• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Consells Petita repació de punys térmics

Bascu

Bascu

Grup Sanguini: 98 octans
3 Jun 2020
258
670
Premis
6
Hola a tots, i amb tot bon setembre.

Aquests dies m'he adonat que el polsador dels punys tèrmics de la meva Yamaha han sofert un petit desperfecte. El plàstic s'ha trencat, jo vull pensar que de la mateixa calor de l'estiu. El cas es que tinc por que pel forat es veu una part metàl·lica que potser es part del circuit elèctric, i ara tinc por que entri aigua per allà i provoqui un curt circuit. De moment he posat un tros de cel·lo (que no enganxa pas) però vull trobar un alguna cosa més definitiva.


2023 08 31 160014




El punys són oficial Yamaha, i es clar, molt el temo que si vaig a la casa em diran de canviar tot el puny sencer (amb tot allò que implica) per aquesta petitesa

Moltes gràcies!
 
pepprats

pepprats

Grup Sanguini: 98 octans
14 Gen 2021
277
778
Premis
18
Barcelona City
linktr.ee
Moto
FZ6S S2
Twitter
pepenmoto
Bones!!!
Per la foto sembla que el que s'ha trencat es com un adhesiu de plàstic semirígid. Potser sí li apliques calor (secador o decapador aquest últim amb compte de no fondre-ho tot) i d'aquest mode puguis retirar-ho completament, reparar-ho en una taula i després tornar-ho a enganxar.

Potser dit així sembla molt fàcil però després a la pràctica no ho sigui pas... Depèn de com estigui aquest plàstic clar.

Quedo atent que ens actualitzis.
Sort amb la reparació i me sap greu no sé de més ajuda.
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.199
2.571
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
On la vas comprar no et van donar garantía? jo provaría primer de reclamar al concessionari.
 
Bascu

Bascu

Grup Sanguini: 98 octans
3 Jun 2020
258
670
Premis
6
El problema es que la moto es de segona mà i ja tenia amb els punys instal·lats. Cosa que no era original de la moto, sinó de l'antic propietari. No crec que anant on la vaig adquirir em donin cap solució.

Per aquest motiu estic preguntat com puc fer-ho per arreglar-lo jo mateix ;)
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.199
2.571
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Actualment fins i tot entre particulars, s'ha de donar una garantía obligatoria de 6 mesos.
Abans de fer res aniría a reclamar on la vas comprar, un altre cosa es que es facin el bojos i sigui dificil reclamar, ara bé, l'amença de demanar el full de reclamacions hi ha cops que dona resultats, t'ho dic per experiència a empreses grans com Media Mark o Flors Navarro.
 
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
588
1.108
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Hola a tots, i amb tot bon setembre.

Aquests dies m'he adonat que el polsador dels punys tèrmics de la meva Yamaha han sofert un petit desperfecte. El plàstic s'ha trencat, jo vull pensar que de la mateixa calor de l'estiu. El cas es que tinc por que pel forat es veu una part metàl·lica que potser es part del circuit elèctric, i ara tinc por que entri aigua per allà i provoqui un curt circuit. De moment he posat un tros de cel·lo (que no enganxa pas) però vull trobar un alguna cosa més definitiva.


Veure l'arxiu adjunt 6547



El punys són oficial Yamaha, i es clar, molt el temo que si vaig a la casa em diran de canviar tot el puny sencer (amb tot allò que implica) per aquesta petitesa

Moltes gràcies!
Si em permets, el que és verd és el polsador, oi?, o sigui que el que li posis a ser elàstic, jo li posaria una mica de silicona negra, és especial per a cotxes.
1693850342684

Potser és una mica xapussa ? , però potser et treu del "apurillo".
Ja diràs noi, que vagi bé....
 
Bascu

Bascu

Grup Sanguini: 98 octans
3 Jun 2020
258
670
Premis
6
Actualment fins i tot entre particulars, s'ha de donar una garantía obligatoria de 6 mesos.
Abans de fer res aniría a reclamar on la vas comprar, un altre cosa es que es facin el bojos i sigui dificil reclamar, ara bé, l'amença de demanar el full de reclamacions hi ha cops que dona resultats, t'ho dic per experiència a empreses grans com Media Mark o Flors Navarro.

Home, sí que puc preguntar al concessionari. Però, primer és una cosa molt petita, i segon sent un accessori encara que Yamaha, totalment opcional a la moto. De fet, no es una opció d'equipament, trobo difícil que la garantia s'apliqui (no tinc ni la factura dels manecs). Si fos un altra part expressament de la moto igual si que els trucaria.

El full de reclamacions l'he demanat més d'un cop i sí, la gent comença a córrer quan el demanes i fins i tot es divertit...
 
Bascu

Bascu

Grup Sanguini: 98 octans
3 Jun 2020
258
670
Premis
6
Si em permets, el que és verd és el polsador, oi?, o sigui que el que li posis a ser elàstic, jo li posaria una mica de silicona negra, és especial per a cotxes.
Veure l'arxiu adjunt 6548
Potser és una mica xapussa ? , però potser et treu del "apurillo".
Ja diràs noi, que vagi bé....

Ostres, molt xulo això. Ho provaré

Sí, el plàstic va sobre el polsador, que es veu la part mecànica per sota. La veritat es que el plàstic que porta no es gaire elàstic, no cal fer molta pressió per activar-ho.
 
  • Like
Reaccions: GEORGECAT
Bascu

Bascu

Grup Sanguini: 98 octans
3 Jun 2020
258
670
Premis
6
@GEORGECAT Crec que a Amazon he trobat un altre producte que trobo que pot anar millor que el tub Sellador de Silicona. Em feia por que aquesta massilla sigues massa tova i fiques al mecanisme. A més triga tot un mes en fer l'entrega


 
  • Like
Reaccions: GEORGECAT
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
588
1.108
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
@GEORGECAT Crec que a Amazon he trobat un altre producte que trobo que pot anar millor que el tub Sellador de Silicona. Em feia por que aquesta massilla sigues massa tova i fiques al mecanisme. A més triga tot un mes en fer l'entrega


Perfecte, mira per on d'una cosa t'ha portat a un altre, ma n'alegro Bascu.?
 
  • Like
Reaccions: Bascu
X04N

X04N

Cul quadrat
Organitzador MotoExplora
29 Abr 2022
72
153
Premis
5
Premià de Mar
www.motoexplora.cat
Moto
FZ6S2
:unsure: Fa de mal reparar això... el que jo intentaria es com et deia el company pepprats primer desenganxar el plàstic amb un secador o una pistiola decapant a la mínima potencia i molt de compte.
Després retallar i enganxar un vinil transparent just a la part on ara hi ha la peça trencada. seguidament enganxar la peça trencada de nou sobre el vinil.
Com et dic te mala solució. La silicona podria funcionar, però no se si duraria massa al anar-ho tocant i a més s'escolarà cap a dintre i et pot donar altres mals de caps.
 
Bascu

Bascu

Grup Sanguini: 98 octans
3 Jun 2020
258
670
Premis
6
Molt bones!

Ja he pogut fer la petita reparació del puny amb la Loctice Kintsuglue, i tot que vaig fer una empastifada amb la massilla (es molt tova i embruta molt els dits) crec que he pogut resoldre el problema. Faltaria netejar una mica a un cúter per treure algunes taques i polir la superfície.

2023 09 11 115613


Estic esperant un dia sencer per comprovar si el polsador funciona, encara que aquest matí he fet una mica de pressió i tot bé, sembra que si que es mou.

Si això funciona serà tota una descoberta. Tot i com he dit, embruta moltíssim... vaig acabar amb totes les puntes dels dits negres i enganxifoses.




ACTUALITZACIÓ: Doncs sembla increïble, però funciona tot molt bé. Ara caldrà veure fins on aguanta i com es comporta amb pluja. I si no, encara tinc molta pasta per si cal posar un altre cop
 
Última edició:
  • Like
Reaccions: GEORGECAT

Fils similars