• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Contingut recent de J.M

  1. J.M

    Off Topic Pinyot brutal, sense conseqüències greus!

    Doncs si companys, me l'he fotut ben fotuda, però (tot i no dur campaneta) dec tenir un àngel de guarda com un armari de dos cossos! Us explico, que necessito "desfogar-me": Dijous: m'avisen del taller que la moto ja té la revisió feta ( filtres, oli,pastilles de fre, bujies...). Divendres: A...
  2. J.M

    Em presento Chema

    Benvingut a la colla!
  3. J.M

    Consells De Barcelona a Andorra

    Creieu que amb una foto del Maps, serà suficient per sol·lictar el premi d'Andorra per la N-260?
  4. J.M

    Consells De Barcelona a Andorra

    Ostí! Ara vaig cap allà.Em va de conya, pq tinc l'hotel a Aixovall, just a la carretera d'Os de Civis
  5. J.M

    Consells De Barcelona a Andorra

    Jo me n'hi vaig demà, i la intenció és pujar per la carretera del pantà d'Oliana (primer he de fer una visita familiar a Bellcaire d'Urgell). Un cop allà no tinc cap pla tancat, però al mirador del Roc del Quer i una ruteta de romànic, segur que cau! Com que sóc extremadament calurós, no porto...
  6. J.M

    III Trobada motoristes.cat

    Jo per poc que pugui també m'apunto! ?
  7. J.M

    Fotos La meva Speedmaster "nova"

    Doncs mira, al final m'he apuntat i, tot i que no podré anar-hi perquè seré a Londres, he fet la meva donació. Tot sigui per la investigació del càncer de pròstata i per la salut mental, que prou que ens convé!
  8. J.M

    Fotos La meva Speedmaster "nova"

    Doncs no ho havia pensat, però... perquè no? A mes, la meva pròstata hi està molt d'acord!
  9. J.M

    Fotos La meva Speedmaster "nova"

    Anem vestint a la nena...
  10. J.M

    Ruta en moto Em presento

    Benvingut des de la capital vallesana! Aveure si coincidim!✌️
  11. J.M

    Ens re-presentem!

    Vés que viiiinc! Ara, a pensar nom i a anar-li posant les xuxes de l'altre!!
  12. J.M

    Ens re-presentem!

    De moment, que quedi clar qui recull la moto!
  13. J.M

    Canvis al garatge

    Jo en breu hauré d'acomiadar la Mitt400... i també se'm fa una mica de nus a la boca de l'estòmac, però no puc mantenir una màquina en la que, en tres mesos, no hi ha hagut disponibilitat de recanvis a fàbrica! De tota manera no oblidaré les estones compartides i les seves sessions de "teràpia".?
  14. J.M

    Ens re-presentem!

    Ja només em falten horetes!!!?? A veure si aquest mateix vespre us la puc ensenyar! (la moto, malpensats!)
  15. J.M

    Ens re-presentem!

    Dijous que ve a les 18:30 la recullo a Barna!! (Se'm farà llaaaaarga la setmana...) ATENCIÓ: S'acosten fotos!