• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Recomanació de neumàtics sport turisme

Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Holaaaaaaa !!!

Bé, ahir xerraba pel wasap amb un grup de fazeros i els comentaba que el BT21 de la roda del darrera en mullat em fa estranys. Els hi vaig pasar una foto i em van dir que té un desgast inusual i que vagi amb compte en mullat sobretot, perquè puc patir aquaplanning....

El tema és que surten marques i models però ningú em recomana res, només què fan servir i la seva conducció....

Nois/noies d'aquestes contrades:

Busco:
- un neumàtic pel darrera per la FZ6,
- tipus turisme,
- que arrapi bé en humit/pluja,
- que tingui una durada raonable per rodar tranquilet (velocitats legals) i amb paquet
- si pot ser que suporti bé rodar a l'estiu i les temperatures estiuenques,
- que s'avingui amb el Pilot Road 5 que porto davant.

No m'importa el preu: bon rendiment tot l'any, durabilitat i seguretat són les premises.

Tampoc pateixo de "marquitis", ok?

Què em recomaneu?


Ens veiem a l'asfalt
 
Yamnis

Yamnis

Rodant
20 Feb 2020
41
31
Premis
1
Pla de l'Estany
Moto
Mt09 tracer
Jo a la fazer portava els pilot Road 2 ct i anaven perfectes, però si no hi ha problema de pasta i a davant portes el 5, li posaria el mateix a darrera.
Quan em toqui, provaré continental. Ara porto els pilot power que duia la moto quan la vaig comprar i no m'han agradat mai.
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Jo a la fazer portava els pilot Road 2 ct i anaven perfectes, però si no hi ha problema de pasta i a davant portes el 5, li posaria el mateix a darrera.
Quan em toqui, provaré continental. Ara porto els pilot power que duia la moto quan la vaig comprar i no m'han agradat mai.

Hola Yamnis !!

Per a la roda del darrera també m'han dit per grup de fazeros que hi posi la Road 2, que és mateixa marca i model encara que més antic. He de mirar realment què aporta pujar de model en la roda del darrera, perquè he entés que la Road 5 és més tova i es degrada abans....

També m'han dit que les Mitas Touring o les Metzeler 8 són bons neumàtics pel que busco, però millor el kit que barrejar marques i models...

Tu no has barrejat marques i/o models davant i darrera?

Aquests Continental....quin model i per quin ús les vols? Preu? On les muntes?


Es veiem a l'asfalt
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.655
Premis
5
Niko! T'hem passat la pregunta a les xarxes socials i ja hi ha un parell de respostes al Facebook. Si no hi pots accedir mho dius que te'n passaré unes captures.
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos
M

Manel Bel

Nouvingut
22 Feb 2020
1
2
Holaaaaaaa !!!

Bé, ahir xerraba pel wasap amb un grup de fazeros i els comentaba que el BT21 de la roda del darrera en mullat em fa estranys. Els hi vaig pasar una foto i em van dir que té un desgast inusual i que vagi amb compte en mullat sobretot, perquè puc patir aquaplanning....

El tema és que surten marques i models però ningú em recomana res, només què fan servir i la seva conducció....

Nois/noies d'aquestes contrades:

Busco:
- un neumàtic pel darrera per la FZ6,
- tipus turisme,
- que arrapi bé en humit/pluja,
- que tingui una durada raonable per rodar tranquilet (velocitats legals) i amb paquet
- si pot ser que suporti bé rodar a l'estiu i les temperatures estiuenques,
- que s'avingui amb el Pilot Road 5 que porto davant.

No m'importa el preu: bon rendiment tot l'any, durabilitat i seguretat són les premises.

Tampoc pateixo de "marquitis", ok?

Què em recomaneu?


Ens veiem a l'asfalt
Bones! Jo a la Fazer porto les Michelin Pilot Road 3 i n’estic molt content, la meva conducció no es Ràcing, es molt rutera, no penso portar altra roda que les Pilot road
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos i Yamnis
Yamnis

Yamnis

Rodant
20 Feb 2020
41
31
Premis
1
Pla de l'Estany
Moto
Mt09 tracer
Les mitas touring m'interessaven però no tenia referències, les metzeler valen pasta i no se si m'agradaran (i si no m'agraden, les hauré de portar si o si, i m'emprenya), continental m'havien recomenat les contitrail, però potser tiraria més per les contiroad o les contimotion...
Barrejar no ho he fet mai. Poso joc i quan s'acaba el de darrera poso la mateixa fins que he de canviar les dues juntes.
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos
Yamnis

Yamnis

Rodant
20 Feb 2020
41
31
Premis
1
Pla de l'Estany
Moto
Mt09 tracer
Screenshot 20200307 235710

No apareix el pilot road5, així que deu ser una mica antiga.
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Veure l'arxiu adjunt 280
No apareix el pilot road5, així que deu ser una mica antiga.

Precisament la Road 5 és la més nova de totes. Ha perdut el "Pilot" del nom i directament són Road 5, però és innegable que la seva familia d'origen és la Pilot Road.

Gràcies pel quadre de neumàtics, em serà útil si canvio de marca !!


Ens veiem a l'asfalt
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Bones! Jo a la Fazer porto les Michelin Pilot Road 3 i n’estic molt content, la meva conducció no es Ràcing, es molt rutera, no penso portar altra roda que les Pilot road

Manel....

¿Per casualitat no has probar les Pilot Road 2 al darrera abans de la PR3?

M'agradaria saber en què són millors i quines sensacions donen. La veritat és que per rutejar i duració molts coincideixen en la Road 2.... i és un model més vell. Si en condicions de pluja i humitat van igual de bé, optaré pel més económic.


Ens veiem a l'asfalt
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Bonessss !!

Només per aportar una altra visió, comperteixo un link d'una altre forum en el qual es debateix entre els model Road 2, 3 i 4, tot i que el títol només parla de la 2 i la 4.


Sembla ser que la Road 3 és una goma "poc estimada" en comparació a la 2 i la 4, on la Road 4 sembla que té el plus de millor adherència en humit en relació a la Road 2.


Preus roda del darrera (ràpid per google):
Road 2 => 84€ online, falta posar-la
Road 4 => 123€ online, falta posar-la

Crec que si no trobo una oferta de la Road 4 per quan toqui canviar-la, la Road 2 té tots els números !!


Ens veiem a l'asfalt
 
Última edició:
Yamnis

Yamnis

Rodant
20 Feb 2020
41
31
Premis
1
Pla de l'Estany
Moto
Mt09 tracer
Precisament la Road 5 és la més nova de totes. Ha perdut el "Pilot" del nom i directament són Road 5, però és innegable que la seva familia d'origen és la Pilot Road.

Gràcies pel quadre de neumàtics, em serà útil si canvio de marca !!


Ens veiem a l'asfalt
Si si, perdona! Quan deia que era antiga em referia a la taula comparativa, no al neumàtic!!
A mi les road2ct se'm van escalonar una mica, pero anava a ritme tirant a ràpid i a l'estiu. Això sí, són les que més m'han agradat de les que he portat.
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos
Yamnis

Yamnis

Rodant
20 Feb 2020
41
31
Premis
1
Pla de l'Estany
Moto
Mt09 tracer
Referent a les road3, un company de Figueres les ha provat totes (ara porta les road5) i diu que les 3 són les que menys li van agradar. Massa escalonat, desgast irregular i crec que va dir poca durada. Ell em recomenava 4 o 5.
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Jo precisament vaig provar la Pilot Road 2 o 1 (crec que era 2) en una moto com la meva que el taller em va deixar com a moto de substitució i no em va donar gens de confiança que donaven als revolts, ni en frenada tampoc, i mai els compraria. De fet, he sentit a dir a altra gent opinions que per estalviar pots baixar fins al 3, però que al 2 millor no anar-hi perquè realment les prestacions són d'una altra època.
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Jo precisament vaig provar la Pilot Road 2 o 1 (crec que era 2) en una moto com la meva que el taller em va deixar com a moto de substitució i no em va donar gens de confiança que donaven als revolts, ni en frenada tampoc, i mai els compraria. De fet, he sentit a dir a altra gent opinions que per estalviar pots baixar fins al 3, però que al 2 millor no anar-hi perquè realment les prestacions són d'una altra època.

Mmm.....PR4 millor, doncs, sembla ser la millor opció d'entre les que hi ha avans de la PR5...

Ji vaig posar la R5 al davant i val a dir que tot i el meu nivell conus, en el revolts amb humitats de muntanya que encara ens podem trobar al migdia d'un dissabte o diumenge, m'ha donat molta confiança. I mira que la suspensió de la FZ6 S fins el 2006 no és gaire gradual, més aviat dura, i si l'asfalt no és gaire regular, notes com rebota la roda. Tot i així, amb passatger i la poca frenada del davant (millor combinar amb el de darrera en baixades), en gaudeixo molt de la moto.

La del darrera, la BT21, la veritat és que em sorpren la durada que té: jo li he fet 8000 km, els aguantaré fins el canvi d'oli d'aquí 2000 km....i no sé quants km li va fer qui me la va vendre.

Però passant dels 9000 km crec que és una passada: jo aspiro a fer-ne 12000 km l'any, així que dona bons resultats en sec. En mullat no la triaria, i em sembla que s'assembla a la PR2 tot i ser del 2017 (diuen que van millorar els compostos de la BT21 i eren millors que les anteriors).

La Road 5 del davant em va sortit per 120€ muntada en un taller de Banyoles. Un 15€ més cara que la PR4 en el moment de possar-la (novembre 2019). Si la PR4 del darrera dona més durada que la R5 del darrera (que diuen és més tova), crec que seran una bona parella de gometes per gaudir de la carretera.

El que tinc clar és que la gamma Road de Michelin no suporten velocitats altes i temperatures de 35 °C cap amunt sense fer-se malbé. Així que mentre la meva conducció sigui com fins ara, seran una bona opció.


Ens veiem a l'asfalt
 
  • Like
Reaccions: Yamnis
alfons23

alfons23

Nouvingut
16 Mar 2020
7
14
Premis
1
Bon día, acabo de muntar las Road 5, el confinament ha fet que encara no les hagi pogut provar, vaig treure unes Pilot Road 3 amb les que he fet més de 20.000km, venint d'unes Pilot Road II. El preu crec que paga la pena tant per duració com per seguretat, això sí , tot i que he rodat poc amb elles, les he trobat molt punxegudes, fan que sigui molt fàcil inclinar la moto.

Quan el confinament acabi provaré d'ampliar la informació.


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Bon día, acabo de muntar las Road 5, el confinament ha fet que encara no les hagi pogut provar, vaig treure unes Pilot Road 3 amb les que he fet més de 20.000km, venint d'unes Pilot Road II. El preu crec que paga la pena tant per duració com per seguretat, això sí , tot i que he rodat poc amb elles, les he trobat molt punxegudes, fan que sigui molt fàcil inclinar la moto.

Quan el confinament acabi provaré d'ampliar la informació.


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk

Hola Alfons !!

Entenc que venies dels PR3, la parella de davant + darrera, i ara tens la parella però de la Road5

No entenc quina és a que trobes picuda.....la Road 5 del davant o la Pilot Road 3 del davant? Les del darrera entenc que no són picudes, oi?


Esperant les teves sensacions amb les Road 5, i que ens diguis quin ús fas per fer-nos una idea, aquí estarem fent unes birres virtuals, que mal no poden fer !!

Ens veiem a l'asfalt
 
Última edició:
alfons23

alfons23

Nouvingut
16 Mar 2020
7
14
Premis
1
Hola Alfons !!

Entenc que venies dels PR3, la parella de davant + darrera, i ara tens la parella però de la Road5

No entenc quina és a que trobes picuda.....la Road 5 del davant o la Pilot Road 3 del davant? La del darrera entenc que no són picudes, oi?


Esperant les teves sensacions amb les Road 5, i que ens diguis quin ús fas per fer-nos una idea, aquí estarem fent unes birres virtuals, que mal no poden fer !!

Ens veiem a l'asfalt

Bona nit, les que he trobat picudes són la Road 5....imagino pel canvi, el fet de ser noves i patir per la capa
Superficial que porten, tot i així no em van donar cap sensació d'inseguretat. Més aviat al contrari.


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Bona nit, les que he trobat picudes són la Road 5....imagino pel canvi, el fet de ser noves i patir per la capa
Superficial que porten, tot i així no em van donar cap sensació d'inseguretat. Més aviat al contrari.


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
Home, jo no noto picuda la Road 5.

Jo portava al davant la BT023 picuda per desgast i et "tiraba" cap a dins de la corva quan inclinaves una mica....en canvi la Road 5 del davant, al estar més rodona, ha sigut un canvi radical. Suposo que a mida que la gasti jo, ho notaré poc fins el punt aquell que ja es nota el canvi de forma...


Ens veiem a l'asfalt
 
Última edició:

Fils similars