• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Em presento Tranquil

Tranquil

Tranquil

Cul quadrat
19 Mai 2020
71
207
Premis
4
Barcelona
Moto
Drag Star 650
Bon dia a tothom,
Em dic Josep (pseudònim Tranquil) tinc 72 anys i vaig en moto des del 1973
M'agrada molt fer rutes d'un dia per tot Catalunya, acostumo a sortir sol i en dies de cada dia, ara potser ho hauré de fer en dissabte.
La meva moto es una Yamaha Drag Star 650 que ja té 20 anys, però està que fa goig de veure-la.
Salutacions a la Penya.
Salut i gas.
Josep (Tranquil)
 
J.M

J.M

Com es caminava?
20 Feb 2020
248
626
Premis
13
Barcelona / Granollers
Moto
Triumph Speedmaster 900
Bon dia a tothom,
Em dic Josep (pseudònim Tranquil) tinc 72 anys i vaig en moto des del 1973
M'agrada molt fer rutes d'un dia per tot Catalunya, acostumo a sortir sol i en dies de cada dia, ara potser ho hauré de fer en dissabte.
La meva moto es una Yamaha Drag Star 650 que ja té 20 anys, però està que fa goig de veure-la.
Salutacions a la Penya.
Salut i gas.
Josep (Tranquil)
Benvingut Tranquil! A veure aquesta màquina tan cuidada?
I... de quina zona ets?
 
  • Like
Reaccions: Tàrraco
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Bon dia a tothom,
Em dic Josep (pseudònim Tranquil) tinc 72 anys i vaig en moto des del 1973
M'agrada molt fer rutes d'un dia per tot Catalunya, acostumo a sortir sol i en dies de cada dia, ara potser ho hauré de fer en dissabte.
La meva moto es una Yamaha Drag Star 650 que ja té 20 anys, però està que fa goig de veure-la.
Salutacions a la Penya.
Salut i gas.
Josep (Tranquil)
Benvingut Josep!! Ostres, ara no sé si ets dels motoristes més veterans del fòrum, seria tot un mèrit però no n'estic segur. Sorties en dies de cada dia per trobar les carreteres més tranquil·les? Si canvies a dissabte notaràs força l'afluència de gent em penso, però segur que ho gaudiràs igual.

Me'n recordo la primera vegada que vaig veure una Drag Star. Va ser recollint la meva 49 d'un taller, i el seu propietari em va donar conversa en veure que la mirava tant. Són motos de molta elegància, i m'imagino que brutals per devorar km.

Esperem amb moltes ganes les fotos i la presentació de la moto :)
 
  • Like
Reaccions: Tàrraco
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Benvingut! El. Mototorisme és realment molt bonic per a mi, del millor (més que circuits i tot aquest tema). Esperem veure fotos!
 
  • Like
Reaccions: Tàrraco
Burkat450R

Burkat450R

Com es caminava?
OffRoader
4 Abr 2020
241
402
Premis
7
Moto
Bultaco juntior 75c.c/Beta tr39/Gas gas ec125R/ktm exc450-r/honda CBR 600 f2/ suzuki gs500e / Kawasaki klx 650r
Benvingut company !!! Necessitem fotos d'aquesta preciositat del que n'ets propietari...jiji
 
Tranquil

Tranquil

Cul quadrat
19 Mai 2020
71
207
Premis
4
Barcelona
Moto
Drag Star 650
Benvingut Josep!! Ostres, ara no sé si ets dels motoristes més veterans del fòrum, seria tot un mèrit però no n'estic segur. Sorties en dies de cada dia per trobar les carreteres més tranquil·les? Si canvies a dissabte notaràs força l'afluència de gent em penso, però segur que ho gaudiràs igual.

Me'n recordo la primera vegada que vaig veure una Drag Star. Va ser recollint la meva 49 d'un taller, i el seu propietari em va donar conversa en veure que la mirava tant. Són motos de molta elegància, i m'imagino que brutals per devorar km.

Esperem amb moltes ganes les fotos i la presentació de la moto :)
Sortia els dies de cada dia per la tranquilitat, ara ho hauré de fer en dissabte perquè des de Barcelona no puc sortir després de les 7:00h del demati, la moto té més de 20 anys, en la foto de l'avatar es veu
 
  • Like
Reaccions: Roger X-ADV
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Sortia els dies de cada dia per la tranquilitat, ara ho hauré de fer en dissabte perquè des de Barcelona no puc sortir després de les 7:00h del demati, la moto té més de 20 anys, en la foto de l'avatar es veu
Que xula en groc. Jo també he sortit avui en dissabte i no et pensis. M'he creuat bastants motoristes pero la carretera en general molt molt lliure, no tindràs problemes d'excés de trànsit em penso.
 
  • Like
Reaccions: Tàrraco