• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Esdeveniment 100Colls 2024 !!!

mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
379
962
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
Hola gent,

Doncs avui han obert les inscripcions pels veterans i veteranes de la 100Colls, i l'1 de març s'obren les inscripcions generals: https://www.100colls.cat/inscripcions/

Aquesta prova és la que més temps requereix, no només de conducció, que és al llarg de tres dies, sinó de preparació, que porta força hores preparar les rutes òptimes per puntar de cada dia, a l'hora de contemplar les possibles alternatives d'anar bé de temps o malament. La veritat, m'engresca molt!

I l'organització és genial, amb una cloenda magnífica que permet fer un networking-motard de primeríssim nivell :cool:

De moment, i que jo sàpiga ja som dos motoristes.cat que hi anirem! En @Gerard Toldrà i jo mateix. Si algú/na més també la farà, que es faci sentir !!!

Ah, aquest cop intentaré millorar el resultat de l'any passat, en el que tot i prioritzar la puntuació pel TCM, vaig finalitzar amb diploma màster-bronze ‼️ Enguany intentaré pujar al màster-plata, i ja seria l'hòstia aconseguir arribar a un màster-or ???

Fins aviat!
 
G

Gerard Toldrà

Motoaddicte
17 Feb 2023
126
305
Premis
4
Moto
Yamaha TDM 900 ABS
Si torna a venir el que va guanyar l'any passat tornaràs a ser bronze, quina màquina!!!!!
 
  • Like
Reaccions: mr_pointer
G

Gerard Toldrà

Motoaddicte
17 Feb 2023
126
305
Premis
4
Moto
Yamaha TDM 900 ABS
Alerta amb el nou reglament!!!!! Han avançat una hora la hora de parada a la nit. Aquest any s'ha de parar a les 21h i arrancar igual a les 7 del Mati.
 
  • Like
Reaccions: mr_pointer
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
379
962
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
Si torna a venir el que va guanyar l'any passat tornaràs a ser bronze, quina màquina!!!!!

el tinc de referència per aproximar-me el màxim possible. vaig fer els mateixos Km que ell, però la seva ruta era mooolt més eficient! intentarem millorar en això, i no repetir bronze ;-)


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
379
962
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
Alerta amb el nou reglament!!!!! Han avançat una hora la hora de parada a la nit. Aquest any s'ha de parar a les 21h i arrancar igual a les 7 del Mati.

merci. ja ho he vist. són 3h menys de competició. en total 27h en lloc de 30h.
ja em sembla bé, pq de 21 a 22 és tot de nit, i millor evitar-lo.
també han habilitat radars virtuals per desclassificar als que vagin massa zumbats, i tb em sembla molt bé!


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
G

Gerard Toldrà

Motoaddicte
17 Feb 2023
126
305
Premis
4
Moto
Yamaha TDM 900 ABS
merci. ja ho he vist. són 3h menys de competició. en total 27h en lloc de 30h.
ja em sembla bé, pq de 21 a 22 és tot de nit, i millor evitar-lo.
també han habilitat radars virtuals per desclassificar als que vagin massa zumbats, i tb em sembla molt bé!


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
A mi també em sembla tot bé!!!!! Ja en tinc ganes, amb el cuquet a l'edtomac
 
  • Like
Reaccions: mr_pointer
Llao

Llao

Cul quadrat
27 Abr 2020
84
252
Premis
28
Bítem (Tortosa)
Moto
Bmw R1250GS+Husqvarna 450 enduro
Una pregunta al que ja l'heu fet.
Tarden molt a enviar el mapa, tracker, etc.? Es que esperava rebre algun tipus de comunicat després de l'inscripció i no a estat així.
 
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
379
962
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
Una pregunta al que ja l'heu fet.
Tarden molt a enviar el mapa, tracker, etc.? Es que esperava rebre algun tipus de comunicat després de l'inscripció i no a estat així.
penso que envien el mapa 3 o 4 setmanes abans. porta temps dissenyar les rutes, però n'hi ha dies pel mig.
 
  • Like
Reaccions: Llao

Fils similars