• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Toc, toc bonesss , es pot??

I

Impala250

Nouvingut
20 Jun 2020
4
16
Premis
1
Bones, soc nou x aquí i estic x Igualada. No surto gaire x asfalt però si x "marronet" com diem els d la colla. Trail sense ganes d treure motos dels forats que ja tinc una edat i ja ho he fet moltes vegades. Salut i gasss
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Bones, soc nou x aquí i estic x Igualada. No surto gaire x asfalt però si x "marronet" com diem els d la colla. Trail sense ganes d treure motos dels forats que ja tinc una edat i ja ho he fet moltes vegades. Salut i gasss
Bones company! Benvingut (y) .Últimament s'està animant el tema trail pel fòrum, a veure si comenceu a fer pinya i ompliu tot això de fang, pedres i natura, que estem molt acomodats a l'asfalt :ROFLMAO:.

Anima't a compartir fotos de la teva moto i de les vostres sortides sempre que vulguis, que ens agradarà!
 
  • Like
Reaccions: Serra
I

Impala250

Nouvingut
20 Jun 2020
4
16
Premis
1
IMG 20200614 WA0003
 
Burkat450R

Burkat450R

Com es caminava?
OffRoader
4 Abr 2020
241
402
Premis
7
Moto
Bultaco juntior 75c.c/Beta tr39/Gas gas ec125R/ktm exc450-r/honda CBR 600 f2/ suzuki gs500e / Kawasaki klx 650r
Benvingut company, és comença a animar el off-road!! Gas a la màquina
 
  • Like
Reaccions: Serra
I

Impala250

Nouvingut
20 Jun 2020
4
16
Premis
1
Bones d 9, els de Can Bmw varen fer la xchallenge a l'hora que la r1200 gs hp2 enduro. Les dues"disfrutaven" d'un amortidor traser Continental d'aire. Tothom ha anat canviant aquest sistema pel convencional, aquesta porta un motor Rotax d'inyecció de 47 cv molt fiàble i amb poca set en té prou x muntana amb 4'5l. L'autonomía es d'uns 180 kms i el diposit està sota el seient. Es més trail q enduro pesa prop de 140kg i corre ho suficient pels pneumàtics de tacs. Espero q us seveixi!!
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
T Em presento Toc toc... Presentacions 10
Lluis Em presento Bonesss a tots/es !! Presentacions 8

Fils similars