir de treballar aprofitant la fase 1 del desconfinameent i ja no ha tornat..... només tenia 23 anys.... imagina les experiències que l'hi quedaven per viure...el poble enter està desolat ....

M'agradaria que aquest vespre engeguesim tots les motos i tallar injecció en honor a un company més caigut...és igual l'hora és igual el rato, gas i ràfagues!!!!! En honor a ell ....
Gràcies companys...

Última edició:

Burkat450R

Cul quadrat
OffRoader
Premis
3
Un merda gent ,hem pensava que no necessitaria utilitzar aquest grup ....però això és un cop dur...i amb el distanciament social....no tenim els amics tant a prop com voldríem... gràcies de nou companys...

J.M

Rodant
Rider On Road
Premis
1
Avui males notícies....Fa unes hores m'he assebentat que un amic de la família ens a deixat disfrutant de la moto....va passar ahir a la carretera de Palafrugell a Calella de Palafrugell sobre les 9 del vespre....però no és sap la causa del accident...

Aquest amic va sortir de treballar aprofitant la fase 1 del desconfinameent i ja no ha tornat..... només tenia 25 anys.... imagina les experiències que l'hi quedaven per viure...el poble enter està desolat ....

M'agradaria que aquest vespre engeguesim tots les motos i tallar injecció en honor a un company més caigut...és igual l'hora és igual el rato, gas i ràfagues!!!!! En honor a ell ....
Gràcies companys...
Donar-ho per fet!
El meu suport per la família i els companys que ho patiran des de la distància.
Jo vaig perdre món pare fa un mes i el no poder ser-hi quan cal, fa molt mal!
Ràfagues al cel!

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Nivell
2
Premis
5

Aquest amic va sortir de treballar aprofitant la fase 1 del desconfinameent i ja no ha tornat..... només tenia 23 anys.... imagina les experiències que l'hi quedaven per viure...el poble enter està desolat ....

Gràcies companys...
Moltíssims ànims company. Aquestes coses ens fan recordar fins a quin punt és fràgil el nostre pas per la vida. Ni la justícia, ni la raó ni la més intensa de les passions per la vida poden fer res davant d'un destí que, estigui escrit o no, s'imposa sense contemplacions.

Una forta abraçada i recorda que ens tens pel que faci falta company

Donar-ho per fet!
El meu suport per la família i els companys que ho patiran des de la distància.
Jo vaig perdre món pare fa un mes i el no poder ser-hi quan cal, fa molt mal!
Ràfagues al cel!
Ho sento molt Josep Manel. Em penso que per molts, per masses, aquest any ens marcarà per sempre. Però seguirem gaudint de la vida, perquè la vida és això: vida. Per nosaltres i pels que ja no hi són, perquè no es tracta del final, sinó del que vam compartir-hi en vida.

Una abraçada enorme

J.M

Rodant
Rider On Road
Premis
1
Moltíssims ànims company. Aquestes coses ens fan recordar fins a quin punt és fràgil el nostre pas per la vida. Ni la justícia, ni la raó ni la més intensa de les passions per la vida poden fer res davant d'un destí que, estigui escrit o no, s'imposa sense contemplacions.

Una forta abraçada i recorda que ens tens pel que faci falta company

Ho sento molt Josep Manel. Em penso que per molts, per masses, aquest any ens marcarà per sempre. Però seguirem gaudint de la vida, perquè la vida és això: vida. Per nosaltres i pels que ja no hi són, perquè no es tracta del final, sinó del que vam compartir-hi en vida.

Una abraçada enorme
Moltíssimes gràcies, Roger. Ell va ser qui em va posar el cuquet de la moto, va comprar-ne el primer Vespino, va deixar-me la seva Honda CG125, i va animar-me a comprar-me la Suzi TU250. No va arribar a veure la Mitt, però viatja amb mi al meu cor i al meu casc!

A dalt