Fotos Sortideta desconfinament

Non-stop

Residència habitual: Sobre Rodes
Tarat de les Dues Rodes
Nivell
1
Premis
2
Per fi!!!!!!!!
Sortideta de dos horetes.... Fins a Santa Coloma de Farnés
De conya no? Avui feia un dia radiant. Jo no vull dir res però segur que has tirat alguna foto a la moto... ;)

Jo m'he arribat fins la platja i cap a casa, aprofitant uns encàrrecs, i la veritat és que prendre el sol amb calma un cop a destí, renova de collons.

Serra

Grup Sanguini: 98 octans
Rider
Nivell
2
Premis
7
Jo he sorti avui també fins a Olot,
i semblava una autopista! Potser he comptat 100 motos en unes 2 hores.
Per cert no us vindria de gust fer una sortida als de la zona de Girona? He comptat uns 5 que podem ser, incloent en @Nikokaos @Edutarraco que diu Girona i Tarragona i no sé si en @Yamnis i algú més que deia que viu a Roses.
Podriem anar a esmorzar a Mieres o Taravaus o a la Bisbal (passant pels Àngels) o a algun altre lloc (activitat econòmica) i tornar cadascú al seu lloc. JO podria si fos cap de setmana al matí, per anar bé.

Sanodrac

Rodant
Youtuber
Nivell
1
Premis
4
Quina enveja!!
Els que ja heu sortit... heu trobat molts controls policials? Sortiu amb la famosa excusa que s'ha de donar als senyors agents?

Jo visc a la zona sanitària Àmbit Metropolità Sud i a partir d'avui ja entrem a fase 1... vull agafar la moto però no sé com gestionar-ho :ROFLMAO:
Vosaltres heu sortit sense més?

Serra

Grup Sanguini: 98 octans
Rider
Nivell
2
Premis
7
Quina enveja!!
Els que ja heu sortit... heu trobat molts controls policials? Sortiu amb la famosa excusa que s'ha de donar als senyors agents?

Jo visc a la zona sanitària Àmbit Metropolità Sud i a partir d'avui ja entrem a fase 1... vull agafar la moto però no sé com gestionar-ho :ROFLMAO:
Vosaltres heu sortit sense més?
No, cap. No sé quina excusa tenia tota aquella gent, la veritat, però no eren pas pocs. Jo sí, tenia encarregades unes postres del dinar en una pastisseria que m'agrada i les anava a buscar.

Nikokaos

Motoaddicte
Rider
Premis
1
Jo he sorti avui també fins a Olot,
i semblava una autopista! Potser he comptat 100 motos en unes 2 hores.
Per cert no us vindria de gust fer una sortida als de la zona de Girona? He comptat uns 5 que podem ser, incloent en @Nikokaos @Edutarraco que diu Girona i Tarragona i no sé si en @Yamnis i algú més que deia que viu a Roses.
Podriem anar a esmorzar a Mieres o Taravaus o a la Bisbal (passant pels Àngels) o a algun altre lloc (activitat econòmica) i tornar cadascú al seu lloc. JO podria si fos cap de setmana al matí, per anar bé.
RETO ACEPTADO !!

Caps de setmana......ok
Al matí........................ok
Sols............................ok
Amb parella...............ok (per obligació)
Ruta amb curves.......ok
Ruta per nacional......ok (millor això que res)
Esmortzar..................ok

Només falta trobar el dia i hora que ens vagi bé a tots i un punt de trobada. Si és molt aviat, podem quedar per fer un café ràpid abans de sortir. I comentem la sortideta i ens presentem !!

Ens veiem a l'asfalt

Edutarraco

Nouvingut
Premis
1
RETO ACEPTADO !!

Caps de setmana......ok
Al matí........................ok
Sols............................ok
Amb parella...............ok (per obligació)
Ruta amb curves.......ok
Ruta per nacional......ok (millor això que res)
Esmortzar..................ok

Només falta trobar el dia i hora que ens vagi bé a tots i un punt de trobada. Si és molt aviat, podem quedar per fer un café ràpid abans de sortir. I comentem la sortideta i ens presentem !!

Ens veiem a l'asfalt
REPTE ACCEPTAT!!!

A dalt