Bona tarda

Non-stop

Residència habitual: Sobre Rodes
Tarat de les Dues Rodes
Nivell
1
Premis
2
Gràcies, em sembla que a la Fase 3 (dia 25 de Maig) es pot anar en moto per oci.

Enviado desde mi Redmi Note 5 mediante Tapatalk
Bones Victor benvingut!! Que guapa en blau, i deu anar finíssima.

Joe si no la pots ni netejar pq deu estar brillant encara, ja es mala sort. Si et serveix de consol jo vaig tenir un parell de mesos la GSR sense estrenar al garatge perquè encara no acumulava els 2 anys amb el carnet A2, així que ànims que sé com et sents :ROFLMAO:

De fet i si no ho recordo malament, els compis de @cargols2rodes tenen la Guzzi V85 amb el rodatge sense fer. Imagina!

Non-stop

Residència habitual: Sobre Rodes
Tarat de les Dues Rodes
Nivell
1
Premis
2
Encantat, si va bé , no tan bèstia com la Gsr 600, però te força. La teva la vas comprar nova ?

Enviado desde mi Redmi Note 5 mediante Tapatalk
Que va, amb uns 30.000 km si no ho recordo malament. Vaig vendre un Yamaha XT 600E per 1400€ a Wallapop i em vaig comprar la GSR per 3.000€. Sembla mentida com es poden devaluar les motos segons els models. Una Africa Twin dels 2000 et costa trobar-la per menys de 4.000€ i motos com la GSR o les Fazer, que van molt be i es gaudeixen molt, del 2006 o 2008 i no passen dels 3.000€.

wunderlich

Nouvingut
Premis
2
Està bé 3.000 eur, 30.000 km son pocs per aquesta moto. A mi m'agraden les naked (2/3/4cil) de mitja cil.lindrada, son molt polivalents i llegueres si fas ciutat també. Jo dubtava entra la mt 07 i la Honda CB 650R (cafe racer).

A dalt