Holaaaaaa !!
Jo vinc a portar una opció:
Tubs d'imitació xinesos.
Sí, imitació. Heu llegit bé.
Que no és el mateix un fet a Alemania que un fet a la Xina? Ok
Que els materials no són els mateixos? Ok
Que potser hauràs d'adaptar alguna cosa per a muntar-lo? Ok
Però per preu, crec que si realment ho fas pel look i el so, hayria de ser suficient i perfecte. Això de guanyar cv, jo ho dubto força. Busca videos a youtube de motos a bancs de probes i veuràs que potser millores 1-2cv segons la moto i no en tota la corva de potència, i parlem de tubs de "marca".
Jo he vist uns quants videos per casualitat i clar, pagar 70-100€ en comptes de 450-800€ doncs és una opció a tenir en compte, oi?
Aquí et deixo dos links.....de molts que hi trobareu !!!
Serra, aquest és per tu:
Akrapovic xinès:
Ens veiem a l'asfalt
Bon día!, jo la veritat no ho recomano... Ni accesoris tipus alçes per manillar i molt menys tubs, parlem de accesoris xinesos, vaig tindre una mala experiència...
Això comença fa uns mesos enrere, estaba pensant en agafar-ne unes alçes de manillar unes "ROX" per ser exactes, son 160 y algo d'euros crec, si no recordo malament. Un company em va dir que ell miraba un tub que había vist a "aliexpress". Va dir-me,
- hey! Perquè no mires les alçes per aliexpress?
Vam estar mirant i ¡collons! 30-40€. Vam fer-ho, vam agafar les alçes i ell un tub, un tub de 100€ "like a akrapovic".
Perfecte!
Els problemes van començar a arribar, les alçes pintaven molt bé la veritat, és veien bons materials, en definitiva molt rebé. Les montem, en un principi la manera d'accedir als cargols no era l'adequada, molestaban els caps de l'alça, gairebé no hi havia manera de ficar la clau per enroscar els cargols que anaven al manillar. Més o menys ho vam aconseguir,
- ja està! Perfecte.
¡Bastante bien oiga!. Error, una setmana rodant, dues vegades en contacte amb l'aigua per treure'n el fang i ¡sorpresa!, els cargols s'estan oxidant! ¿Really!?.
El "SHOW" va vindre després, intentant treure les alçes, el cap dels cargols ja tocats de la feinada que vam tindre a l'hora de montar es van acabar de passar, ja no hi había collons a treure'ls... No entraba la clau!, relliscaba. La solució no va ser bonica, vam tindre que tallar els cargols per treure'ls, van fer-se malbé les torretes que sostenen el manillar, el manillar te marques de cops i Serra de passar-les p#t*s intentant treure'ls. Escarmentat després de tindre que cambiar les torretes amb un pressupost per part de BMW escandalós, millor no us explico que la moto va tindre que anar-hi en grua al concessionari.
El company! Us pregunteu... que tal li va anar a ell?.
Bueno, en una rodada va rebentar el tub, literal, un forat que pràcticament anava del cap fins on començà els col·lectors. La mala sort que un tros de tub va anar a parar al pinyó petit i no vam poder treure'l, grua i al mecànic, per sort no va fer-hi grans desperfectes més que el trencar el protector de la cadena.
Moraleja: Si las alzas valen 160€ es por algo, si los tu os valen 400-800€ es por algo.
LO BARATO ES DOBLEMENTE CARO.
I a tot, es la meva experiència i la meva "Humilde opinión", si vols cambiar res, fes-ho bé, gasta els calés al primer cop, si no, igual et sortirà bastant més car.
Salut, GaAsS! ✌