• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Avantatges Obrim comandes de noves peces brodades!!!

Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.308
2.664
Premis
5
Així no es pot!!! No m'he pogut aguantar amb la dessuadora de coll rodó..... comanda feta! hahah
Collonut!!! M'alegro de que t'hagi agradat. Jo m'agafaré també aquesta, i m'estic pensant si també la de cremallera sencera. Va segons l'estil que cadascú acostuma a portar o prefereix.

Ja ens diràs que et sembla!!! Espero que la gaudeixis moltíssim. Moltes gràcies!!!!
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.308
2.664
Premis
5
Bones! Tots els que vau efectuar comandes aquesta setmana ja hauríeu d'haver rebut mail de confirmació de comanda per part d'Individual.cat. Si tenim sort s'enviaran aquesta setmana pròxima ?
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.308
2.664
Premis
5
Bon dia motoristes! Ja comencen a sortir les primeres comandes de la setmana cap a les vostres cases :love:. Com sempre, atents al mail amb l'enllaç de seguiment de Packlink!

WhatsApp Image 2021 03 02 at 094248
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo i Serra
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.308
2.664
Premis
5
Bona nit motoristes,
jo ja he rebut el meu buff i també m'encantaaa, tal i com ja va dir en Ray, molesta una mica els fils del brodat però ja ho he retallat i perfecte.
Ara si que fardaré! ??️
Bones Carmeta, que bé! Me n'alegro molt. Ara a gaudir-lo al màxim, sobretot fent molts i molts kilòmetres! ✊
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo i Serra
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.308
2.664
Premis
5
Bones! Les dessuadores que han sortit avui, tal i com veureu als vostres mails, arribaran a casa vostra el pròxim dilluns! El cap de setmana ens ha guanyat la partida, però la recompensa valdrà la pena ?
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.308
2.664
Premis
5
Motoristes! Us deixo enllaç del sorteig que realitzen els amics d'Individual.cat, que són precisament els que ens elaboren els productes brodats de la comunitat.

En aquesta ocasió, sortegen un buff personalitzat amb el disseny que vosaltres vulgueu. Per participar feu una ullada a aquest post d'instagram:


El sorteig es farà el propet 19 de març i el guanyador s'anunciarà a les seves històries!
 
  • Like
Reaccions: Serra i Pep Aràgo
Carmeta

Carmeta

Grup Sanguini: 98 octans
9 Gen 2021
261
691
Premis
12
Bona nit companys,
Aquí em teniu a mi també amb el fantàstic buff a punt de sortida, és molt còmode i a més a més abriga!
També em van arribar les enganxines però d'això no tinc foto, ja en faré en un altre moment.
Apa doncs, salut i gassss!
1615839980969
 
Carmeta

Carmeta

Grup Sanguini: 98 octans
9 Gen 2021
261
691
Premis
12
Bones motoristes! Degut a l'èxit de les enganxines i els pegats, he volgut anar una mica més enllà per poder oferir-vos una sèrie de peces brodades amb el logotip de la comunitat, brodat i enviat pels companys i amics d'Individual.cat.

Actualització 23/02/2021: Incorporem 4 models de noves dessuadores al catàleg! Com amb les jaquetes i complements, tant els brodats com les peces són de molt bona qualitat, gràcies als amics d'Individual.cat.

Afegim al catàleg:

? Dessuadora de coll rodó amb brodat de motoristes.cat ?

Dessuadora amb brodat de motoristes.cat de màxima qualitat, de disseny actual i molt còmode.
Veure l'arxiu adjunt 3065

? Dessuadora de cremallera sencera amb brodat de motoristes.cat ?​

Dessuadora amb brodat de motoristes.cat de màxima qualitat, amb cremallera YKK metàl·lica sencera i caputxa, . Incorpora butxaca davantera i accés per auriculars.
Veure l'arxiu adjunt 3067

? Dessuadora tancada amb caputxa amb brodat de motoristes.cat ?​

Dessuadora amb brodat de motoristes.cat de màxima qualitat, amb caputxa, tancada i amb un disseny modern i original d’aquest tipus de peça. Incorpora butxaca davantera i accés per auriculars.
Veure l'arxiu adjunt 3068

? Dessuadora de mitja cremallera amb brodat de motoristes.cat ?​

Dessuadora amb brodat de motoristes.cat de màxima qualitat, amb mitja cremallera YKK metàl·lica, coll alt i un disseny contemporani.
Veure l'arxiu adjunt 3069

Jaquetes

Jaqueta Softshell amb brodat: Una jaqueta Softshell amb el logotip brodat de motoristes.cat. És impermeable, transpirable i resistent al vent. Incorpora una cremallera YKK de dalt a baix, un coll elevat i diverses butxaques.

Veure l'arxiu adjunt 2715

Jaqueta encoixinada amb brodat: Una jaqueta amb el brodat de motoristes.cat encoixinada, amb les mànigues de teixit Softshell, molt lleugera i càlida. A prova d’esquitxos d’aigua, transpirant i amb cremalleres de qualitat.
Veure l'arxiu adjunt 2716

Buff de neoprè amb capacitat de filtrar partícules, ideal per quan anem amb moto i no ens volem posar la mascareta al repostar, o per comentar alguna cosa amb els companys.

Veure l'arxiu adjunt 2717

Mascareta amb homologació FFP2 amb 150 usos recomanats, de tal manera que si la rentem cada dos dies, per exemple, pot durar pràcticament un any.

Veure l'arxiu adjunt 2865

Destacar que Individual.cat és qui fabrica els productes de la Rider1000, així que podeu donar per fet que tant els seus productes com els brodats que realitzen, són de màxima qualitat.

  • Podeu realitzar les compres de manera automàtica des de https://botiga.motoristes.cat/ , i Individual rebrà automàticament el pagament i la vostra comanda. De les vendes, entre 2 i 5 euros segons el producte ens els quedem a motoristes.cat, així que donareu un cop de mà a mantenir el projecte.
  • Ja veureu que en fer la compra podeu triar dos tipus d'enviament: D'un producte o de més d'un producte. Si trieu l'enviament d'un sol producte, el preu és de 7 € per l'enviament de jaquetes, i de 5,50 € en el cas de buff o mascareta. Si compreu més d'un producte només pagareu un import de despeses d'enviament, que haurà de ser de 7€ (encara que feu dos buff, o dos mascaretes, en ser dos productes l'enviament costa 7€)
  • Al mail que introduïu en fer la vostra compra, rebreu informació sobre la vostra compra, i també un enllaç amb el seguiment de la vostra compra, quan aquesta s'hagi realitzat.
  • Si voleu fer el pagament amb Bizum, trieu el mètode de pagament per transferència, i m'ho comenteu per privat, i us facilitaré un núm de telèfon.
  • Segons ens han comentat els fabricants, són peces unisex, així que seguint les guies de talles de cada producte, no hauríeu de tenir cap problema. Es broda la peça per cada compra, així que seria interessant no realitzar devolucions. Com us comento treballen amb la Rider1000, així que tindreu productes de primera heheh.
  • No és un catàleg indefinit. S'anirà renovant segons l'èxit, la temporada o l'interès, així que les compres són limitades.
* Preus actualitzats. Inclouen l'IVA, i l'enviament es suma al final de la compra. Com deia, 7 € si es compra jaqueta, 5,50 si es compra buff o mascareta, o bé 7 € si es compren més d'un producte, siguin els que siguin.

Per qualsevol dubte no dubteu en comentar. Mil gràcies per l'interès!!!

Hola Roger, hi ha possibilitat de fer buffs d'estiu? Es que l'altre dia amb la caloreta ja em va sobrar el buff i gaire bé que no me'l podré posar més fins que faci més fred!
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo i Roger
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.308
2.664
Premis
5
Ei!! tindrem samarretes de maniga curta? el jersei m'encanta pero a aquestes temperatures comença a sobrar... :ROFLMAO:
Hola compi! Doncs ja portem uns dies parlant-ho amb individual.cat i molt aviat tindrem novetats. Estan força liats amb la Rider però esperem concretar algo aquesta setmana (y)

Moltes gràcies per l'interès!!!
 
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
585
1.578
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Hola compi! Doncs ja portem uns dies parlant-ho amb individual.cat i molt aviat tindrem novetats. Estan força liats amb la Rider però esperem concretar algo aquesta setmana (y)

Moltes gràcies per l'interès!!!
I podrien ser samarretes per a Dona? ? per no sembla sacs de patates ? i anar molt guapes ??‍♀️