Consells No m'equipo sempre que agafo la moto

Non-stop

Motorista veterà
Tarat de les Dues Rodes
Nivell
1
Premis
2
S'ha preguntat pel tema a les xarxes socials però crec que dóna per parlar-ne amb més calma aquí al fòrum, no?

Crec que tots sabem molt bé que hem d'anar equipats en moto en la majoria d'ocasions, però, sent honestos, jo no sempre hi vaig en distàncies curtes urbanes. Per exemple, si he d'anar al gim dins de la mateixa ciutat, només em poso guants i casc, perquè ja porto la roba d'esport posada per estalviar temps. O per anar a fer la compra, alguns encàrrecs sense passar per carretera oberta, o anar a treballar a la mateixa població.

Realment en ciutat es produeixen accidents greus, i potser em convindria fer l'esforç d'adquirir equipació més polivalent però amb proteccions, per moure'm protegit per la ciutat. És un fet que amb l'armadura de cordura es fa difícil fer segons què durant el dia a dia, així que per part meva potser em convindria fer alguns canvis.

Vosaltres com ho porteu? Aneu sempre equipats per pujar a la moto, o feu el que no s'ha de fer a vegades, com faig jo?

J.M

Motorista encuriosit
S'ha preguntat pel tema a les xarxes socials però crec que dóna per parlar-ne amb més calma aquí al fòrum, no?

Crec que tots sabem molt bé que hem d'anar equipats en moto en la majoria d'ocasions, però, sent honestos, jo no sempre hi vaig en distàncies curtes urbanes. Per exemple, si he d'anar al gim dins de la mateixa ciutat, només em poso guants i casc, perquè ja porto la roba d'esport posada per estalviar temps. O per anar a fer la compra, alguns encàrrecs sense passar per carretera oberta, o anar a treballar a la mateixa població.

Realment en ciutat es produeixen accidents greus, i potser em convindria fer l'esforç d'adquirir equipació més polivalent però amb proteccions, per moure'm protegit per la ciutat. És un fet que amb l'armadura de cordura es fa difícil fer segons què durant el dia a dia, així que per part meva potser em convindria fer alguns canvis.

Vosaltres com ho porteu? Aneu sempre equipats per pujar a la moto, o feu el que no s'ha de fer a vegades, com faig jo?
Aix, company!
Jo faig un mig-mig sempre que agafo la moto, el casc, la jaqueta de cordura (amb les prescriptivos protecciones) i els guants, m'acompanyen. Això sí, els guants si el trajecte es urbà, solen ser uns vells de neoprè i pell girada tipus off-road que corren per casa, mentre que per carretera sempre són els reforçats.
Els pantalons de cordura... he de confessar que surten molt menys de l'armari del que caldria, però com bé dius, algunes activitats quotidianes amb tota la indumentària, són incòmodes.
Ser cosa de mirar-se uns texans de kevlar, oi? ( o un parell, que això també s'embruta!)

Non-stop

Motorista veterà
Tarat de les Dues Rodes
Nivell
1
Premis
2
Aix, company!
Jo faig un mig-mig sempre que agafo la moto, el casc, la jaqueta de cordura (amb les prescriptivos protecciones) i els guants, m'acompanyen. Això sí, els guants si el trajecte es urbà, solen ser uns vells de neoprè i pell girada tipus off-road que corren per casa, mentre que per carretera sempre són els reforçats.
Els pantalons de cordura... he de confessar que surten molt menys de l'armari del que caldria, però com bé dius, algunes activitats quotidianes amb tota la indumentària, són incòmodes.
Ser cosa de mirar-se uns texans de kevlar, oi? ( o un parell, que això també s'embruta!)
Jo sempre casc, guants i jaqueta per poc tros que sigui. Pantalons de cordura només si faig ruta. El nen, casc, jaqueta i guants. Ara l'hi he pillat uns pantalons de cordura per si algun dia anem més lluny.
És que tots sabem que el risc sempre hi és, però sovint com dieu no ens quadra anar blindats per tot.

Crec que amb una mica d'enfasi amb uns pantalons kevlar com dieu, i unes sabates amb reforços més portadores, podem arrodonir la indumentària ✌

Nikokaos

Motorista mogut

Holaaaaa !!

Be, doncs jo també porto jaqueta amb proteccions, guants de pell amb proteccions i casc (o l'integral o el modular, depèn). Jo no sé anar sense casc o sense guants....no puc, em sento "fràgil". És igual on vagi, minim això.

Això sí, pantalons texans i botes militars de mitja canya AMB cordons, entre setmana. .....a les sortides en ruta ja porto tot l'equip....
ja veieu que alguna cosa sempre no acaba de ser el que toca !!

Ens veiem a l'asfalt

Serra

Motorista mogut
Nivell
1
Premis
1
Jo he de dir que per anar a treballar els texans no els trobo còmodes... O em porto per canviar-me de pantalons o molt més normalment em compro una roba que vaig comprar que és com un impermeable gruixut que va sobre els pantalons que atura el fred i és reflectant però no atura caigudes. A l istiu pel poble a vegades per fer un sol km només casc i guants i casc jet... Però és que inclús amb la jaqueta de protecció d estiu si vas a poc a poc et mors de calor...

Tarraco

Motorista encuriosit
Nivell
1
Premis
1
Jo per a sortides en ruta tot l'equipament, no se perquè poseu lo del casc? :unsure:, si es obligatori !! heu vist algú sense? jo ja fa anys que no veig ningú anar en moto sense casc :LOL:. Per a ciutat ja es un altre cosa, normalment vaig normal sols amb guans que sempre els porto, a finals de l'estiu passat em vaig comprar una jaqueta per l'estiu, a veure si aquest ens deixen sortir i la puc provar :love:, al ser mes lleugera potser me la posaré mes a gust per ciutat ;).

Sebastricu

Motorista mogut
Jo,sempre equipat.
A l'estiu,amb equipació adhient(tot i que paso calor),i a l'hivern,amb l'equipació d'hivern(tot i que paso algo de fred).
Ja se sab,a l'estiu toca pasar calor,i a l'hivern toca pasar fred.
És lo que té anar en moto...

Serra

Motorista mogut
Nivell
1
Premis
1
Jo per a sortides en ruta tot l'equipament, no se perquè poseu lo del casc? :unsure:, si es obligatori !! heu vist algú sense? jo ja fa anys que no veig ningú anar en moto sense casc :LOL:. Per a ciutat ja es un altre cosa, normalment vaig normal sols amb guans que sempre els porto, a finals de l'estiu passat em vaig comprar una jaqueta per l'estiu, a veure si aquest ens deixen sortir i la puc provar :love:, al ser mes lleugera potser me la posaré mes a gust per ciutat ;).
Per mi el quid de la jaqueta d estiu és que sensr espatllera no protegeix tant (només braços i costat del coll) i en canvi amb espatllera posada no es doblega prou per entrar bé a la maleta... ‍♂

A dalt