• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Informació Manifestació 13 de juny a Girona i Barcelona

Afegit al Calendari 13-06-21

JoanBP

JoanBP

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
7 Mar 2021
722
1.290
Premis
13
Torroella de Montgrí
Moto
HONDA NC750X ABS
En unaltre grup m'han passat la convocatòria per una trobada/manifestació el 13 de juny en 25 ciutats del país per reivindicar els drets dels motards. Les de CAT, són Barcelona i Girona. Algú en sap alguna cosa més?
Salut!

Editat per Organització del fòrum:

Manifestació per la defensa dels drets dels Motoristes davant les vulneracions realitzades per les administracions públiques.
?
13 de juny a Girona (Punt de trobada al Pavelló de Fontajau)
?
i a Barcelona (Pàrking de la Marbella)
?
a les 12:00 h.
✊
Organitza Unión Internacional Defensa Motociclistas
?
Guarda-rails sense protecció, l'estat del paviment, l'adversió continuada de la DGT, pintures lliscants en les senyalitzacions viàries a l'asfalt, investigacions en sinistres de trànsit, les condicions del manteniment de les carreteres i el reconeixement de la moto com un mitjà d'alta eficiència, entre d'altres reclamacions.

 
Última edició per un moderador:
Freerider27

Freerider27

Nouvingut
12 Gen 2021
15
39
Premis
2
Òbviament s'hi ha d'anar i hi aniré, però aquestes odes a la llibertat i tal... sembla que es banalitza el significat de la paraula "llibertat" i es rebaixa el nivell (intelectual i de revindicació) d'allò que, amb tota la raó del món, reclamem com a col·lectiu. No crec que reivindicar l'ús de la moto i les bones condicions per a aquesta activitat vagi de llibertat o no llibertat. Crec, a més, que és l'argument fàcil utlitzar la llibertat per fer manifestacions d'aquestes; com si per que la cosa vagi de llibertat hagi de ser més important o hagi de tenir més valor reivindicatiu. Em sona a la boja aquella de "comunismo o libertad" i li treu, al meu parer, molt del valor i del sentit de la manifestació. Ojo! ni ho organitzo ni res, tampoc vull que sigui cap crítica destructiva ni que ningú s'ho prengui com res personal, tot el contrari, l'única manera d'aconseguir coses és fent soroll al carrer.


PD: on és el parking aquest de Barcelona??
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Òbviament s'hi ha d'anar i hi aniré, però aquestes odes a la llibertat i tal... sembla que es banalitza el significat de la paraula "llibertat" i es rebaixa el nivell (intelectual i de revindicació) d'allò que, amb tota la raó del món, reclamem com a col·lectiu. No crec que reivindicar l'ús de la moto i les bones condicions per a aquesta activitat vagi de llibertat o no llibertat. Crec, a més, que és l'argument fàcil utlitzar la llibertat per fer manifestacions d'aquestes; com si per que la cosa vagi de llibertat hagi de ser més important o hagi de tenir més valor reivindicatiu. Em sona a la boja aquella de "comunismo o libertad" i li treu, al meu parer, molt del valor i del sentit de la manifestació. Ojo! ni ho organitzo ni res, tampoc vull que sigui cap crítica destructiva ni que ningú s'ho prengui com res personal, tot el contrari, l'única manera d'aconseguir coses és fent soroll al carrer.


PD: on és el parking aquest de Barcelona??
Bueno els de la IMU són molt parlar amb llenguatge jurídic i de basar-se en lleis i reglaments, suposo que per això parlen continuament de drets i llibertats. També ho diuen en referència a que les autoritats i la DGT tendeixen a normativitzar en contra de la moto com a vehicle útil i d'interès, quasi buscant que no s'utilitzi, criminalitzant contínuament als conductors de la moto i també excusant l'alta accidentalitat del col·lectiu en l'única responsabilitat del motorista.
Jo entenc que en aquest sentit es parla de llibertat en referència al dret que tenim de triar la moto com a mitjà de transport, i que en fer-ho ens mereixem que les autoritats siguin responsables amb els compromisos que tenen, que com s'esmenta al manifest són:
  • Que es protegeixin tots els guarda-rails amb sistemes de protecció per a motociclistes seguint el dictat de l’article 14 de la Constitució sobre la no discriminació.
  • Que el paviment de carreteres i carrers garanteixi la seguretat de rodament en les nostres vies públiques, mantenint la uniformitat estructural i de fregament legalment establertes i la neteja adequada.
  • Que les marques vials garanteixin la seguretat de rodament en les nostres vies públiques, mantenint el nivell de fregament adequat.
  • Que senyalitzin de manera adequada i complint amb la llei tots els perills.
  • Que la DGT deixi d’assetjar els ciutadans motociclistes tractant d’imposar mesures de desencoratjament a l’ús de les motocicletes, dificultant l’accés al nostre mitjà de mobilitat personal.
  • Que la DGT i la resta de les administracions públiques competents en matèria de vigilància de la seguretat viària, vigilin també els incompliments legals relatius a el mal estat de conservació de les carreteres.
  • Que es millori la investigació dels sinistres de trànsit, identificant els factors reals directes o indirectes dels nostres accidents per determinar les mesures preventives adaptades a la realitat de les circumstàncies. Sol·licitem un protocol d’investigació d’accidents de trànsit per a tots els cossos policials i la unificació de la formació dels investigadors.
  • Que les fiscalies de seguretat viària persegueixin als responsables que, tenint l’obligació de mantenir la carretera en les millors condicions possibles de seguretat viària, no restitueixen la seguretat de la via (article 385.2 de el Codi Penal).
  • Que els ajuntaments reconeguin la motocicleta com un mitjà de transport d’alta eficiència, permetent el seu ús en zones de baixes emissions.
A tot això hi tenim dret i forma part de la nostra lliure tria d'anar amb moto, i que en fer-ho no augmentem el risc de la nostra integritat per causa de com estan les carreteres i la normativa viària.
 
JoanBP

JoanBP

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
7 Mar 2021
722
1.290
Premis
13
Torroella de Montgrí
Moto
HONDA NC750X ABS
Òbviament s'hi ha d'anar i hi aniré, però aquestes odes a la llibertat i tal... sembla que es banalitza el significat de la paraula "llibertat" i es rebaixa el nivell (intelectual i de revindicació) d'allò que, amb tota la raó del món, reclamem com a col·lectiu. No crec que reivindicar l'ús de la moto i les bones condicions per a aquesta activitat vagi de llibertat o no llibertat. Crec, a més, que és l'argument fàcil utlitzar la llibertat per fer manifestacions d'aquestes; com si per que la cosa vagi de llibertat hagi de ser més important o hagi de tenir més valor reivindicatiu. Em sona a la boja aquella de "comunismo o libertad" i li treu, al meu parer, molt del valor i del sentit de la manifestació. Ojo! ni ho organitzo ni res, tampoc vull que sigui cap crítica destructiva ni que ningú s'ho prengui com res personal, tot el contrari, l'única manera d'aconseguir coses és fent soroll al carrer.


PD: on és el parking aquest de Barcelona??
En el cartell de Bcn hi ha un QR. Suposo que és el localitzador.
 

Adjunts

  • Screenshot_20210517_182747_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_20210517_182747_com.android.chrome.jpg
    1,1 MB · Visites: 94
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.208
2.586
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Algú hi aneu?
Jo tinc pensat fer acte de presència, i si de pas puc posar cara a algu del forum, molt millor!

PD Jo vaig a la de Barna
Si hem trobo mitjanament bé també i aniré a la de Barcelona. El problema és que només ho sabré el mateix dia.
A veure com estem dissabte ;)
 
  • Like
Reaccions: Roger
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
589
1.111
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Algú hi aneu?
Jo tinc pensat fer acte de presència, i si de pas puc posar cara a algu del forum, molt millor!

PD Jo vaig a la de Barna
Jo penso anar, i us voldria proposar-vos una cosa a la gent que vulgui anar a la de Barcelona.
Que us sembla quedar una mica abans per coneixens i posar cara a la gent de MOTORISTES.CAT?, una hora avans, a les 11?.
Había pensat quedar en els aparcaments del Jardí Botànic de Montjuïc (adjunto foto). Sortint d'allà a un quart, arribem força bé, baixant per Miramar arribem en un moment.
Qui s'apunta?.?‍♂️
PD. Jo aniré una mica abans.:giggle:

1623446110257
 
  • Like
Reaccions: Roger
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Edutarraco Notícia Manifestació a Girona Espai de debat 2
Qim44 Ruta en moto Sortida per donar suport a la manifestació de la Plataforma en Defensa de l'Ebre Rutes en moto 4
cargols2rodes Caragolada 10 de Juny Propera sortida d'esmorzar per celebrar l'any nou 4
Jaumenovas Ruta en moto Matinal dimecres 29 juny 2022 Sortides anteriors 13
FormigaAtòmica Ruta en moto Transpirenaica - 13 a 17 de juny del 2022 Cròniques sobre motociclisme 19
Roger Formació Formació 3.0 a: Lleida (Ponts) el pròxim 26 de juny / Girona 2 juliol / Arbúcies 3 juliol Formació motorista 5
Johanovski Ruta en moto The Silent Route a mig juny: serà un forn? :__) Rutes en moto 22
Roger Formació Formació 3.0 el 19 de juny a Monistrol de Calders i diumenge 20 a Ca la iaia (Sant Salvador de Guardiola) Formació motorista 1
Roger Formació Calendari juny, juliol i setembre de formacions HIS (Honda Institut de Seguretat) Formació motorista 5
Xavier sc Per aquest dissabte 12 de Juny Sortides anteriors 8
J Crònica Ruta diumenge 28 de juny Cròniques sobre motociclisme 1
Nikokaos Ruta en moto SORTIDA BANYOLES - SANT CARLES DE LA RÀPITA - GARÓS - BANYOLES (22 a 24 de JUNY 2020) Rutes en moto 22
Roger Concurs / Sorteig Sorteig mes de juny! Informació i suport 1
X04N Esdeveniment MotoExplora Girona Nord 07/10 MotoExplora 2
G Ruta - Girona 10/06/23 Girona-Cadaques (vermmuth)- Peralada (dinar) - Tornada cap escu a casa seu Rutes Obertes 32
rbadfrozen Em presento Hola des de Quart (Girona) Presentacions 22
Nikokaos Ruta en moto Ruta Girona - Montseny - Girona Rutes en moto 0
JoanBP Formació Formació 3.0 el 2 de juliol a Girona i 3 de juliol a Arbúcies Formació motorista 4
Roger Distinguished Genleman’s Ride a Girona! Sortides anteriors 2
mr_pointer Informació Motovolta 2021 - Girona / Sant Hilari Sacalm Motovolta 47
Albert_f850adv Salutacions de l'Albert de Figueres (Girona) Presentacions 14
Nikokaos 5a Sortida GIROMOTER@S 12/11/2020: Banyoles-Olot-Pantà de Sau-Angles-Girona-Banyoles Sortides anteriors 4
Nikokaos Sortideta a Sant Miquel del Fai des de Girona Sortides anteriors 4
M Em presento Bones des de Begur, Girona. Presentacions 7
Roger Ruta - Girona Formació 3.0 juliol 2020 (Girona) Rutes en moto 16
Nikokaos Ruta en moto Sortida Girona-Portbou Rutes en moto 5
Nikokaos Ruta en moto Sortida per Girona provincia (fase 2 del Covid-19) Rutes en moto 10
Roger Classes gratuïtes de formació 3.0 a Girona amb el Servei Català de Trànsit i Anesdor Rutes en moto 0

Fils similars