• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Em presento Impalista / ducatista no militant.

J

JLM20

Nouvingut
22 Nov 2020
4
18
Premis
2
Em dic Josep i fa 15 anys em vaig treure el carnet de moto per, en un futur, conduir una Montesa Impala. Al cap d’uns anys, vaig trobar-ne una ben sencera del ‘64 i l’he anat fent restaurar mica en mica.

Fa 8 anys vaig buscava noves emocions, més enllà dels 175cc de la Impala, i em vaig passar de frenada comprant una Ducati Monster 1000S del 2004. És un tro que està molt més enllà de les meves capacitats com a pilot però com que sóc conscient de les meves limitacions, la gaudeixo molt.

Entre les meves amistats no hi ha massa afició a les motos, així que m’estaria molt bé trobar amb qui compartir sortides sense pretencions i a ritme tranquil.

També espero aprendre molt de les diverses converses del fòrum.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Benvingut i endavant amb aquestes dues joies...!!!

Unes fotos de la restauració de l Impala, si les tens, o de les teves "nenes" sempre son de bon mirar...!!! ;)

Salut i a gaudir les...!!! (y)(y)
 
  • Like
Reaccions: JLM20
J

JLM20

Nouvingut
22 Nov 2020
4
18
Premis
2
Benvingut i endavant amb aquestes dues joies...!!!

Unes fotos de la restauració de l Impala, si les tens, o de les teves "nenes" sempre son de bon mirar...!!! ;)

Salut i a gaudir les...!!! (y)(y)

0abdb5074939e60bcba42e3f02d220e8.jpg

62baff7bb4da9d42a2da46991eabb5b8.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
462
1.534
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Em dic Josep i fa 15 anys em vaig treure el carnet de moto per, en un futur, conduir una Montesa Impala. Al cap d’uns anys, vaig trobar-ne una ben sencera del ‘64 i l’he anat fent restaurar mica en mica.

Fa 8 anys vaig buscava noves emocions, més enllà dels 175cc de la Impala, i em vaig passar de frenada comprant una Ducati Monster 1000S del 2004. És un tro que està molt més enllà de les meves capacitats com a pilot però com que sóc conscient de les meves limitacions, la gaudeixo molt.

Entre les meves amistats no hi ha massa afició a les motos, així que m’estaria molt bé trobar amb qui compartir sortides sense pretencions i a ritme tranquil.

També espero aprendre molt de les diverses converses del fòrum.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Hola Josep, jo em dic Jaume, jo tinc un scooter Piaggio Beverly 350, més que la teva Impala, però menys que la Ducati, però em va molt bé i tira que no està gens malament, la qual cosa si a tu t’agrada anar tranquil podriem fer una bona parella per compartir alguna sortida, ja que jo tampoc tinc amistats amb aquesta afició.
Jo soc de Terrasa, tinc 65 anys i entre setmana tinc temps lliure.
Benvingut i anem parlant!!!
Salut ✌️
 
  • Like
Reaccions: JLM20 i Pep Aràgo
J

JLM20

Nouvingut
22 Nov 2020
4
18
Premis
2
Hola Josep, jo em dic Jaume, jo tinc un scooter Piaggio Beverly 350, més que la teva Impala, però menys que la Ducati, però em va molt bé i tira que no està gens malament, la qual cosa si a tu t’agrada anar tranquil podriem fer una bona parella per compartir alguna sortida, ja que jo tampoc tinc amistats amb aquesta afició.
Jo soc de Terrasa, tinc 65 anys i entre setmana tinc temps lliure.
Benvingut i anem parlant!!!
Salut

Moltes gràcies Jaume! Prenc nota, tot i que de moment està difícil la cosa amb els tancaments perimetrals i les obligacions laborals. Salut!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Hola Pep! La teva està en perfecte estat de conservació. Felicitats. Quins escapaments portes? Jo els de sèrie. Fan diferència notable? Gràcies!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Els escapes son uns Sil Motor però no et puc dir si son millors que els de sèrie pq quan la vaig comprar ja portava uns IXIL baixos, que no m agradaven gens, i no la vaig poder provar per tenir una opinió referent al seu funcionament.... Ara, la diferència de so, comparat amb els IXIL és brutal...!!!!! :p:p:p:p

De totes formes, jo soc més d partidari del doble escapament baix com el que porto a la M750 que no dels alts, com a mínim a les Monster clàssiques... Em sembla que el doble escape li dona més volum a la part posterior...
IMG 20201119 142138 7
 
Xavi_Impala

Xavi_Impala

Rodant
19 Des 2020
25
71
Premis
2
Em dic Josep i fa 15 anys em vaig treure el carnet de moto per, en un futur, conduir una Montesa Impala. Al cap d’uns anys, vaig trobar-ne una ben sencera del ‘64 i l’he anat fent restaurar mica en mica.

Fa 8 anys vaig buscava noves emocions, més enllà dels 175cc de la Impala, i em vaig passar de frenada comprant una Ducati Monster 1000S del 2004. És un tro que està molt més enllà de les meves capacitats com a pilot però com que sóc conscient de les meves limitacions, la gaudeixo molt.

Entre les meves amistats no hi ha massa afició a les motos, així que m’estaria molt bé trobar amb qui compartir sortides sense pretencions i a ritme tranquil.

També espero aprendre molt de les diverses converses del fòrum.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Hola Josep, em dic Xavi i tinc una Impala Sport del 64, no tant ben conservada com la teva. A veure si un dia quedem i fem una volteta, quan passi tot això de la Covid.