• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Mecànica Què li heu fet avui a la moto?

Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Booona tardaaa!
Doncs jo fa pocs dies em vaig animar a muntar-li un escapament Arrow Indy Race a la meva Guzzi:
1632586706596

Que us agrada com ha quedat?
m'ho vaig fer jo amb les meves eines. L'escapament en sí es molt fàcil de canviar, ara, aquest protector que porta per les cames de l'acompanyant sí que em va donar una mica més de guerra fins que em va quedar clar i assegurat.
Mireu la diferència entre l'espai que ocupa l'original i aquest:
1632586764308

Entre cosa i altra aquesta moto ja pesa més de 5 kg menys que quan em va arribar.
 
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Booona tardaaa!
Doncs jo fa pocs dies em vaig animar a muntar-li un escapament Arrow Indy Race a la meva Guzzi:
Veure l'arxiu adjunt 4593
Que us agrada com ha quedat?
m'ho vaig fer jo amb les meves eines. L'escapament en sí es molt fàcil de canviar, ara, aquest protector que porta per les cames de l'acompanyant sí que em va donar una mica més de guerra fins que em va quedar clar i assegurat.
Mireu la diferència entre l'espai que ocupa l'original i aquest:
Veure l'arxiu adjunt 4594
Entre cosa i altra aquesta moto ja pesa més de 5 kg menys que quan em va arribar.
Molt bé (y) !!! I que tal sona aquest Arrow ???
 
  • Like
Reaccions: Xavi Canyo
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
Booona tardaaa!
Doncs jo fa pocs dies em vaig animar a muntar-li un escapament Arrow Indy Race a la meva Guzzi:
Veure l'arxiu adjunt 4593
Que us agrada com ha quedat?
m'ho vaig fer jo amb les meves eines. L'escapament en sí es molt fàcil de canviar, ara, aquest protector que porta per les cames de l'acompanyant sí que em va donar una mica més de guerra fins que em va quedar clar i assegurat.
Mireu la diferència entre l'espai que ocupa l'original i aquest:
Veure l'arxiu adjunt 4594
Entre cosa i altra aquesta moto ja pesa més de 5 kg menys que quan em va arribar.
Queda molt xulo! I si sona bé, millor que millor ?
 
  • Like
Reaccions: Serra i Xavi Canyo
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
378
960
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
Booona tardaaa!
Doncs jo fa pocs dies em vaig animar a muntar-li un escapament Arrow Indy Race a la meva Guzzi:
Veure l'arxiu adjunt 4593
Que us agrada com ha quedat?
m'ho vaig fer jo amb les meves eines. L'escapament en sí es molt fàcil de canviar, ara, aquest protector que porta per les cames de l'acompanyant sí que em va donar una mica més de guerra fins que em va quedar clar i assegurat.
Mireu la diferència entre l'espai que ocupa l'original i aquest:
Veure l'arxiu adjunt 4594
Entre cosa i altra aquesta moto ja pesa més de 5 kg menys que quan em va arribar.
Molt guapo @Serra !!! Ja tinc ganes de sentir-lo a la trobada de Basella :)
 
  • Like
Reaccions: Serra
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Holas!

Avui li ha tocat revisió a la VStrom amb 23.000 kms (+/-)

Els de Suzuki per aquest model i a Europa diuen que toca visita al taller cada 12.000km... a Sudamérica ,per exemple ,els diuen que cada 6.000km...

Però jo no estiro mai tant, sobretot l'oli i com a molt el canvio cada 8.000 o menys.

Total avui :

- Canvi Oli
- Canvi Filtre Oli
- Canvi Filtre Aire
- Ajustar i greixar cadena (el kit de transmissió encara tira bé)
- Canviar líquid de frens (les pastilles estan correctes .... jo no freno !!! ?)
- Reapretar tornilleria
- Nivell refrigerant
- Control bateria
(...)
- Sabates noves !! ... continuo amb els Bridgestone Battlax A41 que son els de fàbrica, em donen molt bon rotllo i als últims els he fet 10.000 kms i encara tirarien una mica mes i tot...
- Netejar moto ?

pim pam pum : 489 € (iva/inc)

Tenint en compte que mes de la mitat son els pneumàtics, la revisió bàsica d'aquesta moto ronda els 200€ amb recanvis, ma d'obra... al meu taller de confiança com a mínim. Es un bon preu a pagar per la satisfacció que em proporciona la VStrom !!!

Com mola quan surts amb la moto recent revisada i sobretot amb gomes noves... te'n dones compte de lo quadrades que tenies les velles al fer els primers girs amb les noves.

Si tot va bé el diumenge una sortideta a gaudir-la!

Salut i gassss!!!
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Booona tardaaa!
Doncs jo fa pocs dies em vaig animar a muntar-li un escapament Arrow Indy Race a la meva Guzzi:
Veure l'arxiu adjunt 4593
Que us agrada com ha quedat?
m'ho vaig fer jo amb les meves eines. L'escapament en sí es molt fàcil de canviar, ara, aquest protector que porta per les cames de l'acompanyant sí que em va donar una mica més de guerra fins que em va quedar clar i assegurat.
Mireu la diferència entre l'espai que ocupa l'original i aquest:
Veure l'arxiu adjunt 4594
Entre cosa i altra aquesta moto ja pesa més de 5 kg menys que quan em va arribar.
al cap d'uns dies el vaig haver de desmuntar i tornar a ajustar, ja que l'havia col·locat una mica massa a prop del bastidor i en una compressió forta de l'amortiguador podia fregar el tub que va del catalitzador al silenciòs. El vaig separar uns milímetres més, tornar a ajustar tot, i tot com nou i perfecte.
 
  • Like
Reaccions: Roger i Nikokaos
pepprats

pepprats

Grup Sanguini: 98 octans
14 Gen 2021
277
778
Premis
18
Barcelona City
linktr.ee
Moto
FZ6S S2
Twitter
pepenmoto
Bon diumenge!!
Doncs després de haver vist uns vídeos aquesta setmana de gent netejant els seus pinyons d'atac, vaig pensar a revisar el meu, pensant que estaria bastant millor que ho vist per internet...
IMG20220122112051

Veient com estava i l'estat de la tapa...
IMG20220122121616

... menys mal que no ho vaig posposar per més endavant...
Guaiteu la de brossa que vaig treure:
IMG20220122114344
IMG20220122122733

Us animo a tots a revisar-ho si teniu un matí lliure, el kit de transmissió ho agrairà.
Per cert, la moto acaba de guanyar 3 o 4 CV que estaven aquí castigats ?
 
racingdeibit

racingdeibit

Motoaddicte
21 Feb 2020
118
253
Premis
6
bones!
les averies elèctriques sempre son complicades... ara farà més o menys un mes, la monster (696) em va començar a fallar elèctricament al ficar els intermitents. primer l'averia apareixia de tant en tant però en pocs dies va quedar permanent, el cas es que al ficar els intermitents el quadre començava a fer intermitències i a seleccionar els modes per si sol (els intermitents no funcionaven). jo no en sé gaire però com una avaria elèctrica pot acabar sent molt cara i jo soc pobre vaig mirar de solucionar-ho jo mateix.
el primer que vaig fer va ser desmuntar la pinya de les llums, em semblava lógic que pogués haver un fals contacte amb l'interruptor, a part de trobar una aranya i tota la seva prole morta dins de la pinya (malauradament no he pensat en anar fent fotos del procés, miraré de pensar-hi el próxim cop que m'enmerdi...) per increïble que soni, no vaig veure res extrany a la pinya ni al troç inicial de la mànega de cablejat, només bruticia. ho vaig deixar tot ben pulidet i vaig tornar a muntar creient que el cadàver de l'aràcnid podia ser la causa. i tot va anar força bé, en parat semblava que el problema estava solucionat però un cop escalfada la moto, aquest es reproduia.
amb resignació vaig vaig sanejar l'instal·lació dels intermitents que jo mateix havia fet anys enrrere canviant els de sèrie i que també estava bastant perjudicada, de nou la cosa semblava reparada però de nou va a tornar a fallar un cop la moto estava ben escalfada. començava a pensar que l'hauria de portar al taller i preparar un bon feix...
abans de llençar la tovallola vaig pujar l'aposta i vaig desmuntar dipósit i repassar tot el cablejat que sortia dels relés i del regulador i vaig fer el mateix amb el foco i el quadre, tot repassat cable a cable... 3 hores i feina de xinos, no li desitjo al meu pitjor enemic, però vaig trobar un parell de cables, ben amagats "of course", que estaven lleugerament pelats i havien de ser ells si o si.
reparats els cables pelats vaig tornar a encintar les mànegues i a muntar tot el que havía desmuntat, no sense incidències: tornant a ficar els relés em va caure un cargol petit darrere del cilindre, com no tenia imàn recuperador (ja l'he comprat) vaig estar com 40 minuts per rescatar-lo amb un fil ferro i unes pinses, també vaig haver de muntar els intermitents de sèrie al darrere ja que un dels que tenía muntats fallava i em vaig tornar boig amb els cables altre cop fins que vaig caure que era el propi intermitent.
després d'unes quantes hores ja tenia la moto muntada i llesta per fer-la anar, havia anat provant regularment que tot seguia funcionant correctament mentre muntava, tot i que no era cap garantia que al escalfar-se continués anant bé però estava confiat que havia trobat l'origen del problema... i al fer l'última prova el malparit de cuadre va tornar a fallar!! no sabia si suicidar-me o cremar la moto. quan em vaig calmar vaig veure que només fallava amb la direcció girada a l'esquerra, havia passat la mànega principal per un lloc incorrecte i la pinsava, la vaig passar per on tocava i tot va tornar a funcionar correctament, només quedava provar-la en marxa per veure que passava quan s'escalfés.
després de 300 km's fent servir els intermitents com si no hagués demà crec que puc donar l'averia per reparada.
collons quin totxu!!! merci per deixar-me desfogar:ROFLMAO:
 
pepprats

pepprats

Grup Sanguini: 98 octans
14 Gen 2021
277
778
Premis
18
Barcelona City
linktr.ee
Moto
FZ6S S2
Twitter
pepenmoto
bones!
les averies elèctriques sempre son complicades... ara farà més o menys un mes, la monster (696) em va començar a fallar elèctricament al ficar els intermitents. primer l'averia apareixia de tant en tant però en pocs dies va quedar permanent, el cas es que al ficar els intermitents el quadre començava a fer intermitències i a seleccionar els modes per si sol (els intermitents no funcionaven). jo no en sé gaire però com una avaria elèctrica pot acabar sent molt cara i jo soc pobre vaig mirar de solucionar-ho jo mateix.
el primer que vaig fer va ser desmuntar la pinya de les llums, em semblava lógic que pogués haver un fals contacte amb l'interruptor, a part de trobar una aranya i tota la seva prole morta dins de la pinya (malauradament no he pensat en anar fent fotos del procés, miraré de pensar-hi el próxim cop que m'enmerdi...) per increïble que soni, no vaig veure res extrany a la pinya ni al troç inicial de la mànega de cablejat, només bruticia. ho vaig deixar tot ben pulidet i vaig tornar a muntar creient que el cadàver de l'aràcnid podia ser la causa. i tot va anar força bé, en parat semblava que el problema estava solucionat però un cop escalfada la moto, aquest es reproduia.
amb resignació vaig vaig sanejar l'instal·lació dels intermitents que jo mateix havia fet anys enrrere canviant els de sèrie i que també estava bastant perjudicada, de nou la cosa semblava reparada però de nou va a tornar a fallar un cop la moto estava ben escalfada. començava a pensar que l'hauria de portar al taller i preparar un bon feix...
abans de llençar la tovallola vaig pujar l'aposta i vaig desmuntar dipósit i repassar tot el cablejat que sortia dels relés i del regulador i vaig fer el mateix amb el foco i el quadre, tot repassat cable a cable... 3 hores i feina de xinos, no li desitjo al meu pitjor enemic, però vaig trobar un parell de cables, ben amagats "of course", que estaven lleugerament pelats i havien de ser ells si o si.
reparats els cables pelats vaig tornar a encintar les mànegues i a muntar tot el que havía desmuntat, no sense incidències: tornant a ficar els relés em va caure un cargol petit darrere del cilindre, com no tenia imàn recuperador (ja l'he comprat) vaig estar com 40 minuts per rescatar-lo amb un fil ferro i unes pinses, també vaig haver de muntar els intermitents de sèrie al darrere ja que un dels que tenía muntats fallava i em vaig tornar boig amb els cables altre cop fins que vaig caure que era el propi intermitent.
després d'unes quantes hores ja tenia la moto muntada i llesta per fer-la anar, havia anat provant regularment que tot seguia funcionant correctament mentre muntava, tot i que no era cap garantia que al escalfar-se continués anant bé però estava confiat que havia trobat l'origen del problema... i al fer l'última prova el malparit de cuadre va tornar a fallar!! no sabia si suicidar-me o cremar la moto. quan em vaig calmar vaig veure que només fallava amb la direcció girada a l'esquerra, havia passat la mànega principal per un lloc incorrecte i la pinsava, la vaig passar per on tocava i tot va tornar a funcionar correctament, només quedava provar-la en marxa per veure que passava quan s'escalfés.
després de 300 km's fent servir els intermitents com si no hagués demà crec que puc donar l'averia per reparada.
collons quin totxu!!! merci per deixar-me desfogar:ROFLMAO:
Enhorabona!!! Conec molts que mai hagueren detectat aquest problema... Ja sabeu, aquells que no saben ni que és un intermitent...
 
  • Like
Reaccions: Serra i JoanBP
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Gabivolador Ruta en moto Què heu fet avui? Un Cafè Ràpid 576
Roger X-ADV Recopilatori Què és el millor que us han donat les diferents motos que heu tingut? Un Cafè Ràpid 6
Roger X-ADV Opinió Què us va fer decidir per comprar la vostra moto actual? + foto Un Cafè Ràpid 42
Nikokaos APPS Què us sembla l'app RALLY SYSTEM? Anàlisi de productes 1
Roger Informació Què són els marcadors del fòrum? Informació i suport 0
Serra tracer 900 MY2021: què us sembla? Espai de debat 4
AgustiCarmona Vídeos CAPÍTOL 10: Viatjant en moto: ¿PER QUÈ? MotoVlogs propis 4
Serra Ja sabem què farà Suzuki amb la gamma mitja al 2021 (noves Sv 700 i V-Strom 700 ) Espai de debat 3
Roger X-ADV Dubte Què en sabeu de la marca Zontes? Espai de debat 5
Serra Metzeler Tourance Next - què tal? Pneumàtics 8
Serra Crònica Què vau fer diumenge passat dia 1? (o dissabte 29) Cròniques sobre motociclisme 2
Roger X-ADV Vídeos Què és un Rally de regularitat? Espai de debat 0
Xav2 Consells Què fer i què saber si caiem de la moto per bandes sonores Espai de debat 0
racingdeibit quin és el millor tram de curves que heu fet? Un Cafè Ràpid 20
Roger X-ADV Recopilatori El millor accessori que heu comprat mai per la moto o pilot + foto Un Cafè Ràpid 6
Roger X-ADV En quines ocasions us ho heu passat pitjor damunt la moto? Un Cafè Ràpid 17
jordiGSR600 Fotos quines motos heu tingut...i comentar-les Espai de debat 16
Roger X-ADV Vídeos Us heu trobat mai amb una situació com aquesta? Com reaccionaríeu? Espai de debat 7
Arnaubarruera OffRoad Sortideta que hem fet avui 13.03.21 Rutes en moto 6

Fils similars