• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Fotos Sortideta desconfinament

Edutarraco

Edutarraco

Com es caminava?
20 Feb 2020
209
594
Premis
8
Moto
Kawa KLE 500
Anaveu dos motos oi? Perque a la carretera que va de mallorquines a Hostalrich m'he creuat amb dues motos i diria que eren les de la foto
Bon dia @BlackLady però no feiem la 555 anavem o tornavem de Santa Coloma de Farners direcció Sils


Enviado desde mi Redmi Note 8 Pro mediante Tapatalk
 
  • Like
Reaccions: Blackmamba
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Hola Bon dia
ahir ho vaig veure però ja sortia ahir i avui no puc. Com us ha anat tot i la pluja?
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Hola Bon dia
ahir ho vaig veure però ja sortia ahir i avui no puc. Com us ha anat tot i la pluja?

Doncs realment hem tingut molta sort amb la pluja:
- de bon matí, un sol ben maco i lluent;
- cap allà les 9'30h, mentre esmortzavem a Camallera (l'Avi Pep), han caigut 4 gotes durant 10 minuts;
- ens hem possat els paravents o xuvasqueros, els que tenien jaquetes d'estiu i jo que tinc una de cuir (de 2a mà també).
- direcció Port de la Selva, en passat per Sant Pere de Rodes. Tapat, però sec.
- de Port de la Selvà hem anat a Portbou, passant per Llançà. Tapat i sec.
- he fet les fotos que he penjat al fil "sortides de cap de setmana" a Portbou. Parada tècnica....repostar beguda. Potser 40 minuts. Tapat, sec i pujaba aire.
- de tornada, per Llançà, i direcció a casa, hem trobat pluja a Medinyà fins arribar a Banyoles..potser 15 minuts de pluja normal.

El més remarcable ha estat que s'ha girat vent fortet des de que hem sortit de Portbou fins a Banyoles. La nacional ha estat "moguda" entre Llançà i Bàscara.

Resumint:

Secs i contents !!!


Ens veiem a l'asfalt
 
  • Like
Reaccions: Roger X-ADV i Serra
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Bon dia colla,
Podeu penjar la ruta amb les fotos en acabar-la, potser algun dia la faig, visc a Barna.
Salut i gas
Tranquil,

Aquí tens el link del fil de la sortida:

A veure si coincidim alguna vegada !!!


Ens veiem a l'asfalt
 
  • Like
Reaccions: Serra

Fils similars