• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Contingut recent de Iván García

  1. Iván García

    Hola a tots/es.

    Molt bona aquesta Triumph !!
  2. Iván García

    Sortideta a Sant Miquel del Fai des de Girona

    molt bones fotografies!!! , hi era tancat per aforo o tancat l'accés?
  3. Iván García

    Dubte On pintar peça moto

    ja m'han contestat, al final esperaré, ja que m'han dit que mínim triguen una setmana i ara mateix he de disposar de la moto i no em fa gràcia deixar-la/circular sense la peça
  4. Iván García

    Dubte On pintar peça moto

    Moltes gràcies per la teva resposta, si es clar que sempre pot caure pero ja vaig controlant més el seu pes i em sento més segur. Tota ajuda es benvinguda! Entenc el que em deies de desmuntar, el tema es que utilitzo la moto per anar i tornar de treballar i nose si serà comode anar sense les...
  5. Iván García

    Dubte On pintar peça moto

    Molt bon dia, bé a Barcelona una mica remullats jajaja. El meu dubte és ara que porto ja uns mesos amb la moto, fent ja els 3000 km, crec que puc passar el pas de què la moto no em caurà en parat.:confused: Per això vull pintar els petits desperfectes que portava la moto al comprar-la...
  6. Iván García

    Fotos Les nostres millors fotografies

    de ruta pel montseny
  7. Iván García

    Ruta - BCN 'CONOS BCN'

    Moltes gràcies, si sembla que porto la inclinació massa alta, miraré ajustar-ho per la pròxima jeje :sneaky:, també el tema contrastos potser ho puc corregir amb algun filtre de l'editor, la càmera que utilitzo és aquesta: Camera CROSSTOUR 20mp la ruta va ser magnifica, llàstima que no...
  8. Iván García

    Ruta - BCN 'CONOS BCN'

    Molt bones adjunto un vídeo resum de l'anada de la ruta!, és dels primers vídeos que gravo-edito i estic obert a consells! He intentat reduir-ho, però m'ha quedat un vídeo llarg :LOL: Ho he hagut de pujar a YouTube pel pes, però per respectar privacitat dels companys està en ocult
  9. Iván García

    Ruta - BCN 'CONOS BCN'

    Sisii vaja "tipin ens has agafat [emoji23][emoji23] volant baix [emoji110][emoji100]
  10. Iván García

    Ruta - BCN 'CONOS BCN'

    +1 volant baix [emoji110][emoji100]
  11. Iván García

    Ruta - BCN 'CONOS BCN'

    Siii jo estic de vacances, sense moto però cap a setembre a qualsevol sortida que és planifiqui i estaré interessat! volant baix [emoji110][emoji100]
  12. Iván García

    Hola, em presento!

    Benvingut!! Quina preciositat!
  13. Iván García

    Dubte Què en sabeu de la marca Zontes?

    Jo de referències tan sols en tinc una, d'un amic, i tot i estar còmode i no tenir cap problema, no s'acaba d'adaptar a la postura, si us fixeu a les diverses reviews al model naked, les estriberes estan molt avançades (estil custom), i és una mica estranya, tot serà provar-la al concessionari...
  14. Iván García

    Molt Bones!

    Bones i benvingut! Jo per recomanar, vaig estar molt a gust a RACC AUTOESCOLA, i tot i tenir un accident i haver d'ajornar l'examen pràctic 6 mesos, em van fer una molt bona gestió, això si, el tràmit del A2 és aprendre a superar els circuits lent i el ràpid, després al de circulació ja fan...
  15. Iván García

    Ruta - BCN 'CONOS BCN'

    On podem trobar l'enllaç del discord?