• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Conversió a manillar alt(FZ 750).

S

Sebastricu

Cul quadrat
20 Feb 2020
98
67
Algú de vosaltres,ha modificat alguna vegada.els semimanillars a manillar alt i d'una peça?
Tinc pensat fer-ho a la meva YAMAHA,per millorar el confort en la conducció,i voldria saber opinións.
Concretament,amb un Kit SLS.
Gràcies.
 
  • Like
Reaccions: Roger X-ADV
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Algú de vosaltres,ha modificat alguna vegada.els semimanillars a manillar alt i d'una peça?
Tinc pensat fer-ho a la meva YAMAHA,per millorar el confort en la conducció,i voldria saber opinións.
Concretament,amb un Kit SLS.
Gràcies.
Bones! T'has demanat el kit ja?
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Hola,
no encara.
Estic recopilant info.

Jo el que miraria són dues coses:

- si s'han de canviar cables per la nova alçada del manillar (que no arribin els originals);

- si amb la nova posició del manillar s'haurà de canviar la posició del peus (si és que has de canviar la posició del cos).

La segona és la que em preocuparia més, ja que la posició i l'estil de conducció pel tipus de motocicleta van casi lligats. Si vas més recte, el mullit del seient haurà de canviar-se i les cames poden estar més encongides si t'acostes més al dipòsit que abans....per no parlar de l'aire que ara si tindrias al casc. Aquí potser si s'han de posar-hi més calers a la llarga si la vols per fer rutes, nomès per guanyar confort.

Mira-t'ho bé, Sebas !!


Ens veiem a l'asfalt
 
S

Sebastricu

Cul quadrat
20 Feb 2020
98
67
Bona reflexió,Niko.(es nota la téva veteranía).
Tot això,ja ho he sopesat,i continúo ferm en la decisió de la modificació del manillar.
Crec,que no caldrar modificar rès més.
En qualsevol cas,quan m'hi posi,ja aniré informant.
Aquesta modificació,es fa a molts tipus de motos esportives,amb resultats satisfactòris.
Salut company,i gràcies per la téva opinió.✌️
 
S

Sebastricu

Cul quadrat
20 Feb 2020
98
67
Aporto diverses fotografies,de conversións ja fetas,i ón es pot apreciar,que no s'ha actuat ni en el seient,ni en les estriberas.
Pel que fa,al kit de LSL,ja vé amb els manguitos llargs,de frè devanter i embrague.
No em queda clar(encara),lo del cablejat de les piñes de conmutadors.
 
S

Sebastricu

Cul quadrat
20 Feb 2020
98
67
IMG 3781
 

Fils similars