• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Em presento Toc toc...

Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Hola, bon dia a tothom!
Crec que sóc el primer en fer la presentació de la nova temporada.
Doncs em presento, el meu nom Jordi, visc al Maresme i acabo d'estrenar moto.
I per cert vaig a fer alguns kms.

Salut!!!
Hola Jordi, benvingut! Que vagi de conya la sortideta. Entre setmana les sortides tenen un encant especial :ball:
Quina moto estrenes? Aprofita l'escapada per tirar alguna foto!
 
  • Like
Reaccions: tritó
advmiquel

advmiquel

Nouvingut
20 Feb 2020
6
27
Premis
2
Barcelona
Moto
Kawasaki Versys 1000
Hola Jordi, benvingut! Que vagi de conya la sortideta. Entre setmana les sortides tenen un encant especial :ball:
Quina moto estrenes? Aprofita l'escapada per tirar alguna foto!

Benvingut, Jordi!

Yo también me presento, me llamo Miguel y soy de Barcelona. Un placer charlar con vosotros. Yo salí está mañana a las Costas del Garraf. Yo voy con una Africa Twin 2019 ✌
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Benvingut, Jordi!

Yo también me presento, me llamo Miguel y soy de Barcelona. Un placer charlar con vosotros. Yo salí está mañana a las Costas del Garraf. Yo voy con una Africa Twin 2019 ✌
Buena máquina! Me encantan esas curvas con ese mar de fondo, aunque entre semana ir por ahí no está un poco petado? Lo digo sin saber porque no soy de por allí.
La moto és una BMW F900XR, una moto fantàstica, per ara.

Colló, tots teniu bones muntures jajaja molt bé. Per ara i que duri la F900XR, no? No sé perquè pregunto, perquè no conec ningú que tingui només una moto al cap jejeje
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Ei tritó bones, deu ser una de les primeres 900xr que hi ha! Què tal va? Explica explica pq a mi aquesta montura m agrada molt i molt!
 
tritó

tritó

Nouvingut
20 Feb 2020
14
13
Premis
1
Ei tritó bones, deu ser una de les primeres 900xr que hi ha! Què tal va? Explica explica pq a mi aquesta montura m agrada molt i molt!
Hola!
Doncs va collonuda i es deixa portar molt bé, no et canses de fer curves mai.
Per mi té prou potència, cony que 105 ”tatanos” son molts!!
Crec que va ser la primera que han entregat aquí a Mataró.
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Que bé!!!
Jo que aquesta moto va com un tiro per corbes no en tinc ni una mica de dubte!
Jo et volia fer dues preguntes:
Es nota ample per ciutat al passar entre cotxes o es passa b?
Amb la distància entre eixos que té, si vas per autovia es nota nerviosa o bé estable i noble de reaccions?
Merci i a gaudir per la carretera!
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos
tritó

tritó

Nouvingut
20 Feb 2020
14
13
Premis
1
Que bé!!!
Jo que aquesta moto va com un tiro per corbes no en tinc ni una mica de dubte!
Jo et volia fer dues preguntes:
Es nota ample per ciutat al passar entre cotxes o es passa b?
Amb la distància entre eixos que té, si vas per autovia es nota nerviosa o bé estable i noble de reaccions?
Merci i a gaudir per la carretera!
Osti! encara no he passat entre cotxes, i això que cada dia en faig les rondes. No, sempre he anat a treballar en moto però ja m’he cansat de anar a treballar en moto, pel meu horari no trobo cues. Vaig vendra la scooter, i aquesta la vull solament per gaudir en les sortides.
El que he fet per autovia m’ha encantat, i el quickshifter aquest mola molt!! Jo no la noto llenys nerviosa, més aviat ferma.
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Osti! encara no he passat entre cotxes, i això que cada dia en faig les rondes. No, sempre he anat a treballar en moto però ja m’he cansat de anar a treballar en moto, pel meu horari no trobo cues. Vaig vendra la scooter, i aquesta la vull solament per gaudir en les sortides.
El que he fet per autovia m’ha encantat, i el quickshifter aquest mola molt!! Jo no la noto llenys nerviosa, més aviat ferma.
Que bé Tritó m alegra molt saber-ho perquè si hagués de canviar de moto és de les que més m agrada junt amb la yamaha tracer gt, la ducati multistrada 950s, o la versys 1000 (que segurament aquesta última és una altra categoria)
La suzuki vstrom o la africa twin les veig massa off road, i la tiger 900gt em sembla que li falten fars adaptatius en corba. En quant a estètica la moto guzzi v85tt em sembla la trail més bonica a nivell personal però no sé si també és efectiva al nivell d altres competidores.
El que m encantaria és que honda tragués una trail basada en la cb650r... Perquè sóc
bastant de Honda però la vfr800 Crossruner potser s ha quedat desfassada ja ,no?
 
tritó

tritó

Nouvingut
20 Feb 2020
14
13
Premis
1
Que bé Tritó m alegra molt saber-ho perquè si hagués de canviar de moto és de les que més m agrada junt amb la yamaha tracer gt, la ducati multistrada 950s, o la versys 1000 (que segurament aquesta última és una altra categoria)
La suzuki vstrom o la africa twin les veig massa off road, i la tiger 900gt em sembla que li falten fars adaptatius en corba. En quant a estètica la moto guzzi v85tt em sembla la trail més bonica a nivell personal però no sé si també és efectiva al nivell d altres competidores.
El que m encantaria és que honda tragués una trail basada en la cb650r... Perquè sóc
bastant de Honda però la vfr800 Crossruner potser s ha quedat desfassada ja ,no?
He tingut la VStrom 650 i també la Tracer 900, la Tracer molt bona moto però li falta petites actualitzacions.
 
  • Like
Reaccions: Serra
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
I Toc, toc bonesss , es pot?? Presentacions 7

Fils similars