Em presento Tranquil

Tranquil

Nouvingut
Premis
2
Bon dia a tothom,
Em dic Josep (pseudònim Tranquil) tinc 72 anys i vaig en moto des del 1973
M'agrada molt fer rutes d'un dia per tot Catalunya, acostumo a sortir sol i en dies de cada dia, ara potser ho hauré de fer en dissabte.
La meva moto es una Yamaha Drag Star 650 que ja té 20 anys, però està que fa goig de veure-la.
Salutacions a la Penya.
Salut i gas.
Josep (Tranquil)

J.M

Rodant
Rider On Road
Premis
1
Bon dia a tothom,
M'agrada molt fer rutes d'un dia per tot Catalunya, acostumo a sortir sol i en dies de cada dia, ara potser ho hauré de fer en dissabte.
La meva moto es una Yamaha Drag Star 650 que ja té 20 anys, però està que fa goig de veure-la.
Salutacions a la Penya.
Salut i gas.
Josep (Tranquil)
Benvingut Tranquil! A veure aquesta màquina tan cuidada?
I... de quina zona ets?

Non-stop

Residència habitual: Sobre Rodes
Tarat de les Dues Rodes
Nivell
1
Premis
2
Bon dia a tothom,
Salutacions a la Penya.
Salut i gas.
Josep (Tranquil)
Benvingut Josep!! Ostres, ara no sé si ets dels motoristes més veterans del fòrum, seria tot un mèrit però no n'estic segur. Sorties en dies de cada dia per trobar les carreteres més tranquil·les? Si canvies a dissabte notaràs força l'afluència de gent em penso, però segur que ho gaudiràs igual.

Me'n recordo la primera vegada que vaig veure una Drag Star. Va ser recollint la meva 49 d'un taller, i el seu propietari em va donar conversa en veure que la mirava tant. Són motos de molta elegància, i m'imagino que brutals per devorar km.

Esperem amb moltes ganes les fotos i la presentació de la moto :)

Serra

Grup Sanguini: 98 octans
Rider
Nivell
2
Premis
7
Benvingut! El. Mototorisme és realment molt bonic per a mi, del millor (més que circuits i tot aquest tema). Esperem veure fotos!

Tranquil

Nouvingut
Premis
2
Benvingut Josep!! Ostres, ara no sé si ets dels motoristes més veterans del fòrum, seria tot un mèrit però no n'estic segur. Sorties en dies de cada dia per trobar les carreteres més tranquil·les? Si canvies a dissabte notaràs força l'afluència de gent em penso, però segur que ho gaudiràs igual.

Me'n recordo la primera vegada que vaig veure una Drag Star. Va ser recollint la meva 49 d'un taller, i el seu propietari em va donar conversa en veure que la mirava tant. Són motos de molta elegància, i m'imagino que brutals per devorar km.

Esperem amb moltes ganes les fotos i la presentació de la moto :)
Sortia els dies de cada dia per la tranquilitat, ara ho hauré de fer en dissabte perquè des de Barcelona no puc sortir després de les 7:00h del demati, la moto té més de 20 anys, en la foto de l'avatar es veu

Non-stop

Residència habitual: Sobre Rodes
Tarat de les Dues Rodes
Nivell
1
Premis
2
Sortia els dies de cada dia per la tranquilitat, ara ho hauré de fer en dissabte perquè des de Barcelona no puc sortir després de les 7:00h del demati, la moto té més de 20 anys, en la foto de l'avatar es veu
Que xula en groc. Jo també he sortit avui en dissabte i no et pensis. M'he creuat bastants motoristes pero la carretera en general molt molt lliure, no tindràs problemes d'excés de trànsit em penso.

A dalt